Wie weet, maar denk dat ik haar al verloren heb..quote:Op maandag 2 juni 2014 20:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Wie weet krijg je binnekort vleugels van Yalesa
Nee, dat ben ik niet. Ook geen player.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dimachaurus. Ook zo'n Mocro player maar die plaatste tenminste nog naaktfoto's van zichzelf. En leuke sexchatjes. Op Fok! Buiten we eenzaamheid graag uit. Dus kom op met wat drama
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:18 schreef ZarB het volgende:
[..]
Dimachaurus. Ook zo'n Mocro player maar die plaatste tenminste nog naaktfoto's van zichzelf. En leuke sexchatjes. Op Fok! Buiten we eenzaamheid graag uit. Dus kom op met wat drama
Als je Yalesa wil veroveren zal je toch van attitude moeten veranderen hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:19 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet. Ook geen player.
En ik ga mijn kleine friemeltje niet showen.
Hoe?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:20 schreef complicate het volgende:
[..]
Als je Yalesa wil veroveren zal je toch van attitude moeten veranderen hoor.
Stoppen met zeggen " ik heb een kleine friemeltje" ,"ik ben saai" en naar alle vrouwen te DM-en.quote:
Succes.quote:Op woensdag 25 december 2013 17:33 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Nou, ik kreeg laatst een PM, waar iemand tegen mij zei..
"Hey, jij daar! "Ik wil mijn telefoon terug"..
Verschrikkelijk toch? Nee, ik ben een simpele en saaie held, maar voor Complicate wil ik door het vuur gaan.
Oh, ongetwijfeld. Ik nam het dan ook niet serieus.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:10 schreef complicate het volgende:
[..]
Volgens mij doet/deed hij dat allemaal uit verveling. Het kan bijna niet anders.
quote:Op maandag 2 juni 2014 20:27 schreef Voszje het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld. Ik nam het dan ook niet serieus.
Met Yalesa wil je wel serieus in gesprek gaan, je berichtjes zijn oprecht en dus niet puur uit verveling?quote:
Absoluut, zij is anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Met Yalesa wil je wel serieus in gesprek gaan, je berichtjes zijn oprecht en dus niet puur uit verveling?
Retorische vraagje dit.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:30 schreef Voszje het volgende:
[..]
Met Yalesa wil je wel serieus in gesprek gaan, je berichtjes zijn oprecht en dus niet puur uit verveling?
Gulmez???quote:Op maandag 2 juni 2014 19:28 schreef getfitbysmith het volgende:
Dat wordt binnekort een triootje met Gulmez?
Klappen?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:41 schreef ZarB het volgende:
Ik maakte maar een grapje hoor ts. Maar ik kan me je zenuwen wel voorstellen. Mijn vriend is ook zo'n Fok!flirt. Hemeltjelief, ik wil niet weten wat er gebeurt als ik zo'n topic als dit zou openen!!!![]()
![]()
Dus ze heeft het materiaal gemanipuleerd?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:56 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een topic voor jou gemaakt.
En al helemaal niet voor iemand die mij mors schiet..
Neuh, dat kun je zien in die link in m'n berichtje erna. Ik wil je vriendje niet in een kwaad daglicht stellen. Hij geeft aan dat hij oprecht is, jij bent anders dan de andere FOK!sters.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus ze heeft het materiaal gemanipuleerd?
Dus ik moet maar geloven wat hij zegt? Hmmm... een jongen die het probeert bij meerdere meisjes en elke keer weer tegen het betreffende meisje zegt dat ze "speciaal" is, waar lijkt dat verdacht veel op?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:44 schreef Voszje het volgende:
[..]
Neuh, dat kun je zien in die link in m'n berichtje erna. Ik wil je vriendje niet in een kwaad daglicht stellen. Hij geeft aan dat hij oprecht is, jij bent anders dan de andere FOK!sters.
Wie heeft je verteld dat ik kwetsbaar ben?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Jullie drijven een kwetsbaar meisje in de armen van een creep.
Ik lees je topics wel eens.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Wie heeft je verteld dat ik kwetsbaar ben?
Ze moet zelf slim genoeg zijn hèquote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Lienekien het volgende:
Jullie drijven een kwetsbaar meisje in de armen van een creep.
Tja, hoe serieus neem je al die berichten in diverse topics? En hoe serieus neem je de dms?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:49 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dus ik moet maar geloven wat hij zegt? Hmmm... een jongen die het probeert bij meerdere meisjes en elke keer weer tegen het betreffende meisje zegt dat ze "speciaal" is, waar lijkt dat verdacht veel op?
Hij zegt dat ik anders ben, omdat ik eerlijk ben...
Dit is een internetforum, dus eerlijkheid is hier niet zeldzaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |