*stelquote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit soort vragen.. verwacht je een serieus antwoord?
Je kont staat weer open.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ben geen kleuter die modder gaat gooien
Vind ik deze veel mooier.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Net een platgeslagen Golf en heeft ook trekjes van een Astra, als ik 1 auto haat is het wel die Astra's![]()
Waarom huur je dan niet gelijk een Impreza joh
SOG'gen he.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit soort vragen.. verwacht je een serieus antwoord?
Beter negeren inderdaadquote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef Crack_ het volgende:
Of waarom praten jullie zo met der mee? Denken jullie dat dat wijf weggaat als je erom gaat smeken?
quote:
zo en nu je bek houdenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Zet je er andere onder
Mooie auto voor een zeer degelijke prijs.
Ja wacht... JULLIE gooien een 2e mail naar ons!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Pleur gewoon een end op vervelend figuur serieus we weten het nu wel
Maar je huurt deze dus maar een weekendjequote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ik deze veel mooier.
Tevens kreeg ik dit aangeboden.
Lekker verwend om dan te zeggen dat je dan iets anders wilt.
Niet dat ik het met deze keuze oneens ben.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Maar je huurt deze dus maar een weekendje
!!!!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Ja wacht... JULLIE gooien een 2e mail naar ons!!!
Vies of niet, wij willen alles terugquote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neem aan dat dit betekent dat je 'm dus niet meer terughoeft? okee, nou dag dan he
Ah, bitches zeg. Of is het een herkansing?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Yessir. Volgende week 2 tentamens op 1 dag.Wie verzint dat nou.
Maar dat is toch zonde eigenlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
vrijdag tot en met maandag
dinsdag terug brengen
Wat een lelijk hokquote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
Ik vind dit wel leuk autootje voor eerst ekeer
Ik denk wel dat je het gevoel krijgt dat je opstijgt met zo'n auto op de snelwegquote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Neinnn, alles gewoon 1ste dinges.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ah, bitches zeg. Of is het een herkansing?
Braddie is het hier mee eensquote:Op maandag 2 juni 2014 19:08 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |