Dan lijkt het me niet echt neutraal meer ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Littlerabbit als moderator over dit topic.
puik plan (☞゚∀゚)☞quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
lrquote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de helft van de prijs die jouw Mac Pro kost stel ik een twee keer zo snel systeem samen, wedden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je gaat renderen, dan ja.
Maar dat doen Elan niet voor zijn werk.
Zie jij nou eerst maar eens dat je aan de bak komt met je mbo-opleidingkje kutjoch.quote:
Jij kijk niet verder dan je neus lang is. Weet jij überhaupt de verschillen tussen Windows en OSX wel?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Voor de helft van de prijs die jouw Mac Pro kost stel ik een twee keer zo snel systeem samen, wedden?
Een MBO-opleiding, wow. Jij hebt mijn toekomst in een post bepaald. Bedankt, Eian.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij nou eerst maar eens dat je aan de bak komt met je mbo-opleidingkje kutjoch.
mbo*quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een MBO-opleiding, wow. Jij hebt mijn toekomst in een post bepaald. Bedankt, Eian.
Het is mbo, niet MBO mongoolquote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een MBO-opleiding, wow. Jij hebt mijn toekomst in een post bepaald. Bedankt, Eian.
Hier ook MBO en ben er mooi mod op FOK! mee gewordenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Zie jij nou eerst maar eens dat je aan de bak komt met je mbo-opleidingkje kutjoch.
Niet haten op werkelozen.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 22:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hier ook MBO en ben er mooi mod op FOK! mee geworden
permban alles ja?quote:
je weet wat er gebeurde toen ik mongool tegen iemand hequote:
hahahahahahquote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
Stijn donder gewoon op naar VBL. Jij daar ik hier.
Anders laat ik Etsu je in je reet neuken met die FOK!stok
Al kamer gevonden?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je weet wat er gebeurde toen ik mongool tegen iemand he
Dat bepaal jij niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef Elan het volgende:
Stijn donder gewoon op naar VBL. Jij daar ik hier.
Anders laat ik Etsu je in je reet neuken met die FOK!stok
Ja precies. Toen gebruikte je ook geen hoofdletters.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:10 schreef supersof het volgende:
[..]
je weet wat er gebeurde toen ik mongool tegen iemand he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |