Zie wel dat de iOS stijl doorgevoerd wordt. En het nieuwe notificatiecentrum is ook nais.quote:
Vertelquote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoi schatje
ik moet je een verhaal vertellen
Haten op applequote:
Windows 8quote:
Ik ben er inmiddels wel aan gewend hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows 8____
"Ja de startknop komt terug"
IN FUCKING 2015
Serieus, hoe moeilijk moet het zijn om een feature terug te halen die er al sinds den beginne in zit en waar iedereen om smeekt?
Ah well. Bij apple krijg je wel elk jaar een lekkere dikke update steeds. Gewoon gratis sinds Mavericks. Wel fijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels wel aan gewend hoor
Je kunt gewoon een startknop gebruiken hoor. Daarbij is Windows 7 nog steeds actueel.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Windows 8____
"Ja de startknop komt terug"
IN FUCKING 2015
Serieus, hoe moeilijk moet het zijn om een feature terug te halen die er al sinds den beginne in zit en waar iedereen om smeekt?
Als ik nu nog windows gebruik voel ik mij echt zo'n stakkertjequote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een startknop gebruiken hoor. Daarbij is Windows 7 nog steeds actueel.
Klopt, al vind ik het wel een nadeel dat apple producten best prijzig zijn, ook al is het allemaal super stabielquote:Op maandag 2 juni 2014 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ah well. Bij apple krijg je wel elk jaar een lekkere dikke update steeds. Gewoon gratis sinds Mavericks. Wel fijn.
Dat opzich wel. Windows 7 was gewoon goed. Alles wat Vista niet was. Maar ook dat OS is inmiddels 5 jaar oudquote:
Ik heb een aardige stok in mijn broek als ik eerlijk moet zijn...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Je ziet het verkeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik het wel een nadeel dat apple producten best prijzig zijn, ook al is het allemaal super stabiel
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ik nu nog windows gebruik voel ik mij echt zo'n stakkertje
Ach, als je het veel gebruikt en het geld opzich hebt, kan ik het echt aanraden.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Klopt, al vind ik het wel een nadeel dat apple producten best prijzig zijn, ook al is het allemaal super stabiel
Je kunt het geld dat je in die overprijsde Apple-rotzooi steekt beter investeren in een andere auto als je je druk maakt om je reputatie lijkt me.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:53 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als ik nu nog windows gebruik voel ik mij echt zo'n stakkertje
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Je kunt het geld dat je in die overprijsde Apple-rotzooi steekt beter investeren in een andere auto als je je druk maakt om je reputatie lijkt me.
quote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd.
Microsoft/Google etc = aanschaf
Apple = investering
Ik gebruik deze laptop eigenlijk alleen maar voor schoolwerk e.d.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ach, als je het veel gebruikt en het geld opzich hebt, kan ik het echt aanraden.
Alleen facebook en word? Koop maar een lenovo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |