Een topicreeks waarin met een stok door heel nederland verplaatst.quote:
3edgy5me.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef JanCees het volgende:
[..]
iemand steelt fokstok
Stuurt onder naam van grtd dreigmailtjes
Voor een auto moeten er geen grenzen zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ken je dat gevoel, wanneer je een auto mooi vindt, maar dat die godverdomme in Helmond te koop staat
wtfquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokstok is gejat, kwam een mail op fok terecht over de grtd harde kern die hem gejat zou hebben met een aantal eisen
Sindsdien een hetze tegen onze slowchat, en nu dus een tweede mail
haha, vage shitquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Etsu het volgende:
En nu is die dus voor de zoveelste keer gejat en iemand wil GRTD daar schuld van geven enzulks.
Omdat jij ook in GRTD post.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
wtf
hoezo zit ik erbij?ben hier steeds minder
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
wtf
hoezo zit ik erbij?ben hier steeds minder
Zou me niks verbazen, dicht bij Amsterdam dusquote:
Oja, vergeten te melden: afgelopen 3 delen (en nog eens 3 delen van FOK!Stoktopic) waren gevuld met moddergooien.quote:
picsquote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, vergeten te melden: afgelopen 3 delen (en nog eens 3 delen van FOK!Stoktopic) waren gevuld met moddergooien.
Tsja, kinderachtigquote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja, vergeten te melden: afgelopen 3 delen (en nog eens 3 delen van FOK!Stoktopic) waren gevuld met moddergooien.
Nee klopt, maar waar ik ook mee zit is dat het een rode auto is, en die krengen schijnen nogal snel te verkleurenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Voor een auto moeten er geen grenzen zijn.
Die paar euro aan benzinekosten of treinkaartjes heb ik wel over voor de 'perfecte auto'
link topic?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga zelf op zoek. Doe maar wat meer moeite als je info wil.
Ah ja rood is wel mooi alleen die verkleuring is zo irritant. Al kan je het met veel poetsen wel tegenhouden. Om welke gaat het?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nee klopt, maar waar ik ook mee zit is dat het een rode auto is, en die krengen schijnen nogal snel te verkleuren
Als het een zwarte was geweest dan was het echte de perfecte auto
DOE EENS WAT AAN DE STOK DANquote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ah ja rood is wel mooi alleen die verkleuring is zo irritant. Al kan je het met veel poetsen wel tegenhouden. Om welke gaat het?
Omdat je een recalcitrante nicht bent duh.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we gingen moddergooien?
Ik zou het niet weten, kan wel 100 redenen bedenken. Maar ok, begrijp hier uit dat jullie dat ook niet wetenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom denk je dat we gingen moddergooien?
Ah, heb je een markeerstift nodig?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat je een recalcitrante nicht bent duh.
Onbekend, boeit verder ook niet. We wilde bijna pimpabo geven (was de eis) aan de namen die eronder staan om het op te lossen, alleen zeggen ze dat ze het niet zijn. Nja dan nietquote:
niemand.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kan wel 100 redenen bedenken. Maar ok, begrijp hier uit dat jullie dat ook niet weten
Het is een fake emailadres in ieder geval. Want je kan er niks naar toe mailen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, kan wel 100 redenen bedenken. Maar ok, begrijp hier uit dat jullie dat ook niet weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |