Stond nergensquote:Op maandag 2 juni 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen slecht woord tegen Ezell, je bent gewaarschuwd.
rtquote:Op maandag 2 juni 2014 19:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geen slecht woord tegen Ezell, je bent gewaarschuwd.
Ja, het kan ook allemaal goedkomen maar ik vind het raar om een huis te kopen voor een korte tijdquote:Op maandag 2 juni 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de prognose van de kenners dat ze de komende tijd weer gaan stijgen.
Feit is wel dat er nu veel meer verkocht word dan bijvoorbeeld 2 of 3 jaar geleden alleen de prijzen moeten nog wat gaan stijgen.
De gemiddelde verkoopprijs lag in het vierde kwartaal 1,5 procent hoger dan in het derde kwartaal.
Tja is wel relatief hoor, als er volgende maand een of andere enorme crisis ontstaat om wat voor debiele reden dan ook dan flikkert het zo weer in elkaar.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Deze man weet.
Ik doe echt geen domme dingen ofzo hoor.
Ligt eraan.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, het kan ook allemaal goedkomen maar ik vind het raar om een huis te kopen voor een korte tijd. Het is gewoon risicovol
Nee, het idee was ook om voor de huidige koopprijs te verkopen, of, beter nog, meer idd.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Tja is wel relatief hoor, als er volgende maand een of andere enorme crisis ontstaat om wat voor debiele reden dan ook dan flikkert het zo weer in elkaar.
Ben zelf van mening dat je altijd iets moet kopen waar je een langere periode kunt blijven en een huis zeker niet als speculatieobject moet kopen met de gedacht dat je het over ... jaar met dikke winst door zal gaan verkopen.
Denk dat dat wel de les zou moeten zijn uit de vorige crisis
Zo eentje ken ik nu ook. Stelletje met relatie van vijf jaar kochten half jaar geleden samen huis, vriend wilde toch niet en dus uitelkaar. Het huis kunnen ze niet verkopen met winst dus nu blijft de vrouw in 't huis wonen en die ex-vriend gaat naar zn ouders toe maar omdat zij het huis niet kan betalen betaald hij het komende 1,5 jaar nog sowieso mee aan de hypotheek.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt eraan.
Korte periode is meestal ook een kleiner risico.
Zolang je maar niet op voorhand inzet op winst of tegen de absolute max leent om je zin door te drammen.
Sowieso kutmuziek, maar ik moest even met een intro binnenkomenquote:
Ja maar lieve schat, ik heb geen hypotheek.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zo eentje ken ik nu ook. Stelletje met relatie van vijf jaar kochten half jaar geleden samen huis, vriend wilde toch niet en dus uitelkaar. Het huis kunnen ze niet verkopen met winst dus nu blijft de vrouw in 't huis wonen en die ex-vriend gaat naar zn ouders toe maar omdat zij het huis niet kan betalen betaald hij het komende 1,5 jaar nog sowieso mee aan de hypotheek.
Wat heeft deze situatie met die van jou te maken dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar lieve schat, ik heb geen hypotheek.
Je probeert allerlei argumenten te geven waardoor een huis kopen niet verstandig is.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heeft deze situatie met die van jou te maken dan?
Lol wat.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je probeert allerlei argumenten te geven waardoor een huis kopen niet verstandig is.
Dat is gewoon normaal tegenwoordigquote:Op maandag 2 juni 2014 20:02 schreef AldoTheApache het volgende:
dafuqiemand uit mijn jaarlaag is nu zwanger
![]()
ze is 21 ofzo___!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |