Hier is sshh helemaal de bom om te zeggen. Hij wijst ergens naar en dan is het steeds sshh, sshh en lachen! En een eend lijkt t te zijn. Vanuit M's slaapkamer kan je de sloot achter ons huis zien en daar zwemmen regelmatig eenden. Als ik dan zeg 'kijk een eend', zegt hij t, t, t. Zo lief!
Maar echt praten is het verder nog niet, komt vanzelf wel.
En buitenspelen is helemaal de bom! zodra hij een deur open ziet staan kruipt hij een sprintje en is zo vertrokken. Gister op de opvang was een van de juffies helemaal verbaasd dat hij het buiten zo naar zijn zin heeft. Vaak komt hij op het kdv niet buiten, omdat hij nog 2 keer slaapt en ze tussen 11.30 en 15.00 uur niet buitenspelen zomers. Maar met mooi weer spelen ze tot het eind van de dag buiten en gister dus ook. Dikke pret!
Echt, mijn kind is zoooo leuk!
Ik bedoel natuurlijk kinderen, maar de grote is offtopic hier
En wat ik helemaal niet leuk vind, is dat hij geen fles meer drinkt

. Dat wasrond bedtijd nog even zo'n lekker knuffelmomentje, als de fles op was, bleef hij zo heerlijk tegen je aan liggen soezen... Nu wil hij niet meer knuffelen voor hij gaat slapen, hij gaat net zo lang draaien en wurmen tot ik hem in bed leg. Dan gaat hij lekker liggen, stopt zijn duim in zijn mond en gaat slapen

Hij wordt groot...
Loj, wat naar!

hopelijk heb je nog wel even wat uurtjes kunnen slapen en is het hoesten minder. Ik bedenk in dat soort situaties dat het hoesten na een dag of twee/drie wel over het hoogtepunt (of eigenlijk dieptepunt) heen is. Dan is het makkelijker om door te gaan. (en dan komen daarna de snottebeldramanachten, maar die blok ik gewoon)
LB, de oudste reageerde hier ook altijd met stevig koorts op van alles en nog wat. Dat werd na goed 1,5 jaar in eens een heel stuk minder. Maar het is zo naar dat je kind steeds niet fit is. Ik voelde me vaak een ontaarde moeder omdat ik moest werken en niet de hele dag voor mijn kind kon zorgen. Het heeft me een hoop vakantiedagen gekost...
Olf, wat een heerlijke vrolijkheid!
XM, zo te horen ontwikkelt Noor zich echt helemaal prima! Probeer het wel/niet eten los te laten, hoe moeilijk dat ook is!
Oh, enneh misschien gaan we over niet zo heel erg lang voor een derde...