ow ja nu heb ik het gedaanquote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, hou Aldo eens in toom want dit is echt té klef.
Tyrion wordt verkracht door zijn zus in de volgende aflevering.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag dat er een reeks was op FOK! over GoT. Ik zag een plaatje met de Graveyard, per seizoen.
Had ik het bijna vor mezelf gespoiled. Jeetje.
Nooit de grenzen opzoeken wat je gaat kopen, echt doe het niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mja, als die ander niet zegt te twijfelen of dat op dat moment nog niet doet. Want snap het ook wel dat als je niet weet dat iemand twijfelt je meteen gaat voor wat je het mooist vindt en wat je kunt betalen.
Ja, echt super zuur maarja. Die zekerheid heb je ook nooit helaas.
Alleen maar discussie en geruzie over wat wel of niet een spoiler isquote:
wacht wat, doe ik te klef?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Crack_ het volgende:
Ezell, hou Aldo eens in toom want dit is echt té klef.
Mja mjaaaaaaaaaaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit de grenzen opzoeken wat je gaat kopen, echt doe het niet.
Al blijf je eeuwig samen eentje kan zijn baan kwijtraken of arbeidsongeschikt worden. Begin er nooit aan hou altijd iets van 25% speling voor jezelf.
Is Arya al dood?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar discussie en geruzie over wat wel of niet een spoiler is
Elan stuurde gister een bazen-cover van Linkin Parkquote:
Ow. oké.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tyrion wordt verkracht door zijn zus in de volgende aflevering.
./spoilen
Ah, oké. Kleuters dus.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen maar discussie en geruzie over wat wel of niet een spoiler is
Ik ben al bij met de serie dus helaas.quote:
Jij en Aldo, ja.quote:
Die heb ik nog gezien, was vet tof jaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elan stuurde gister een bazen-cover van Linkin Park
Het wordt ook echt gewoon fucking vervelend en niet eens meer grappigquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij en Aldo, ja.
Het gaat super vaak over seks en weet ik het. Oke, Aldo zegt die dingen maar jij laat het overduidelijk toe en het enige wat ik denk is "wtf??????"
In een negatieve zin.
nou ja zegquote:Op maandag 2 juni 2014 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij en Aldo, ja.
Het gaat super vaak over seks en weet ik het. Oke, Aldo zegt die dingen maar jij laat het overduidelijk toe en het enige wat ik denk is "wtf??????"
In een negatieve zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |