wacht watquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij en Aldo, ja.
Het gaat super vaak over seks en weet ik het. Oke, Aldo zegt die dingen maar jij laat het overduidelijk toe en het enige wat ik denk is "wtf??????"
In een negatieve zin.
Als het echt waar blijkt te zijn is het wel erg triest van je,maar ik geloof het toch nietquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
oh ik weet ook hoe het verder gaat
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het wordt ook echt gewoon fucking vervelend en niet eens meer grappig
Jaquote:
quote:
Ik zeg heel duidelijk dat Aldo er meestal over praat maar jij staat het toe. In de sc, en veel ook.quote:
ja hoe vaak aldo oversekste opmerkingen maakt jouw kant op en jij er altijd op ingaat.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zeg heel duidelijk dat Aldo er meestal over praat maar jij staat het toe. In de sc, en veel ook.
alsof mijn antwoorden ergens op slaanquote:Op maandag 2 juni 2014 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ja hoe vaak aldo oversekste opmerkingen maakt jouw kant op en jij er altijd op ingaat.
die was serieusquote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Crack_ het volgende:
En als je die 'wtf' meent, dan snap ik echt niet hoe dat kan...
Niet klikken dan hequote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het echt waar blijkt te zijn is het wel erg triest van je,maar ik geloof het toch niet
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
kneusjequote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja
als wraakactie op het gedrag van fokkie
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Dat kan het nog wel fucking irritant zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
alsof mijn antwoorden ergens op slaan
en dat is helemaal niet mijn kant op? en kan mij het schelen wat hij zegt... serieus is het toch nietBaby darling doll face honey
Forum Opties Forumhop: Hop naar: