SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nietus! Ik kom pas net binnen, wel alweer 30 uurtjes wakker en heb zin in een vertiertje...quote:
Ik heb nooit een reanimatiecursus gedaan...quote:
Die Antwoordquote:
Waarom zolang al wakker? Heb je festivalletje gepakt oid?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:29 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Nietus! Ik kom pas net binnen, wel alweer 30 uurtjes wakker en heb zin in een vertiertje...
Maar het is hier huilen met de pet op!
Jij ging toch lange vloei bestellen? Of was dat iemand anders..quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik heb nooit een reanimatiecursus gedaan...
Was het maar zo een feest.... moest zondag werken van 22:00 tot vijf uur ongeveer. Daarna wakker omdat afspraak bij Belastingdienst en daarna huisje opruimen, boodschapjes etc... Nog gechilled in het zonnetje.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom zolang al wakker? Heb je festivalletje gepakt oid?
Je bent zelf huilen met de pet op.
Yup, dezelfde als die jij hebt... zijn echt leuk! Maakt het draaien zo veel leuker, lijkt me!quote:Op maandag 2 juni 2014 23:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij ging toch lange vloei bestellen? Of was dat iemand anders..
Al gedaan?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:34 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yup, dezelfde als die jij hebt... zijn echt leuk! Maakt het draaien zo veel leuker, lijkt me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |