quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Onbekend, boeit verder ook niet. We wilde bijna pimpabo geven (was de eis) aan de namen die eronder staan om het op te lossen, alleen zeggen ze dat ze het niet zijn. Nja dan niet
oh in dat geval ..quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
Onbekend, boeit verder ook niet. We wilde bijna pimpabo geven (was de eis) aan de namen die eronder staan om het op te lossen, alleen zeggen ze dat ze het niet zijn. Nja dan niet
Nee.quote:
Jawel ,het boeit wel. Ik wil weten wie hier mij vergeet in de harde kernquote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Fopje het volgende:
[..]
quote:
Ah, oke. Weirdquote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een fake emailadres in ieder geval. Want je kan er niks naar toe mailen.
Jij krijgt jet straks met mij aan de stok hoor!quote:
Klikquote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah ja rood is wel mooi alleen die verkleuring is zo irritant. Al kan je het met veel poetsen wel tegenhouden. Om welke gaat het?
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel ,het boeit wel. Ik wil weten wie hier mij vergeet in de harde kern
HMFquote:Op maandag 2 juni 2014 18:47 schreef Elan het volgende:
Diegene die achter die stok zit gaat een teringlange ban tegemoet zien reken daar op
Dat zou een compliment moeten zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:47 schreef Crack_ het volgende:
Jawel ,het boeit wel. Ik wil weten wie hier mij vergeet in de harde kern
Ik steek er wel een stokje voorquote:Op maandag 2 juni 2014 18:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iemand vergeet mij, wat is dat voor compliment!
Geloof ik niet dat die het (weer) zal doen.quote:
Lr nietquote:Op maandag 2 juni 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet dat die het (weer) zal doen.
Denk eerder Tjacka, LR of iemand anders uit VBL.
Tjacka typt niet zo mislukt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Geloof ik niet dat die het (weer) zal doen.
Denk eerder Tjacka, LR of iemand anders uit VBL.
Dat is de afzender, gespoofed.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
maar er staat bovenaan info@fok.nl, dus denk ook de admins of niet?
Alfaquote:
155 pkquote:
Nee, maar ik wil wel zo eentje gaan kopenquote:
Welke omgeving woon je en wat is je budget? Ik vind het leuk om auto's te zoekenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel zo eentje gaan kopen
Zie DMquote:Op maandag 2 juni 2014 18:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Welke omgeving woon je en wat is je budget? Ik vind het leuk om auto's te zoeken
Coolquote:
Leuke wagentjes wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:51 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel zo eentje gaan kopen
Ja, maar het schijnt dat rood een kleur is die nogal snel verkleurd :/quote:
Zal nu wel meevallen, aangezien het blok van Fiat komt en de auto nu ook betrouwbaarder isquote:Op maandag 2 juni 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
Al was alfa vroeger wel veel onderhoud en dure onderdelen weet niet of dat nog steeds zo is.
Fiat betrouwbaar? Praat eens met Tjackaquote:Op maandag 2 juni 2014 18:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zal nu wel meevallen, aangezien het blok van Fiat komt en de auto nu ook betrouwbaarder is
Dat was vroeger tegenwoordig verkleuren auto's niet meer zo snel omdat men hele andere laksoorten gebruikt dan pak em beet 15 jaar geleden.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:54 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja, maar het schijnt dat rood een kleur is die nogal snel verkleurd :/
Weet je welke volkswagen dit weekend mijn schatje is?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Fiat betrouwbaar? Praat eens met Tjacka![]()
Al rij ik zelf Volkswagen dus misschien verwend dit dat
Nieuwe?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Fiat betrouwbaar? Praat eens met Tjacka![]()
Al rij ik zelf Volkswagen dus misschien verwend dit dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |