Mannetje toch, ontkennen ben je goed in.quote:
quote:
Tsss!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:09 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat je het gevoel krijgt dat je opstijgt met zo'n auto op de snelweg
Ahh, dat zou shittie zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Neinnn, alles gewoon 1ste dinges.
Zou morgen ook een tentamen hebben maar daar kon ik dus niet voor leren omdat ik die 2 vakken volgende week heb en nu moet ik die van morgen in de 2de kans doen en loop ik het risico het niet te halen
RuG.![]()
Ben jij helemaal klaar nu?
Ik zal het tegen mijn ouders zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar dat is toch zonde eigenlijk
Dat is net als een weekendje een puppy hebben, er aan gehecht raken, en hem dan weer terug moeten brengen
Wat voor auto heb je nu dan
Voorkant tot aan de achter deur mooiquote:
Waarom smeken? Dan is het jouw geld tochquote:Op maandag 2 juni 2014 19:11 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wacht nog steeds op de staatsloterij
Als het echt een vette prijs ik ga ik pappie en mammie smeken om een Aston
Waarom maak je je zo druk over een kut stok?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Mannetje toch, ontkennen ben je goed in.
Ben nog geen 18, mag nog niet meedoenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom smeken? Dan is het jouw geld toch
Waarschijnlijk heeft hij/zij zelf die juichstok weggeflikkerd joh laat gaan.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over een kut stok?
Gewoon winsten klappen op unibetquote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ben nog geen 18, mag nog niet meedoen![]()
Het is haar stok.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over een kut stok?
Half jaar?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang duurt het halen van je rijbewijs gemiddeld? Dus in maanden ofzoiets?
Ik heb er een halfjaartje over gedaan, in totaal 35 uur les gehad ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang duurt het halen van je rijbewijs gemiddeld? Dus in maanden ofzoiets?
Dat is ook een goed ideequote:
Precies. Maar ze wil mensen schuld geven voor aandacht.quote:
Hmmquote:
Hmm.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb er een halfjaartje over gedaan, in totaal 35 uur les gehad ofzo
Wel kansloos hoe ze reageert.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Maar ze wil mensen schuld geven voor aandacht.
Wat dacht je van nuquote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Hmm.
Shit, ja weet toch niet wanneer ik moet beginnen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er 10 maanden over gedaan ofzo. Had 70+ uur en 3 examens nodig.
Te drukquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er 10 maanden over gedaan ofzo. Had 70+ lessen en 3 examens nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |