Jup. En het begint al te wennen, dat alleen hier thuis zitten. En werk is ook goede afleiding, zeker al ik een paar dagen in de week naar kantoor ga en onder collega's ben.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:47 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Komt wel goedHeeft zo zijn tijd nodig
Ik heb een keer op de trap gezegd (shop zit op de 2de verdieping) dat ik de medewerkster chagrijnig vindquote:Op maandag 2 juni 2014 23:48 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Als ze het me flikken dan zeg ik ook van: ""Nee vriend, zwarte smoking alsjeblieft". Wel altijd dat alsjeblieft, vooral als het je vaste shop is... anders word je de volgende keer genaaid
Stoners is doodquote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Het is leuk dat je er bent, die Stoners doen al twee weken over 1 topique...
Ah, zo goed ken ik de stad Rotterdam ook weer nietquote:Op maandag 2 juni 2014 23:46 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Yes gelukkig wel. Want buiten het centrum is er voor de rest echt niks hier...![]()
Zijn wel leuk hoor, die stamgasten. Maar op een gegeven moment ken je hun hele leven en is er niks nieuws meer. Wel lastig want je moet altijd wel leuk en gezellig meedoen...
quote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de trap gezegd (shop zit op de 2de verdieping) dat ik de medewerkster chagrijnig vindKreeg ik de eerst volgende keer dat zij weer aan het werk was de vraag 'wie is er aan het werk?' ja geen idee 'ja die chagrijnige'
Oeps schijnbaar kunnen ze alles horen via de camera's op de trap
Ik had het idee dat dat al een beetje samen was gegaan onbewust?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:53 schreef Flippiee het volgende:
Kunnen we die SC's niet samenvoegen?Beetje stoners hier kan geen kwaad denk ik
Eb wat meer leven ook niet
Nope, ik heb ook eerlijk toegelicht waarom ik dat zei.. Ze kijkt gewoon best wel moeilijkquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Heerlijk dit... gelukkig dat er niks vervelends is uit gekomen! (Tenzij kleine pesterijen zoals natte wiet meegeven oid.)
Dat idee had ik ook al, maar ze zijn allebei nog open.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik had het idee dat dat al een beetje samen was gegaan onbewust?
Ik vind het niet erg als er niet over wiet gepraat wordt maar zal het wel jammer vinden als mensen gaan huilen als ik iets over wiet wil zeggenquote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Of zullen mensen zich te veel ergeren aan continu (niet) wiet gerelateerde posts?
Je mist niet veel hoor... alhoewel de zomer wel wat leuks brengt maar om er speciaal hier naartoe voor te komen?quote:Op maandag 2 juni 2014 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ah, zo goed ken ik de stad Rotterdam ook weer niet![]()
Ze maken natuurlijk ook steeds minder mee.
Vast niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:54 schreef Flippiee het volgende:
Of zullen mensen zich te veel ergeren aan continu (niet) wiet gerelateerde posts?
Nou ja, dat is het hem. Ik heb geen idee hoe dat ontvangen wordt. Er posten op zich op zijn tijd best veel mensen mee. Maar aan de andere kant drugs wordt hier wel besproken, en je maakt wel vaker wiet gerelateerde posts.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg als er niet over wiet gepraat wordt maar zal het wel jammer vinden als mensen gaan huilen als ik iets over wiet wil zeggen
Ik ga naar Rotterdam voor Feyenoord of om te winkelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:55 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Je mist niet veel hoor... alhoewel de zomer wel wat leuks brengt maar om er speciaal hier naartoe voor te komen?
Mmquote:
Ja, ik ben er pas sinds september vorig jaar... dus heb heel de opbouw niet meegemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:56 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind stoners super leuk maar ik zie wel steeds minder redenen om hem open te houden ja
Lijkt me toch niet zo'n probleem? Ik heb het niet continue over wiet (of andere drugs)quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Nou ja, dat is het hem. Ik heb geen idee hoe dat ontvangen wordt. Er posten op zich op zijn tijd best veel mensen mee. Maar aan de andere kant drugs wordt hier wel besproken, en je maakt wel vaker wiet gerelateerde posts.
Is gewoon een SC, beetje lullen over van alles en nogwat. Of het wel of niet wiet gerelateerd is maakt mij in ieder geval niet uit.quote:
Ik vind het geen probleem, maar wie ben ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet zo'n probleem? Ik heb het niet continue over wiet (of andere drugs)
True, mij ook niet. Maar goed, er posten hier (en in stoners) best veel verschillende users. Blijft lastig om voor meerdere mensen te spreken.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Is gewoon een SC, beetje lullen over van alles en nogwat. Of het wel of niet wiet gerelateerd is maakt mij in ieder geval niet uit.
Merk dat veel uit stoners meer richting deze reeks trekken. We zouden er voor kunnen kiezen stoners te sluiten en hier verder te gaan, zou dat echter wel beetje jammer vinden. Vond het altijd een leuke reeks om te posten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True, mij ook niet. Maar goed, er posten hier (en in stoners) best veel verschillende users. Blijft lastig om voor meerdere mensen te spreken.
Voor shoppen vind ik A'dam of Antwerpen toch leuker en meer uitgebreid ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ga naar Rotterdam voor Feyenoord of om te winkelen.
Trystenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
Ik ben slapen. Morgen weer vroeg op en slaap de laatste tijd al niet zo best. Trusten alvast
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
Ik ben slapen. Morgen weer vroeg op en slaap de laatste tijd al niet zo best. Trusten alvast
Ben ik met je eens. Op den duur bloed het dood.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel jammer vinden maar een SC die niet meer loopt werkt ook niet..
moet wel ja de zomer een afscheid meet komenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou het ook wel jammer vinden maar een SC die niet meer loopt werkt ook niet..
Slaap lekkah!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:04 schreef bondage het volgende:
Bezuiningen bij Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ok, tussen het typen door nog maar een jointje gedraaid en die ga ik nu lekker op het balkonnetje oproken...
Zou trouwens wel leuk zijn, een fusie tussen deze en de Stoners SC!
Enjoyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:05 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Ok, tussen het typen door nog maar een jointje gedraaid en die ga ik nu lekker op het balkonnetje oproken...
Zou trouwens wel leuk zijn, een fusie tussen deze en de Stoners SC!
Whahahaaaaaa, de crises slaat overal toe, zelfs op FOK!quote:
Niu ja, het was maar een idee. Uitvoeren hoeft natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Merk dat veel uit stoners meer richting deze reeks trekken. We zouden er voor kunnen kiezen stoners te sluiten en hier verder te gaan, zou dat echter wel beetje jammer vinden. Vond het altijd een leuke reeks om te posten.
Dat gevoel heb ik over Rotterdamquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:03 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Voor shoppen vind ik A'dam of Antwerpen toch leuker en meer uitgebreid ofzo.
We hebben dan wel weer het Pleinbios in de zomer, lekker in de open lucht leuke films kijken. Een van de weinige leukere dingen trouwens...
En Feyenoord is een ander verhaal...
Dat hoop ik ook voor je! Zal voor je duimenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Amamoet morgen weer lekker werken. Ik hoop dat ze mij aan willen nemen na mijn proefperiode.
Dank je. Ja echt hele aardige mensen. Ga echt met zin naar mijn werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook voor je! Zal voor je duimenBevalt het goed op je werk dan?
Dat is goed om te horenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dank je. Ja echt hele aardige mensen. Ga echt met zin naar mijn werk.
En gewoon lekker op de fiets er naar toe. Maar ja deze week tot donderdag werken en ik ben woensdag vrij en vrijdag en dan bijna op vakantiequote:
whaddup!quote:
Openlucht bios, je kan stoeltje huren of je eigen ding meenemen en altijd wel een leuke film. Soms gewoon in de regen blijven zitten met je jas boven je hoofd. Je moet dat die film uitzien, fakking doorweekt...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Flippiee het volgende:
Dat gevoel heb ik over Rotterdamuitgebreider dit dat.
Pleinbios? Soort drive in bios?
oh.
Dat heeft ook wel weer wat, in de regen zitten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:30 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
whaddup!
[..]
Openlucht bios, je kan stoeltje huren of je eigen ding meenemen en altijd wel een leuke film. Soms gewoon in de regen blijven zitten met je jas boven je hoofd. Je moet dat die film uitzien, fakking doorweekt...
Jaa, is wel grappig want soms komt de regen onverwacht dus dan blijft alleen de harde kern over.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heeft ook wel weer wat, in de regen zitten.
Ik ga dit eens onthouden om te doen.
Ah tof.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:44 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Jaa, is wel grappig want soms komt de regen onverwacht dus dan blijft alleen de harde kern over.
Het is ergens in augustus, ofzo...
euhhh neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |