SPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:05 schreef Nattekat het volgende:
BC doet het lekkerAls BC vandaag niet meer boven de 30 komt, dump ik het maar met 20% verlies of zoSPOILER: DisclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik zit er met iets te veel in om dat te doenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als BC vandaag niet meer boven de 30 komt, dump ik het maar met 20% verlies of zo.
Welkom bij de clubquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef roislecxe het volgende:
Ah bah, ik had m'n ITC veel hoger kunnen sellen
Niet naar mijn grafiekjes kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef roislecxe het volgende:
Nou als ik me goed herinner gaf jouw grafiek niet veel soeps aan voor ITC, en zeker geen 600.quote:
Ik gaf nog een disclaimer dat de getalletjes ernaast niet zouden kloppenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou als ik me goed herinner gaf jouw grafiek niet veel soeps aan voor ITC, en zeker geen 600.
Waarom heb je zelf niet gekocht dan op 200quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik gaf nog een disclaimer dat de getalletjes ernaast niet zouden kloppen
Die moon is gekomen.
Iets met BC ofzo... ik had het gedaan als het konquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waarom heb je zelf niet gekocht dan op 200
Weet Rois alles van...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef DaMart het volgende:
Als je net wakker bent een buy order zetten, is trouwens geen goed idee. Wilde op Bittrex iets kopen voor 33 satoshi per stuk, maar typte een nul te weinig, waardoor het 330 satoshi werd... gelukkig pakte hij alleen het laagste sell order van 73 en kan ik eventueel nog winst verkopen.
Welkom bij de club.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:16 schreef DaMart het volgende:
Als je net wakker bent een buy order zetten, is trouwens geen goed idee. Wilde op Bittrex iets kopen voor 33 satoshi per stuk, maar typte een nul te weinig, waardoor het 330 satoshi werd... gelukkig pakte hij alleen het laagste sell order van 73 en kan ik eventueel nog winst verkopen.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef roislecxe het volgende:
Ach wat, jullie hebben nog winst kunnen pakken. Ik ben compleet vergeten in te stappenquote:
Nou eigenlijk niet eens. Had m'n sellorder op 395 gezet, net voor een wall om net aan quitte te spelen. Wat tevens een onhaalbaar cijfer leek urenlang. Ga ik naar bed en 10 minuten later gaat ie naar de maan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Ach wat, jullie hebben nog winst kunnen pakken. Ik ben compleet vergeten in te stappen
Das dan mooi kwalitatief uitermate teleurstellend voor je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet eens. Had m'n sellorder op 395 gezet, net voor een wall om net aan quitte te spelen. Wat tevens een onhaalbaar cijfer leek urenlang. Ga ik naar bed en 10 minuten later gaat ie naar de maan.
en voor DGB ben je ook te laatquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[..]
Ach wat, jullie hebben nog winst kunnen pakken. Ik ben compleet vergeten in te stappen
Dat blijkt, ah ja, dat krijg je als je enkel let op de coins met groot handelsvolume, dan hou je de coins met klein handelsvolume niet in de gaten. Plus: ik moet nog maar zien of ik wel met 3 BTC mij laag zou kunnen inkopen bij DGB/ICT e.d. Vaak zat geprobeerd bij andere lage handelsvolume coins, elke keer moeten toezien hoe een deel van mijn order dan meegepakt wordt. Dan schiet het ook nooit op hé.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |