SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten.
Klik hier voor alle statistieken van dit topic
Bij elk nieuw deel zou het leuk zijn om de originele OP mee te posten. Deze vind je hier.
Plaatje
Bij elk nieuw topic mag er een plaatje worden gepost![]()
Wat een vetkaanquote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef xcachet het volgende:
Als ik met VA naar bed zou gaan ben ik levensmoe.
Die zou mij pletten.
Is hij stevig en gezet ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:08 schreef xcachet het volgende:
Als ik met VA naar bed zou gaan ben ik levensmoe.
Die zou mij pletten.
Vooral Cookieslikker zijn gang laten gaan. Lekker negeren Kanoquote:Op maandag 2 juni 2014 17:07 schreef kanovinnie het volgende:
Jezus christus wat een gezeik zeg. Het lijkt wel een kleuterklas hier.
Dit is niet de bedoeling he? Note +1quote:
Wut? Dit kan je niet serieus menenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling he? Note +1
Ik kan je hoogstens verwijten dat je Nasi a la Johannes en Macaroni a la Kano niet genoeg gepromoot hebt.quote:
Zittie daar? Dacht dat hij aan het klussen zou zijn.quote:
Hap hap hapquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is niet de bedoeling he? Note +1
Ik weet hert nietquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zittie daar? Dacht dat hij aan het klussen zou zijn.
Zit op het werk en ben moe jaquote:
Positieve notequote:
Hij is nu niet in Japan, dan zou hij ons wel vakantiekiekjes sturen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zittie daar? Dacht dat hij aan het klussen zou zijn.
Tsja, dat is het denk ik geweest. Een arme ziel die met een lege maag FOK!stokken eet. Wat anders kan het zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan je hoogstens verwijten dat je Nasi a la Johannes en Macaroni a la Kano niet genoeg gepromoot hebt.
Ik ook, en moet nog tot 7 uurquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik weet hert niet
[..]
Zit op het werk en ben moe ja
Ik krijg anders nooit foto's van hemquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is nu niet in Japan, dan zou hij ons wel vakantiekiekjes sturen.
Waarom heeft ie er dan 5 gejat?quote:
Ik ben jaloers.quote:
Wat ga je koken vanavond?quote:
Ik ookquote:
We zijn er bijnaquote:
Hij onderhoudt nauwe vriendschappen met ene HMF al heeft die NIETS met deze verdwijning te maken.quote:
Hmmmmm. Dit laat nieuw licht op de zaak schijnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij onderhoudt nauwe vriendschappen met ene HMF al heeft die NIETS met deze verdwijning te maken.
Ik heb een keer een vakantiekaart gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 17:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik krijg anders nooit foto's van hem
Die rechter had ik gisterquote:
die had met de vorige ook NIETS te maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij onderhoudt nauwe vriendschappen met ene HMF al heeft die NIETS met deze verdwijning te maken.
Applequote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
http://www.apple.com/apple-events/june-2014/
FOK!STOK a la Focquitequote:
Allemaal de schuld van de jodenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
die had met de vorige ook NIETS te maken.
Jij bent donraja heul niet!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vakantiekaart gehad
Staat in mijn fobo.
Eensquote:
Met een romige stoksaanse sausquote:
Denken dat haar warme handjes daar nog nooit geweest zijnquote:
België heeft beter invoerbeleid qua post, brieven naar Groningen raken vaak verdwaald, zo zijn de tijgernootjes die GGMM mij zou sturen nooit aangekomen.quote:
Standaard toch als je in NL bentquote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat haar warme handjes daar nog nooit geweest zijn
Die heeft hij zelf opgegeten, heeft hij dat nooit laten weten?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
België heeft beter invoerbeleid qua post, brieven naar Groningen raken vaak verdwaald, zo zijn de tijgernootjes die GGMM mij zou sturen nooit aangekomen.
Ik denk dat het aan jou ligt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
België heeft beter invoerbeleid qua post, brieven naar Groningen raken vaak verdwaald, zo zijn de tijgernootjes die GGMM mij zou sturen nooit aangekomen.
Is je Bulgaarse hossel al op de hoogte dan. Of betaal je die gewoon 20 euro om op te donderen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat haar warme handjes daar nog nooit geweest zijn
Dat is niet zo, want GGMM is een man van zijn woord.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die heeft hij zelf opgegeten, heeft hij dat nooit laten weten?
Nou, dan ken jij hem minder goed dan ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want GGMM is een man van zijn woord.
Wie zwemt er dagelijks in zijn aquarium, jij of ik?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan ken jij hem minder goed dan ik.
Heb je je tijgernootjes binnen ja?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is niet zo, want GGMM is een man van zijn woord.
De dingen die ik heb zijn wel van Apple jaquote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan toch niet joh, of je hebt alles van Apple of nietecht weer vrouwenlogica
Nee, maar als GGMM tijgernootjes had zou hij die opsturen, niet ze zelf opeten. Dat doet hij gewoon niet.quote:
Misschien gooit hij er af en toe een in zijn aquarium en denkt hij dat daarmee de kous af is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar als GGMM tijgernootjes had zou hij die opsturen, niet ze zelf opeten. Dat doet hij gewoon niet.
Toch?
Ik vind het niet fijn dat je achter mijn rug om over me praat.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, maar als GGMM tijgernootjes had zou hij die opsturen, niet ze zelf opeten. Dat doet hij gewoon niet.
Toch?
Ik niet iig.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie zwemt er dagelijks in zijn aquarium, jij of ik?
Die rug van je is zo groot, hij heeft weinig keus.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat je achter mijn rug om over me praat.
Ik kan mij geen beter welkom voorstellen.quote:
Mijn seksuele escapades zijn geen publiek geheim.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Is je Bulgaarse hossel al op de hoogte dan. Of betaal je die gewoon 20 euro om op te donderen.
Je bent er nu tochquote:Op maandag 2 juni 2014 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind het niet fijn dat je achter mijn rug om over me praat.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kan mij geen beter welkom voorstellen.
Volgende keer wil ik graag ook eens mijn handen in jouw slipje laten glijden.
Intern spreken LR en ik dan graag over sekscapades.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn seksuele escapades zijn geen publiek geheim.
Inderdaad.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je bent er nu toch
Dus ik praat niet achter je rug om
Nai-Keyquote:
Spannend!quote:Op maandag 2 juni 2014 17:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar mocht je dat in de toekomst wel van plan zijn dan weet je dus dat ik daar niet van gediend ben.
Snap ik, jij leest het toch wel via de spytool.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Spannend!
Jij mag wel over mijn rug over mij praten als je dat leuk vindt.
Een beetje je broekje van je heupjes afwiegenquote:
Nee hoor, ik ben toch geen onzekere puber die CONSTANT de spytool checkt?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Snap ik, jij leest het toch wel via de spytool.
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Intern spreken LR en ik dan graag over sekscapades.
illoemienadiequote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Topic is vandaag onder streng toezicht geplaatst. Weet niet waarom.
En nai op zijn Bulgaarsquote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
Key op z'n Engels dan? Ik ben totaal in de war.
Oh ja, even vergeten :Squote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben toch geen onzekere puber die CONSTANT de spytool checkt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |