Lol de huizenmarkt is nu juist aan het aantrekken. Perfect moment om te gaan kopen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat je het huis ook moet kunnen verkopen.. En als je nu al weet dat je er eigenlijk heel kort woont, straks zit je daar met een niet te verkopen huis.
En dat de huizenmarkt aan gaat trekken, ja vast.. maar wanneer?
Daarbij zou ik zelf nooit met iemand in één huis gaan wonen behalve de man waarmee ik de rest van mn leven zou willen blijven.
Ja, precies. De huizenmarkt is aan het aantrekken en wie zegt dat dat door gaat tot het moment dat huizen weer echt gaan rollen?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Lol de huizenmarkt is nu juist aan het aantrekken. Perfect moment om te gaan kopen.
Hoe lang ben jij dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, geheugen laat mij in de steek
dacht trouwens ik langer was
Dat is de prognose van de kenners dat ze de komende tijd weer gaan stijgen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, precies. De huizenmarkt is aan het aantrekken en wie zegt dat dat door gaat tot het moment dat huizen weer echt gaan rollen?Weten we toch niet?
Deze man weet.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is de prognose van de kenners dat ze de komende tijd weer gaan stijgen.
Feit is wel dat er nu veel meer verkocht word dan bijvoorbeeld 2 of 3 jaar geleden alleen de prijzen moeten nog wat gaan stijgen.
De gemiddelde verkoopprijs lag in het vierde kwartaal 1,5 procent hoger dan in het derde kwartaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |