quote:Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Team Gsp GW G V DV DT DS Ptn
Brazilië 3 3 0 0 9 2 +7 9
Italië 3 2 0 1 8 8 0 6
Mexico 3 1 0 2 3 5 -2 3
Japan 3 0 0 3 4 9 -5 0
Moeilijk goed inderdaad.
Beide nog nooit veel gepresteerd op een WK. Gaat ook dit jaar niet gebeuren. Laatste 16 max voor beide.quote:
Poule op het WK is wel minder moeilijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Team Gsp GW G V DV DT DS Ptn
Brazilië 3 3 0 0 9 2 +7 9
Italië 3 2 0 1 8 8 0 6
Mexico 3 1 0 2 3 5 -2 3
Japan 3 0 0 3 4 9 -5 0
Moeilijk goed inderdaad.
Dat denk ik ook. Japan heeft een haalbare poule, Chili gaat er tegen Brazilië af met 3 goals verschil.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beide nog nooit veel gepresteerd op een WK. Gaat ook dit jaar niet gebeuren. Laatste 16 max voor beide.
Het zijn wel goede dark horses.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ok ok, Chili is ook een leuk team maar is in de finale geen partij voor Japan.
BABYMETALquote:
Ze missen wel de scherpte en rust voor het doel.Havenaar wordt nu al gemistquote:
In de tweede helft laten ze wel wat schitterend combinatiespel zien.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze missen wel de scherpte en rust voor het doel.Havenaar wordt nu al gemist
Toch mooi even het grote Costa Rica weggespeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In de tweede helft laten ze wel wat schitterend combinatiespel zien.
Jij bent een beetje de Bert Maalderink van dit forum.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Toch mooi even het grote Costa Rica weggespeeld.
Nee, juist de Louis van Gaal!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent een beetje de Bert Maalderink van dit forum.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)ek-met-van-gaal.html
Costa Rica heeft ook gewoon het geestelijk beperkte broertje van Vermeer op doel hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nee, juist de Louis van Gaal!
Maalderink: 'Spanje heeft ook gewonnen afgelopen week.'
Louis: 'Ja, Bolivia, de nummer ácht van Zuid-Amerikaanse competitie.'
Nou, bij Costa Rica is Bryan Ruiz met afstand de beste speler. Dan weet ik genoeg.
Japan wint met ruime cijfers van een team dat naar het WK gaat, wat een toppersquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Nou, bij Costa Rica is Bryan Ruiz met afstand de beste speler. Dan weet ik genoeg.
Dan weet ik ook genoeg. Dit bewijst namelijk dat jij er echt he-le-maal niets van snapt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:53 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het zegt, het was al een hopeloze poging van Kopsterk om dit topic te verknallen maar nu staat hij helemaal in zijn hemd.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:00 schreef Drxx het volgende:
[..]
Dan weet ik ook genoeg. Dit bewijst namelijk dat jij er echt he-le-maal niets van snapt.
Joel Campbell is daar de absolute C. Ronaldo, en niet Bryan Ruiz.
Ik weiger toe te kennen dat Japan een land is om rekening mee te houden. Ze missen achterin gewoon een grote sterke gozer als Marcus Túlio Lyuji Murzani Tanaka!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dankjewel dat je het zegt, het was al een hopeloze poging van Kopsterk om dit topic te verknallen maar nu staat hij helemaal in zijn hemd.
Kan je die naam nog een keer herhalen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik weiger toe te kennen dat Japan een land is om rekening mee te houden. Ze missen achterin gewoon een grote sterke gozer als Marcus Túlio Lyuji Murzani Tanaka!
Nee, dat doe ik niet, want ik laat me niet voor karretje spannen door één of ander popie-jopie-figuur op een forum. Geloof me, die Tanaka, dat is een sloper hoor!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je die naam nog een keer herhalen?
Welke Havenaar ? die van Vitesse of zn jongere broertjequote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze missen wel de scherpte en rust voor het doel.Havenaar wordt nu al gemist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |