quote:Op maandag 2 juni 2014 19:00 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee. Geen fijne auto om in te rijden.
Deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh die nieuwe Scirocco kapotlelijk zijn die .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wie krijg je die mee?blablablabla
Geef gewoon toe. Probleem opgelost.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
En nu is die dus voor de zoveelste keer gejat en iemand wil GRTD daar schuld van geven enzulks.
Donder op.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:03 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geef gewoon toe. Probleem opgelost.
Vind ze wel mooi.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh die nieuwe Scirocco kapotlelijk zijn die .
Van wie krijg je die mee?
Kon hem al zo moeilijk vinden.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:01 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ah die Scirocco, maar die wordt toch niet meer gemaakt
Heb 'm in mn kut gestokenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:03 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Geef gewoon toe. Probleem opgelost.
Weet jij alles van hequote:Op maandag 2 juni 2014 18:42 schreef Fok-it het volgende:
Wel jammer van die meer namen die er bij zijn gekomen.
De harde kern hoort exclusief te zijn
In Nederland worden ze volgens mij niet meer nieuw verkochtquote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vind ze wel mooi.
Mag weekend huren van ouders.
[..]
Kon hem al zo moeilijk vinden.
Maar kan best. Geen idee?
Net een platgeslagen Golf en heeft ook trekjes van een Astra, als ik 1 auto haat is het wel die Astra'squote:
Zo, dus ik ben zometeen nog elite ook.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
In Nederland worden ze volgens mij niet meer nieuw verkocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neem aan dat dit betekent dat je 'm dus niet meer terughoeft? okee, nou dag dan hequote:
Ja, betrek jezus er maar weer bijquote:
Waarom vraag je dit soort vragen.. verwacht je een serieus antwoord?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf jij komt hier rellen en weer met modder gooien.
Ben geen kleuter die modder gaat gooienquote:Op maandag 2 juni 2014 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wtf jij komt hier rellen en weer met modder gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |