quote:
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ken je dat gevoel, wanneer je een auto mooi vindt, maar dat die godverdomme in Helmond te koop staat
Ohquote:
Daar woont mn zus!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:31 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ken je dat gevoel, wanneer je een auto mooi vindt, maar dat die godverdomme in Helmond te koop staat
Chillquote:
Brabant jonguh, ge ben toch niet enne waus ofwel?quote:
Ey skoap, doe kist gewoon Drents proat'n heurquote:Op maandag 2 juni 2014 18:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brabant jonguh, ge ben toch niet enne waus ofwel?
Je hebt wat gemistquote:
Kleuters ja?quote:
Do tellquote:
Want ik mag niks vragen als ik geen zin heb om drie delen terug te lezen?quote:
Ben benieuwd of iemand cool genoeg is om 3 delen te samenvatten.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Do tell
[..]
Want ik mag niks vragen als ik geen zin heb om drie delen terug te lezen?
Ja, want dat is het enige wat er verteld kan worden. Niks of een samenvatting van 3 delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben benieuwd of iemand cool genoeg is om 3 delen te samenvatten.
Fokstok is gejat, kwam een mail op fok terecht over de grtd harde kern die hem gejat zou hebben met een aantal eisenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Do tell
[..]
Want ik mag niks vragen als ik geen zin heb om drie delen terug te lezen?
Goeien samenvatting.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokstok is gejat, kwam een mail op fok terecht over de grtd harde kern die hem gejat zou hebben met een aantal eisen
Sindsdien een hetze tegen onze slowchat, en nu dus een tweede mail
Goeden troll welquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Fokstok is gejat, kwam een mail op fok terecht over de grtd harde kern die hem gejat zou hebben met een aantal eisen
iemand steelt fokstokquote:Op maandag 2 juni 2014 18:39 schreef Crack_ het volgende:
En ik snap niet waarom er zo gereageert wordt, als je geen zin hebt om het te vertellen.. zeg dat dan gewoon ipv meteen 'VRAAG DAN NIKS11!"11!!"
Wat is een fokstok?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |