weet nog steeds niet waarom het ongezond is, de reden dat je joden en de moslims het niet eten is al een aantal eeuwen achterhaald. en rund is natuurlijk ook lekker, heerlijk longhaasje of een stoofpotje laten trekken met opnieuw flink aantal kruiden.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Varkensvlees is zo ongezondLiever rund dan
Hmmmmmquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
weet nog steeds niet waarom het ongezond is, de reden dat je joden en de moslims het niet eten is al een aantal eeuwen achterhaald. en rund is natuurlijk ook lekker, heerlijk longhaasje of een stoofpotje laten trekken met opnieuw flink aantal kruiden.
je kreeg er ook geen kans meer totquote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was best bizar Tjacka. Wel lief dat ik je daarna met rust liet toch?
Rundertestikels zijn ook prima te etenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
weet nog steeds niet waarom het ongezond is, de reden dat je joden en de moslims het niet eten is al een aantal eeuwen achterhaald. en rund is natuurlijk ook lekker, heerlijk longhaasje of een stoofpotje laten trekken met opnieuw flink aantal kruiden.
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rundertestikels zijn ook prima te eten
geen idee, wel eens de ballen van een ram op. die waren zoutquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Rundertestikels zijn ook prima te eten
Emmenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
oh ik moet echt weer eens fatsoenlijk gaan koken
waar woon je
proestquote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Adames het volgende:
[..]
geen idee, wel eens de ballen van een ram op. die waren zout
denk ik ook jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Tjacka het volgende:
ik weet zeker dat lr het daar ook skoftig vind hoor jc
neequote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was best bizar Tjacka. Wel lief dat ik je daarna met rust liet toch?
Je krijgt er anders wel pukkels van.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik 'moet' nog wat vissoorten leren eten.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:51 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb nog nooit rare dingen gegeten, durf ik niet
vanwege het vet, nog steeds niet duidelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je krijgt er anders wel pukkels van.
Of is dat ook achterhaald.
doe pangafiletquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik 'moet' nog wat vissoorten leren eten.![]()
Ik lust alleen de standaard vissoortenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Leugenaarquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee
ik vond het niet erg
mazzel dat mijn broertje er niet bij zat
Ik ook. Vroeger at/lustte ik enkel gebakken vis. Inmiddels veel witvissoorten en tonijn alquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die zitten er wel eens in jaquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh en graatjes in vis vind ik vreselijk, dan is mijn eetlust gewoon weg
Wat doe jij eigenlijk zoalquote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Amarantha het volgende:
Oh en graatjes in vis vind ik vreselijk, dan is mijn eetlust gewoon weg
ga lekker eens de markt op, zie je overal heerlijke stukken vis liggen voor vrij weinig geldquote:Op maandag 2 juni 2014 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |