Hoe weet jij dat?quote:
Ah ik ziet het. Nou ja dat zit ze wel goed hier wat dat betreft.quote:
Het was een drukke dag. Het ergste is dat ik zinniger dingen te doen heb maar toch...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef maily het volgende:
[..]
Ze heeft de OP ondertekend met "Merel Molenaar" ....
Je kan het weg laten halen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef Merel95 het volgende:
Haha rustig aan. Er staat maar 1 foto van mij op google dus dat word gokken.
Ja klopt!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:54 schreef Chickentoday het volgende:
Jij zit vast op het beautycollege, niet?
Het is altijd in kuurverband, de een ziet wel gelijk resultaat de ander niet. Maar het word altijd geadviseerd meerdere behandelingen te ondergaan. Maar het punt is dat ik een model nodig heb voor mijn examen. Omdat het examen gaat of ik de opleiding haal of niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:45 schreef Cart_A1993 het volgende:
Wat is hier eigenlijk het punt van? Zie je meteen verschil na die behandeling?
Aha op die manier,quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef Merel95 het volgende:
[..]
Het is altijd in kuurverband, de een ziet wel gelijk resultaat de ander niet. Maar het word altijd geadviseerd meerdere behandelingen te ondergaan. Maar het punt is dat ik een model nodig heb voor mijn examen. Omdat het examen gaat of ik de opleiding haal of niet.
Maar omdat het voor je examen om een éénmalige behandeling gaat kan eigenlijk niet beoordeeld worden of je het succesvol hebt gedaan ...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:55 schreef Merel95 het volgende:
[..]
Het is altijd in kuurverband, de een ziet wel gelijk resultaat de ander niet. Maar het word altijd geadviseerd meerdere behandelingen te ondergaan. Maar het punt is dat ik een model nodig heb voor mijn examen. Omdat het examen gaat of ik de opleiding haal of niet.
Hehe ben dan toevallig in Utrecht, maar heb "helaas" (quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Merel95 het volgende:
Beste mensen,
Ik ben dringend op zoek naar een model voor een acne behandeling!!
De behandeling is geheel gratis en zal plaats vinden in Utrecht overvecht.
De behandeling bestaat uit: een oppervlakte reiniging, een diepte reiniging dmv lijnzaad pakking of lysing, uitreinigen van de huid, ontspannend masker en een dagcreme.
De datum is 23 juni, om 16:00 begint het en het duurt tot 17:30 ongeveer. Ik heb een auto dus ik kan je ophalen en wegbrengen!!
Neem alsjeblieft contact met mij op als je last hebt van acne of iemand kent met acne die voor mij model zou willen zijn.
Met vriendelijke groet,
Merel Molenaar.
Jawel, gaat om je techniek, hoe je de behandeling uitvoert, hoe je je aan de hygieneregels houd etc. etc.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:56 schreef maily het volgende:
[..]
Maar omdat het voor je examen om een éénmalige behandeling gaat kan eigenlijk niet beoordeeld worden of je het succesvol hebt gedaan ...
Ik heb acne op mijn billen. Mag ik dan ook meedoen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:33 schreef Merel95 het volgende:
De datum is 23 juni, om 16:00 begint het en het duurt tot 17:30 ongeveer. Ik heb een auto dus ik kan je ophalen en wegbrengen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |