Netjesquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een keertje op 37500 en een keertje op 29000[ afbeelding ]
Ben nu aardig op weg om onder de 0,30 te komen.
Het W-woordquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:22 schreef Nattekat het volgende:
Wat is in godsnaam de reden voor deze daling?
Donder op met die kutdingen danquote:
Ik zal zo wel een klein beetje kopen. Gewoon 0.05 ofzo. Dan gaat ie wel moon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op met die kutdingen dan
Tijd voor een pump, ik ben nu all-in in een coin die helemaal niks meer van plan is
Ik zeg: roep de inuiten en Chinezen of Japanners, die weten wel raad met die dingenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Donder op met die kutdingen dan
Tijd voor een pump, ik ben nu all-in in een coin die helemaal niks meer van plan is
Dan roep ik Greenpeace.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ik zeg: roep de inuiten en Chinezen of Japanners, die weten wel raad met die dingen
Ja, maar die kaars is alweer uitgedoofd om met een zuchtje wind weer de vlam te doen ontwakenquote:
Dat is toch goed nieuws? Of niet?twitter:dailyblackcoin twitterde op dinsdag 03-06-2014 om 11:07:47BlackCoin added to Coinkite point of sale systems http://t.co/LJzjocMl9L #blackcoin reageer retweet
waarom zet je nooit de coin van je grafiek erbijquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lang de tijd gehad om met een minimaal verlies uit te stappen...
Omdat ik dat al vaak genoeg heb gezegd...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef apacalipto het volgende:
[..]
waarom zet je nooit de coin van je grafiek erbijmaar ik heb bijna niks verloren hoor op xc
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef DaMart het volgende:
Katje, ben je weer bezig geweest met de BC-grafiek?
[ afbeelding ]
Nee, toen hield ik me er nog niet mee bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Watquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |