Het is haar stok.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over een kut stok?
Half jaar?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang duurt het halen van je rijbewijs gemiddeld? Dus in maanden ofzoiets?
Ik heb er een halfjaartje over gedaan, in totaal 35 uur les gehad ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Crack_ het volgende:
Hoe lang duurt het halen van je rijbewijs gemiddeld? Dus in maanden ofzoiets?
Dat is ook een goed ideequote:
Precies. Maar ze wil mensen schuld geven voor aandacht.quote:
Hmmquote:
Hmm.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik heb er een halfjaartje over gedaan, in totaal 35 uur les gehad ofzo
Wel kansloos hoe ze reageert.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies. Maar ze wil mensen schuld geven voor aandacht.
Wat dacht je van nuquote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Hmm.
Shit, ja weet toch niet wanneer ik moet beginnen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er 10 maanden over gedaan ofzo. Had 70+ uur en 3 examens nodig.
Te drukquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er 10 maanden over gedaan ofzo. Had 70+ lessen en 3 examens nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:16 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]Ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Peugeot 207quote:
Oh geen idee.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Peugeot 207
Heb ik ook nog naar gekeken, maar ik vind dat er mooiere alternatieven zijn
Wat voor blok ligt er in
Dan ga ik liever voor een Honda Civic of Ford Fiesta ofzo
Ik ook zoiets. Ik was traag met leren.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef Etsu het volgende:
Ik heb er 10 maanden over gedaan ofzo. Had 70+ uur en 3 examens nodig.
Oh okeequote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh geen idee.
Is ook niet mijn auto hoor. Maar prima auto. Weinig kracht maar wegligging is perfect
Wij willen alleen onze stokken terug. Meer niet. De rest kan me echt geen reet schelenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:12 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over een kut stok?
Heb jij zelf een auto?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ik was traag met leren.
Ik kon het niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. Ik was traag met leren.
Godver man. Kap eens?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef CookieSlikker het volgende:
[..]
Wij willen alleen onze stokken terug. Meer niet. De rest kan me echt geen reet schelen
Hij was laatst weer gezakt voor zijn theorie (11e keer) maar had wél alvast een auto gekochtquote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben benieuwd hoe het Braddie nu eigenlijk vergaat met zijn rijbewijs
Hoeveel heeft ie er gehad?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ben benieuwd hoe het Braddie nu eigenlijk vergaat met zijn rijbewijs
Automaat is lang niet zo leuk als een handbak vind ikquote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kon het niet.Ben op een gegeven moment ook overgestapt naar automaat en tot nu toe geen spijt van en rijd ook prima
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij was laatst weer gezakt voor zijn theorie (11e keer) maar had wél alvast een auto gekocht
Boeiend, als ik maar van A naar B kan komen, vind ik alles prima.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Automaat is lang niet zo leuk als een handbak vind ik
Of je moet echt een supercar hebben met schakelflippers aan het stuur
hahahahaquote:Op maandag 2 juni 2014 19:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Sportief wel.
Heb je ook een kort en pittig kapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |