Het is het vierde wereldkampioenschap op Nederlandse bodem. In 1973 had het WK voor mannen plaats in Amstelveen. De stad organiseerde ook in 1986 het WK bij de vrouwen.quote:De NOS zendt tijdens de Rabobank Hockey World Cup dagelijks twee wedstrijden live uit op de televisie. Eén van deze duels is de wedstrijd van de Oranjemannen of –vrouwen. Het WK staat van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag op het programma.
De ontmoetingen die live op te tv te zien zijn worden gepresenteerd en geanalyseerd vanuit het stadion. Alle overige wedstrijden van het mondiale evenement worden live uitgezonden op de website: nos.nl.
Omroep West verslaat tijdens het toernooi alle 76 duels live op haar kanaal. Daarnaast wordt TV West gedurende het WK een evenementenkanaal bij Ziggo (kanaal 999), waardoor de duels voor alle Ziggo-klanten te zien zijn. De wedstrijden worden afgewisseld met nieuws- en wedstrijdanalyses. De dag wordt afgesloten met een achtergrondprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2014 20:34:32 ]
Held.quote:
quote:
Baasquote:
Gewoon een lekker wijfquote:
zou dr wel gewoon gevenquote:
zou dr wel gewoon gevenquote:
Valt wel mee, alleen bij een suicide uitloper kan het echt gevaarlijk zijnquote:
Je stream loopt een beetje achter.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef chufi het volgende:
Welke kledingstyliste heeft die Fatima .... Mijn god dat ziet er niet uit daar voor de camera..
als je te traag bent moet je dat idd niet doenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Valt wel mee, alleen bij een suicide uitloper kan het echt gevaarlijk zijn
Sowieso is hockey volgens mij vrij gevaarlijk.quote:
Ooit zo'n stick gekopt, best pijnlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Sowieso is hockey volgens mij vrij gevaarlijk.
Die ballen komen kneiterhard aan en dan die sticks nog.
Nee mn posts..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je stream loopt een beetje achter.
elke hockeyer heeft ook wel wat littekens, gebitsschade of andere blijvende schade.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef -0- het volgende:
[..]
Sowieso is hockey volgens mij vrij gevaarlijk.
Die ballen komen kneiterhard aan en dan die sticks nog.
Nee hoor, ik heb niksquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
elke hockeyer heeft ook wel wat littekens, gebitsschade of andere blijvende schade.
Op mijn lijstje staan een litteken op mn kin, voorhoofd en een kunsttand
En dan nog zonder helm. Eckte bikkels.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
elke hockeyer heeft ook wel wat littekens, gebitsschade of andere blijvende schade.
bij strafcorner laatste jaren wel een gezichtsmaskertje...quote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
En dan nog zonder helm. Eckte bikkels.
Ik ben bang dat je dat over een jaar of 15 met voetbal ook zult krijgenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
ook geen permanente schuurplekken op je knieën van dat zandkunstgras?
Nee gelukkig niet, speel 99 van de 100 keer op een waterveldquote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Palomar het volgende:
[..]
ook geen permanente schuurplekken op je knieën van dat zandkunstgras?
ja ik ook, maar die ene keer op zandquote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, speel 99 van de 100 keer op een waterveld
Voetbal zo'n 16 jaar, en heb dat (nog) niet. Voetbal is toch wel wat veiliger denk ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dat over een jaar of 15 met voetbal ook zult krijgen
Echt nietquote:Op maandag 2 juni 2014 20:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat kunstgras is ook anders dan bij hockey, al wil je daar volgens mij ook geen sliding op makenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voetbal zo'n 16 jaar, en heb dat (nog) niet. Voetbal is toch wel wat veiliger denk ik.
Ik heb een keer een bal vol op de mond van een verdediger geslagenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt niet
En dat na ruim 20 jaar hockeyen.
Ik heb wel anderen schade toegebracht
Nee, voetbal is zeker niet veiliger. Al komt dat vooral dat er echt een serie ongelofelijke debielen voetballen die mensen liever doodtrappen dan sportief zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Voetbal zo'n 16 jaar, en heb dat (nog) niet. Voetbal is toch wel wat veiliger denk ik.
Dat hele hockey zou niks voor mij zijn geweest, dat soort dingen gebeuren mij altijd.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bal vol op de mond van een verdediger geslagen
Ik voetbal al een jaar of 12, maar ik kom steeds meer dramatische kunstgrasvelden tegen. Het ergste is dat ik dat altijd vergeet en dan weer een sliding maak en mijn been weer half open ligtquote:Op maandag 2 juni 2014 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Auwquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Drolflap het volgende:
[..]
Ik heb een keer een bal vol op de mond van een verdediger geslagen
Die is nu onvrijwillig gesteriliseerd?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw
Dat niet gelukkig. Wel een keer 1 vol in zijn kloten die op de lijn stond toen ik een strafcorner insloeg
En dat van een meisjequote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef DeeBee het volgende:
Tering, je zal die bal met 101 km / h in je kannes krijgen...
Ik kon het wel ja. Ben er alleen geen fan van, zijn er teveel die het slecht beheersen maar ook niet meer gewoon normaal kunnen slaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Palomar het volgende:
Voor de hockeyers hier, kunnen jullie zo'n backhandslag? Ik hockey al >20 jaar en ben redelijk technisch, maar van die loeiharde backhandshots vanuit elke hoek ben ik altijd weer onder de indruk.
Bij hockey kan je het niet echt gras noemen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
dat kunstgras is ook anders dan bij hockey, al wil je daar volgens mij ook geen sliding op maken
Met voetbal heb je normaal gesproken wat meer invloed op de bal en je benen. Dat maakt het in mijn ogen veiliger. Zo'n stick / bal gaat met hockey alle kanten op, zeker bij amateurs.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, voetbal is zeker niet veiliger. Al komt dat vooral dat er echt een serie ongelofelijke debielen voetballen die mensen liever doodtrappen dan sportief zijn.
Mijn backhand is redelijk, de bal vanuit elke hoek in de kruising schieten lukt me echter niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:52 schreef Palomar het volgende:
Voor de hockeyers hier, kunnen jullie zo'n backhandslag? Ik hockey al >20 jaar en ben redelijk technisch, maar van die loeiharde backhandshots vanuit elke hoek ben ik altijd weer onder de indruk.
Dat valt dus echt erg mee, zelfs bij de amateurs. Ja er gaan meer ballen raar, maar er komen geen slidings vol op enkels en schenen voor. Een elleboogje is een uitzondering, etcetc.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:55 schreef ajacied4lf het volgende:
Met voetbal heb je normaal gesproken wat meer invloed op de bal en je benen. Dat maakt het in mijn ogen veiliger. Zo'n stick / bal gaat met hockey alle kanten op, zeker bij amateurs.
Blijf hockey met amateurs toch best link vinden. Vroeger ook wel eens in zo'n bierteam gespeeld waarbij je vaak tegen lagere teams speelt. Dan heb je van die malloten die de bal 1 meter voor je de lucht in snijeren of je gewoon vol op de schenen meppen.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat valt dus echt erg mee, zelfs bij de amateurs. Ja er gaan meer ballen raar, maar er komen geen slidings vol op enkels en schenen voor. Een elleboogje is een uitzondering, etcetc.
Herkenbaar. Gymlessen van vroeger.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Blijf hockey met amateurs toch best link vinden. Vroeger ook wel eens in zo'n bierteam gespeeld waarbij je vaak tegen lagere teams speelt. Dan heb je van die malloten die de bal 1 meter voor je de lucht in snijeren of je gewoon vol op de schenen meppen.
Dat vond ik ook heel erg eng, maar juist omdat daar de meeste maar wat deden. Als hockeyer was je dan echt de lul.quote:
Ik heb er 2 jaar in gespeeld nadat ik geblesseerd ben geraakt. Dat was echt prima te doen hoor. Dat snijeren is echt een ongelukje, wat ook op hoger niveau nog wel eens gebeurt.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Blijf hockey met amateurs toch best link vinden. Vroeger ook wel eens in zo'n bierteam gespeeld waarbij je vaak tegen lagere teams speelt. Dan heb je van die malloten die de bal 1 meter voor je de lucht in snijeren of je gewoon vol op de schenen meppen.
zelfde reden dat ik gestopt ben met zaalvoetbal. Je had er altijd wel een paar teams per jaar ertussen zitten die alleen maar naar de schenen schopte ipv de bal.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef Palomar het volgende:
[..]
Dat viel ook wel weer mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:09 schreef Palomar het volgende:
[..]
als ze niet oppassen wordt dat 1 voor Belgie
Nieuw Zeeland valt ook nog wel mee. Australie en Zuid Korea worden de echte tegenstanders in de poule.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nieuw Zeeland wordt een andere tegenstander dan ze tot nu toe gehad hebben. Maar komt goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |