Jaquote:
Nee, lees het nu pas. Ziet er allemaal lekkerlekker uitquote:
Maar CookieSlikker is toch een meidquote:Op maandag 2 juni 2014 21:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
CookieSlikker heeft hem waarschijnlijk gewoon in zijn reet zitten hoor, als je hem zo ziet posten
Ja, iOS 8 ookquote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, lees het nu pas. Ziet er allemaal lekkerlekker uit
Wist het welquote:Op maandag 2 juni 2014 21:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Elan heeft de FOK!stok gestolen
LMI is stiekem Steve Jobsquote:
Ja, maar probeer dat maar eens de kleuters uit te leggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar CookieSlikker is toch een meid
Je speelt die trol echt veel te obviousquote:Op maandag 2 juni 2014 21:43 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja, maar probeer dat maar eens de kleuters uit te leggen.
Zegt ie. De verschillende foto's die hij gestuurd heeft zijn allemaal raakbaar, maar verschillend. En dat facebookaccount van eerst met 6 vrienden ofzo geloof ik ook nietquote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar CookieSlikker is toch een meid
Jullie doen niet andersquote:Op maandag 2 juni 2014 21:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig dat je gelijk doorhebt dat het over jou gaat.
Niet naar gekeken, heb ik ook niet mee van doenquote:
6 vrienden maarquote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt ie. De verschillende foto's die hij gestuurd heeft zijn allemaal raakbaar, maar verschillend. En dat facebookaccount van eerst met 6 vrienden ofzo geloof ik ook niet
6???quote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zegt ie. De verschillende foto's die hij gestuurd heeft zijn allemaal raakbaar, maar verschillend. En dat facebookaccount van eerst met 6 vrienden ofzo geloof ik ook niet
Tell mequote:
OSX & iOS samen zijn juistquote:Op maandag 2 juni 2014 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet naar gekeken, heb ik ook niet mee van doen
Kijk mn facebook dan. 80 stuksquote:Op maandag 2 juni 2014 21:45 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
6 vrienden maar
Dan doe je als lekkere meid toch echt niet iets goed imho
Wat gaat er allemaal gebeuren op iOS vlakquote:
Toen niet. Echt maar een paar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |