SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Wat een vetkaanquote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef xcachet het volgende:
Als ik met VA naar bed zou gaan ben ik levensmoe.
Die zou mij pletten.
Is hij stevig en gezet ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef xcachet het volgende:
Als ik met VA naar bed zou gaan ben ik levensmoe.
Die zou mij pletten.
Vooral Cookieslikker zijn gang laten gaan. Lekker negeren Kanoquote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus christus wat een gezeik zeg. Het lijkt wel een kleuterklas hier.
Dit is niet de bedoeling he? Note +1quote:
Wut? Dit kan je niet serieus menenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling he? Note +1
Ik kan je hoogstens verwijten dat je Nasi a la Johannes en Macaroni a la Kano niet genoeg gepromoot hebt.quote:
Zittie daar? Dacht dat hij aan het klussen zou zijn.quote:
Hap hap hapquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling he? Note +1
Ik weet hert nietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zittie daar? Dacht dat hij aan het klussen zou zijn.
Zit op het werk en ben moe jaquote:
Positieve notequote:
Hij is nu niet in Japan, dan zou hij ons wel vakantiekiekjes sturen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zittie daar? Dacht dat hij aan het klussen zou zijn.
Tsja, dat is het denk ik geweest. Een arme ziel die met een lege maag FOK!stokken eet. Wat anders kan het zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je hoogstens verwijten dat je Nasi a la Johannes en Macaroni a la Kano niet genoeg gepromoot hebt.
Ik ook, en moet nog tot 7 uurquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet hert niet
[..]
Zit op het werk en ben moe ja
Ik krijg anders nooit foto's van hemquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nu niet in Japan, dan zou hij ons wel vakantiekiekjes sturen.
Waarom heeft ie er dan 5 gejat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |