Behoorlijk. Neymar had rood moeten hebben, Fredsj geel i.p.v. een pingel, Alves rood, Olic een pingel en die goal van Kroatie was onterecht afgekeurd.quote:
Ja. Die kan er niet veel van. Snap niet waarom ze Subasic niet opstellen.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 09:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pletikosa was echt wel heel slecht.
Bij die eerste goal stond hij echt verkeerd. Verder speelde ze aardig goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 12:18 schreef Halcon het volgende:
Zal tegenvallen... ze zijn niet heel erg "zakelijk" en bijna elke bal op doel is een goal met zo'n keeper.
Die pingel had hij ook kunnen en moeten hebben. Die 3e bal was ook te pakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:02 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Bij die eerste goal stond hij echt verkeerd. Verder speelde ze aardig goed.
Die 3de bal rolde er ook zo inquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die pingel had hij ook kunnen en moeten hebben. Die 3e bal was ook te pakken.
Kroatië speelde goed, maar de keeper was zwak en te veel gepiel achterin.
Dat moet te doen zijn. Mexico en Kameroen zijn niet heel goed.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:20 schreef skippy22 het volgende:
Ik denk wel dat ze 2de worden in de poule.
Die hebben ze dus nietquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die was houdbaar. Goede keeper pakt zo'n bal.
Klopt. Die keeper kan er niks van. Kroatië is beter dan Mexico en Kameroen maar met zo'n keeper is elke bal op doel levensgevaarlijk, dus een makkie zal het allemaal niet worden.quote:
3 punten is voor alle 2 de landen van cruciaal belang...quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat moet te doen zijn. Mexico en Kameroen zijn niet heel goed.
Ja, als hij er elke keer inrolt welquote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt. Die keeper kan er niks van. Kroatië is beter dan Mexico en Kameroen maar met zo'n keeper is elke bal op doel levensgevaarlijk, dus een makkie zal het allemaal niet worden.
1. Bra 2. HR 3. Mex 4. Cam.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:32 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja, als hij er elke keer inrolt welKameroen is vooral een hard schop land en toch wel de zwakste van de 4 denk ik.
Verliezen... dan kun je net zo goed je koffers al pakken.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:30 schreef skippy22 het volgende:
[..]
3 punten is voor alle 2 de landen van cruciaal belang...
Ja dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 juni 2014 13:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
1. Bra 2. HR 3. Mex 4. Cam.
Denk ik. 9, 6, 3 en 0 punten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |