SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Niet zo veeleisendquote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
De Gea in een pack.Top. Verder Bender en Fellaini en niets.
Ik eis een linksback.
Godverdomme Lindgren.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
En daar is 'ie.Monreal, dikke prima. Verder nog Cuadrado maar die linkt met niemand. Hij heeft ook ineens weer 4* skills.
Bonucci nu.Doei Spahic.
Jij mag niet bepaald klagen knulquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
En daar is 'ie.Monreal, dikke prima. Verder nog Cuadrado maar die linkt met niemand. Hij heeft ook ineens weer 4* skills.
Bonucci nu.Doei Spahic.
Varela houden. Baasje hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wel de 100 chem aangetikt.Dzagoev in plaats van Varela.
Al vond ik 'm wel goed.
En daarnaast ook 150 5k packs gediscard.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er worden best goede spelers uit die gratis 5k packs gehaald. Iemand had Gullit en NassFIFA had Neville
Haha dan kan je zeggen dat je aan het gamen was maar je eigenlijk Musleraquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister een shitload aan packs geopend, even kijken of ik er een beetje leuk team uit kan maken. Heb ik in ieder geval wat te doen tijdens m'n tentamenweken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha dan kan je zeggen dat je aan het gamen was maar je eigenlijk Muslera
Die is wel heel slecht...quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gisteren Hazard uit zo'n gratis 5k packquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er worden best goede spelers uit die gratis 5k packs gehaald. Iemand had Gullit en NassFIFA had Neville
[..]
Thad je bent echt baasquote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn spits houdt de bal dichtbij de pootjes alsof hij er Mitroglue aan heeft gesmeerd.
Ronaldinho zijn free kicks zijn echtquote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok, ik probeer ze allemaal wel even uit.
Wat irritant dat je geen meerdere squads kan maken zeg. Wou even kijken of ik een goede Zuid-Amerikaans team kon maken, maar dan moet je alles weer verwijderen. Heb Cavani, Lavezzi, Di Maria, Medel en Ronaldinho.
Dat klinkt als een hele mooie basis. En mijn ervaring is dat je niet heel veel slechter wordt met een snelle Afrikaanse back met maar 5 chem in de basisquote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok, ik probeer ze allemaal wel even uit.
Wat irritant dat je geen meerdere squads kan maken zeg. Wou even kijken of ik een goede Zuid-Amerikaans team kon maken, maar dan moet je alles weer verwijderen. Heb Cavani, Lavezzi, Di Maria, Medel en Ronaldinho.
Echt op het moment dat jij dit post scoor ik er eentje met De Gink.quote:
Dit speelt veel fijner toch? Eindelijk weer eens een beetje tiki-taka enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ragequit niggas. Dit spel suit me beter dan de aids die FUT heet.
Ik zal de glazen bol er eens bij pakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zouden de prijzen van fitness cards door dit fenomeen gaan stijgen? Het hebben van een fitness team is namelijk best lastig in deze gamemode.
Hoe krijg je zulke spelers johquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh.Zelfs ik heb net kinderlijk eenvoudig in poging 1 dat hele toernooi online gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Mitroglou
Varela - Adrien - Ginkeltje - Nocerino - Sam
Alderweireld () - Spahic - Piqué - Walker
Kapino
In totaal drie pakjes geopend ofzo.Krijg er nu 3 + 30k. Ben benieuwd wat ik pull
Mitroglou trouwens 15 uit 7.En ik zie nu pas dat hij 5* weak foot heeft
WC Fut is zo gemaakt dat de rebounds voor de aanvallende partij zijn (iig in de meeste gevallen). Dat is zo onnodig en frustrerendquote:
De keerzijde is dat er weer meer pex geopend worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal de glazen bol er eens bij pakken.
Emeghara scoort constant tegen mijquote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe krijg je zulke spelers joh
Ik krijg de ene na de andere kutchinees.
Heb zelfs ermhagerd gekregen;(
[ afbeelding ]
Ik kom enkel de poule uit en niet voorbij de laatste 16
Ook al een miljoen keer de paal en de lat geraakt.
Toevallig verloor ik de wedstrijd waarover die post ging met 5-4quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WC Fut is zo gemaakt dat de rebounds voor de aanvallende partij zijn (iig in de meeste gevallen). Dat is zo onnodig en frustrerendGewoon gemaakt om van die 5-4 wedstrijden te krijgen.
Inmiddels dus wel alweer een stuk beter dan dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe krijg je zulke spelers joh
Ik krijg de ene na de andere kutchinees.
Heb zelfs ermhagerd gekregen;(
[ afbeelding ]
Ik kom enkel de poule uit en niet voorbij de laatste 16
Ook al een miljoen keer de paal en de lat geraakt.
Ik heb al bedacht dat mijn uitdaging wordt om met een team uit ieder continent een keer de cup te winnenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inmiddels dus wel alweer een stuk beter dan dat.Daarmee won ik het toernooitje. Nu dus Dzagoev voor Varela, Bonucci voor Spahic, Monreal voor Alderweireld, Fellaini voor Adrien en De Gea voor Kapino.
Best een tof plan ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht dat mijn uitdaging wordt om met een team uit ieder continent een keer de cup te winnen
Zuid-Amerika, Europa en Afrika zijn prima te doen, daarna wordt het aanpotenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Best een tof plan ja.Lijkt me wel pittig.
nee 52quote:
Prima teampje toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste 11, zowel chemwise als ratingwise
10 potjes gespeeld en 2 pakjes gekocht. Dit is alles wat ik er van kan maken
Mwah, Samaras kan er geen kut van, Mboyo is net te slecht en mn middenveld wint geen enkel duel. En Quintero heeft geen chem dus bij hem stuitert alles van zn voet af.quote:
Ofwel packs kopen, ofwel spelers verzamelen en packs winnenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, Samaras kan er geen kut van, Mboyo is net te slecht en mn middenveld wint geen enkel duel. En Quintero heeft geen chem dus bij hem stuitert alles van zn voet af.
Maar ik baal vooral omdat ik jaloers ben op de mensen met goede spitsen en goede middenvelders
Domme koe is hetquote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Such information, much interest wow.
Sneijder bewaart zijn Toefjes voor 's avondsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Such information, much interest wow.
Pas maar op voor een burn outquote:Op maandag 2 juni 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]__________________!
Lievv baby slaapje
Er is een world cup squad builder hequote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste 11, zowel chemwise als ratingwise
10 potjes gespeeld en 2 pakjes gekocht. Dit is alles wat ik er van kan maken
Dat spitsenduo heb ik ook. Perfect voor een cross abuser als ikquote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Goede verhouding aanval/verdediging. 9 pakjes en wat losse player packs uiteraard.
Ja met deze pace op de flanken kom ik niet veel toe aan voorzettenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat spitsenduo heb ik ook. Perfect voor een cross abuser als ikNavas op RM is geniaal trouwens, hoop dat je die nog een keer packt.
Foster is kut.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Goede verhouding aanval/verdediging. 9 pakjes en wat losse player packs uiteraard.
Oh 78 keeper Foster, niet Forster![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh dan zet ik Vermeer erin, dat is mijn backup.
Die heb ik gister uit een pack gehaald ja. Hij kan vooral heel hard rennenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat spitsenduo heb ik ook. Perfect voor een cross abuser als ikNavas op RM is geniaal trouwens, hoop dat je die nog een keer packt.
Mijn punt is duidelijk tochquote:
Jammer dat we niet kunnen traden want anders had ik uit medelijden wel een fatsoenlijke keeper gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef StijnDa het volgende:
Mijn punt is duidelijk toch Ik speel ook niet met Foster omdat ik hem zo graag in mijn goal heb.
Ik denk dat er geen speler zo hard kan rennen als Navasquote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die heb ik gister uit een pack gehaald ja. Hij kan vooral heel hard rennen
In een Europees team?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, dat volk dat in minuut 1 wisselt en dan Aguero en kompanen in brengt.
Het is wel zo, dat je met een Europese verdediging/ middenveld sterker bent, en met een Zuid Amerikaanse aanvalslinie sterker bent. Was wachten op het moment dat dit zou gaan gebeuren natuurlijk.quote:
wanneer begint dat weer dan? Polskaquote:
Ach man ik moet nog tot begin juliquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
heb pas over een week vakantie![]()
maar dan wel tot september :$
Tuurlijk morgen vliegen naar Turkije en dat voor iemand die amper rond kan komen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu al?
Lekker zeg, ga je weg ook?
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Teringzooi man. Ik verlies alles van die crossabusers
Turkije is wel een beetje low budget natuurlijk voor een zon vakantie. Zeker ook all in?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk morgen vliegen naar Turkije. en dat voor iemand die amper rond kan komen.
In WC probeer ik zoveel mogelijk die crosses te voorkomen. Zeker als ik weet dat ze alleen maar dat proberen. Dan soms maar een gat in het centrum laten vallen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Teringzooi man. Ik verlies alles van die crossabusers
Jep maar wil niet te lang vliegen met de kleine voor het eerst. Ga in september ook nog naar Griekenland en dan in mei naar Cuba. wel low budget ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Turkije is wel een beetje low budget natuurlijk voor een zon vakantie. Zeker ook all in?
Lekker man, zal die kleine prachtig vinden! Je zit toch vast aan zo'n hotel nuquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk morgen vliegen naar Turkije en dat voor iemand die amper rond kan komen.
Ja, je moet op de kleintjes letten als er kinderen in het spel zijn uiteraard.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep maar wil niet te lang vliegen met de kleine voor het eerst. Ga in september ook nog naar Griekenland en dan in mei naar Cuba. wel low budget ja.
Valt mee hoor ze vliegen nu nog gratisquote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je moet op de kleintjes letten als er kinderen in het spel zijn uiteraard.
Ha, watquote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sokratis heet Papastathopoulos in-game
Da was godver nun liefuh rollator jonguh.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
MAX GEHEUGENTRAINER MET UWEN DIKKE KUT BLIJE BAKKES
Huuu?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de MM een PS4 halen? Daar zag ik er van de week nog gewoon 2 staan
Godver heb ik gewoon 30KM voor jan lul gereden.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stonden daar gewoon in het schap toen ik watch_dogs ging halen
PS4quote:
Heb ik niks over gelezen? Wel over bundels. Maar moet je 460 euro betalen, ik wil watchdogs helemaal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de MM een PS4 halen? Daar zag ik er van de week nog gewoon 2 staan
Had er nog bijna een meegenomen maar toch maar laten staan uiteindelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver heb ik gewoon 30KM voor jan lul gereden.
Dat waren geen bundelsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS4
[..]
Heb ik niks over gelezen? Wel over bundels. Maar moet je 460 euro betalen, ik wil watchdogs helemaal niet.
Oh dacht dat je wou wachten tot volgend seizoen. Tegen jou wil ik wel weer potjes gaan spelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS4
[..]
Heb ik niks over gelezen? Wel over bundels. Maar moet je 460 euro betalen, ik wil watchdogs helemaal niet.
In welke vestiging was dat dan?quote:
Ja, dat wilde ik ook. In een ieder van ons schuilt een Maverquote:Op maandag 2 juni 2014 16:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wou wachten tot volgend seizoen. Tegen jou wil ik wel weer potjes gaan spelen.
Koevermansquote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
Zo duurde een paar dagen (vooral door geen coins) maar mijn NL team is af.
[ afbeelding ]
Alleen wie zal ik als linkerspits kopen?
Dacht aan Van Persie maar die is super duur.
Eindhoven. Zou gewoon eens rond bellen en vragen of ze er ergens een hebben liggen bij jou in de buurt of je moet hem al betaald hebben bij de Bart Smitquote:Op maandag 2 juni 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In welke vestiging was dat dan?
[..]
Ja, dat wilde ik ook. In een ieder van ons schuilt een Maver
Moest gelijk boter bij de vis bij Bartquote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eindhoven. Zou gewoon eens rond bellen en vragen of ze er ergens een hebben liggen bij jou in de buurt of je moet hem al betaald hebben bij de Bart Smit
Demougequote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook gewoon een tering winkelketenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moest gelijk boter bij de vis bij Bart
Wat vind je van Navas? Heb hem in 433(4) maar kan nou niet zeggen dat ik hem erg goed vind... Townsend deed het een stuk beter met 8 assists in 3 wedstrijden.quote:
Sibonquote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Degelijk. Heeft al een paar assists en ook een rebound gescoord.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Wat vind je van Navas? Heb hem in 433(4) maar kan nou niet zeggen dat ik hem erg goed vind... Townsend deed het een stuk beter met 8 assists in 3 wedstrijden.
haha koop dan Wijnaldum op CAMquote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
[ afbeelding ]
Oh en nu maver weg is gaat het ineens over mijn vader? Kutvent.quote:
Vrsaljkoquote:Op maandag 2 juni 2014 17:10 schreef ThadCastle het volgende:
Eindelijk een RB ipv Arbeloa: Vrsjalko (ofzo)
En nu ook een LB voor SA: Filipe Luis.
Jij mag eigenlijk sowieso niks zeggen.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik mis Maver24 niet echt, of mag ik dit niet zeggen?
Toch raar dat je er dan zo vanuit het niets over begint.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik mis Maver24 niet echt, of mag ik dit niet zeggen?
Ja klopt. Weet ook niet hoe dat komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toch raar dat je er dan zo vanuit het niets over begint.
Nog lang geen 24 uur weg, en je vraagt jezelf al af of je hem mist.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja klopt. Weet ook niet hoe dat komt.
Dat liep vorige keer ook niet zo goed af. Dus laat ik dat maar niet doenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog lang geen 24 uur weg, en je vraagt jezelf al af of je hem mist.
Maar je kunt hem toch altijd nog een DM sturen?
#NeymarFalcaoHulkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:37 schreef ThadCastle het volgende:
Nu tegen Robben en RVP, iedereen heeft al van die bazen
heeft die een ban dan ?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nog lang geen 24 uur weg, en je vraagt jezelf al af of je hem mist.
Maar je kunt hem toch altijd nog een DM sturen?
Nog even en we maken een kans.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Gaat hard zo..geen Ribery, geen Falcao. Ibra ontbreekt uiteraard en Suarez en Ronaldo kampen ook met blessures
Nee, dat dan weer niet.quote:
Straks net als in FUT 11 en 12 Messi en Ronaldo voor 300Kquote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat EA dit bewust zo heeft gedaan om de normale markt wat meer naar elkaar toe te trekken qua prijzen. Er worden op deze manier ongelofelijk veel coins uit de markt gehaald.
probeerde dat ook gelijk de 2e wedstrijdquote:Op maandag 2 juni 2014 17:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet.
Jammer trouwens dat je met die offline cup de wedstrijd duur niet in kan korten. De wedstrijden duren veel te lang
neuh..gewoon luiheid. EA doet niets bewust.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Lindgren. het volgende:
Ik denk dat EA dit bewust zo heeft gedaan om de normale markt wat meer naar elkaar toe te trekken qua prijzen. Er worden op deze manier ongelofelijk veel coins uit de markt gehaald.
Ach, toch wel relaxed zo. beetje leven als een werkloze op dit soort dagen. Morgen ook nog een dag vrijquote:Op maandag 2 juni 2014 17:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
probeerde dat ook gelijk de 2e wedstrijdhelaas
Mensen die nog fifa points kopen zijn echt mongolen. Je kunt op de xbox 4 x zoveel packs openen als je coins koopt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
neuh..gewoon luiheid. EA doet niets bewust.
TR gemaakt. Jij noemt Maver een mongool.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mensen die nog fifa points kopen zijn echt mongolen. Je kunt op de xbox 4 x zoveel packs openen als je coins koopt.
Ohja.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
TR gemaakt. Jij noemt Maver een mongool.
Heb je nog wel vrij morgen ook...quote:Op maandag 2 juni 2014 17:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja.
Nou, tot over een paar dagen dan maar he?
HAHAHA ZIELIGE RUKKERquote:Op maandag 2 juni 2014 17:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.fhm.nl/meisjes(...)kte-kate-upton-.aspx
Wat voor werk doe je?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ach, toch wel relaxed zo. beetje leven als een werkloze op dit soort dagen. Morgen ook nog een dag vrij
Soort van beveilgingswerk. Veel in de weekenden werk ik, dus dagen als deze ben ik wel eens vrijquote:Op maandag 2 juni 2014 17:57 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je?
Volgende week maandag wel lekker vrij.
Doe dan van het kind van Doutzen Kroes zijn moeder naakt foto's plaatsenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kan natuurlijk ook foto's van iemands mam plaatsen maar daar wordt niemand vrolijk van.
Werk je dan ook veel onregelmatige uren? Dat zou echt niets voor mij zijn. Ik werk gewoon van 9 tot 5 iedere dag en weekenden vrij.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soort van beveilgingswerk. Veel in de weekenden werk ik, dus dagen als deze ben ik wel eens vrij
7 uur beginnen, 15 uur beginnen en 23 uur beginnen. Soms wel wat pittig, maar het levert een beste bak centen extra op. Soms pak ik aan onregelmatigheid net zo veel als, pak m beet, een WAJONG uitkering.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Werk je dan ook veel onregelmatige uren? Dat zou echt niets voor mij zijn. Ik werk gewoon van 9 tot 5 iedere dag en weekenden vrij.
Ben slecht in vroeg opstaan
Nederland wereld kampioenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:29 schreef Tim86 het volgende:
Gaat hard zo..geen Ribery, geen Falcao. Ibra ontbreekt uiteraard en Suarez en Ronaldo kampen ook met blessures
Woon jij voortaan in eindhoven? 😥quote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eindhoven. Zou gewoon eens rond bellen en vragen of ze er ergens een hebben liggen bij jou in de buurt of je moet hem al betaald hebben bij de Bart Smit
Officiële titel is accountmanager, maar ik werk dus bij een uitzendbureau als intercedent. En je hebt wel gelijk, maar anderzijds vind ik die regelmatigheid ook wel prettig. Bijkomstig voordeel is dat je tussendoor gewoon kan internettenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
7 uur beginnen, 15 uur beginnen en 23 uur beginnen. Soms wel wat pittig, maar het levert een beste bak centen extra op. Soms pak ik aan onregelmatigheid net zo veel als, pak m beet, een WAJONG uitkering.
En elke dag van 9 tot 5, s ochtends koffie, smiddags thee, zelfde ritueel.. Dat lijkt mij echt vreselijk. Het is een kwestie van wat je gewend bent ook denk ik.. Wat doe jij dan voor werk?
Ja, dat lijkt me echt hel. Of die vrachtwagenchauffeursquote:Op maandag 2 juni 2014 18:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Officiële titel is accountmanager, maar ik werk dus bij een uitzendbureau als intercedent. En je hebt wel gelijk, maar anderzijds vind ik die regelmatigheid ook wel prettig. Bijkomstig voordeel is dat je tussendoor gewoon kan internetten
Die onregelmatige tijden bonus maakt dat soort werk inderdaad heel wat aantrekkelijker. Mijn stiefvader werkt bij de NS en die begint soms om 4 of 5 uur. Heb ik wel respect voor als je dat kan opbrengen
Hoe ging boekhouden?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woon jij voortaan in eindhoven? 😥
Haha, ik ben 23 en technisch gezien zit ik nog op school. Loop nu stage en zit aan het einde van mijn uren, maar ik krijg een contract en blijf hier dus werken.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me echt hel. Of die vrachtwagenchauffeursGaat gewoon ook half 3 het wekkertje al. Grappig, door je username ging ik er eigenlijk al vanuit dat je op school zat
Internetten en Fokken kan bij ons vooral in de nachten en weekenden, overdag mondjesmaat, meestal te druk
Als dat er niet in zat, en als elke voorzet geen goal zou zijn, dan zou het best prima spelen eigenlijk.quote:
Jaquote:Op maandag 2 juni 2014 18:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Woon jij voortaan in eindhoven? 😥
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:20 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
90% van de doelpunten die ik tegen krijg zijn rebounds... Wat en zaadspel is het toch ook...
Ja gaat nu echt nergens overquote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Als dat er niet in zat, en als elke voorzet geen goal zou zijn, dan zou het best prima spelen eigenlijk.
Bwohhh, 4 uur joh. Ik had ooit eens een vakantiebaan waar ik om 6 uur moest beginnen. Dat had ik een week vol gehouden. Nja, niet eens een week. Ik wilde eigenlijk in dag 2 al stoppen, maar ik werd verzocht de week wel af te maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
Hele zomers 04-13u gewerkt. Snachts echt kut opstaan (al kom je wel in dat ritme op een gegeven moment) maar smiddags echt heerlijk als je in de volle zon buiten komt. Overdag is het ook gewoon niet te harden bij ons binnen.
Dit dusquote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben alweer teruggeschakeld naar de klassieke FUT.
WC
Ik haat de zomer icm met diensten en van die tyfes kinderenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Zhano het volgende:
Hele zomers 04-13u gewerkt. Snachts echt kut opstaan (al kom je wel in dat ritme op een gegeven moment) maar smiddags echt heerlijk als je in de volle zon buiten komt. Overdag is het ook gewoon niet te harden bij ons binnen.
Ik mis TOTS Toni wel een beetjequote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
WC
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh en nu maver weg is gaat het ineens over mijn vader? Kutvent.
Je kan ook Chinezen inhuren die voor je spelen als je aan het werk bent.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:32 schreef Toefjes het volgende:
Op dagen als deze, als ik alleen aan het Fifa'en ben, mis ik best wel een vriendin![]()
Dan had ik die offline wedstrijden aan haar over kunnen laten.
Ik had 15 schoten, 15 op goal, allemaal in en rond de 16. Tegenstander had er 6.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:55 schreef ThadCastle het volgende:
Bijna EA'd. 15 schoten 12 op doel. Tegenstander 5 op doel. 3-4 gewonnen
Neuer 15 saves
fuquote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel beter dan die overschatte draak
Wat kost zo'n Chinees dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan ook Chinezen inhuren die voor je spelen als je aan het werk bent.
Wiesda? Lohan voordat ze aan de crack zat?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Zoveel beter dan die overschatte draak
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh nee ik zie t al, dat is Sansa Stark van GoT?
duhquote:Op maandag 2 juni 2014 18:36 schreef Hoogstaande het volgende:
Oh nee ik zie t al, dat is Sansa Stark van GoT?
Volgens mij iets van 50 cent per uurquote:
Teveel aids in een potje?quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Tim86 het volgende:
WC
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 50 cent per uur
Verrassend aardigquote:
Waarom? en Waar?quote:
Corner freezes zijn helemaal mooi, hebben jullie dat ook vaak? Als je het dan een keer lukt de bal weg te koppen, vangt de tegenstander de bal op in tweede lijn en de speler die jij daar naar toe wil laten rennen is gewoon een seconde niet te besturenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Om maar niet over de corners disease te beginnen.
Die krijg ik niet eens zo vaak tegen eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:44 schreef Reemi het volgende:
[..]
Om maar niet over de corners disease te beginnen.
5k per uur dusquote:Op maandag 2 juni 2014 18:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 50 cent per uur
Dit. Weg met die spelersmarkt in FUT 15quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik blijf erbij dat het veel fijner speelt dan normaal FUT. En ik vind de manier van spelers verkrijgen ook leuker
Weet niet of het dan nog zo leuk is. Dan heb je 3224234x meer spelers dan nu. Dan krijg je echt nooit een 85+ rating speler.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit. Weg met die spelersmarkt in FUT 15
Dat geeft mij moed voor volgend jaarquote:Op maandag 2 juni 2014 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Verrassend aardigHij is er niet moeilijker op geworden nu bob hem maakt
[..]
Waarom? en Waar?
Vast wel joh. Verzinnen ze wel wat op. Meer matchcoins, of goedkopere packs. Zou een hele hoop geouwehoer schelen, kunnen we gewoon weer lekker gamen, in plaats van schelden op storingen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet of het dan nog zo leuk is. Dan heb je 3224234x meer spelers dan nu. Dan krijg je echt nooit een 85+ rating speler.
Nee, klopt. Ik zou het alleen goed vinden als ze dan weer het ruil systeem van UT11 terug brengen. Dus dat je gewoon met iedereen kan ruilen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Weet niet of het dan nog zo leuk is. Dan heb je 3224234x meer spelers dan nu. Dan krijg je echt nooit een 85+ rating speler.
Dat je dus als bedrijf je enige onderscheidende onderdeel van je voetbalspelletje wegdoet. Hetgeen waar je het meest aan verdient. Ik denk het niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vast wel joh. Verzinnen ze wel wat op. Meer matchcoins, of goedkopere packs. Zou een hele hoop geouwehoer schelen, kunnen we gewoon weer lekker gamen, in plaats van schelden op storingen.
Packs kopen wordt dan voor mensen nog aantrekkelijker, dus weet niet of het de verdiensten minder maakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je dus als bedrijf je enige onderscheidende onderdeel van je voetbalspelletje wegdoet. Hetgeen waar je het meest aan verdient. Ik denk het niet.
Kijk naar wat voor succes de WC is. Zo'n succes dat de hele FUT markt als een kaartenhuis in elkaar valt. Denk dat het nog steeds onderscheidend genoeg is, en alle ellende die we dit jaar gehad hebben (webapp, auto buyers, glitches etc), ben je in 1 klap kwijt als dit de standaard wordt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat je dus als bedrijf je enige onderscheidende onderdeel van je voetbalspelletje wegdoet. Hetgeen waar je het meest aan verdient. Ik denk het niet.
Als ik alleen maar spelers kan krijgen door packs te openen dan kunnen ze van mij doodvallen. En ik denk dat velen met mij zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 18:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kijk naar wat voor succes de WC is. Zo'n succes dat de hele FUT markt als een kaartenhuis in elkaar valt. Denk dat het nog steeds onderscheidend genoeg is, en alle ellende die we dit jaar gehad hebben (webapp, auto buyers, glitches etc), ben je in 1 klap kwijt als dit de standaard wordt.
Packs kunnen gekocht blijven worden, dus het geld blijft binnen rollen, plus er wordt veel geld bezuinigd. Immers: minder storingen = minder kosten.
fixedquote:Op maandag 2 juni 2014 18:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik alleen maar spelers kan krijgen door packs te openen dan kunnen ze van mij een pinda eten. En ik denk dat velen met mij zijn
Dan ga ik bronze pack only.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik alleen maar spelers kan krijgen door packs te openen dan kunnen ze van mij doodvallen. En ik denk dat velen met mij zijn
Denk dat alleen 1 klein groepje het erg vindt: Mensen die een centje bijverdienen aan FUT. En die zijn ze liever kwijt dan rijk natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:58 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik alleen maar spelers kan krijgen door packs te openen dan kunnen ze van mij doodvallen. En ik denk dat velen met mij zijn
QFT.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik blijf erbij dat het veel fijner speelt dan normaal FUT. En ik vind de manier van spelers verkrijgen ook leuker
EA verdient niks aan de transfermarkt. Loopt er eerder geld door mis omdat mensen coins kopen via die sites ipv fifa points.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Veel mensen hier verdienen geld, dat EA had willen verdienenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:01 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
EA verdient niks aan de transfermarkt. Loopt er eerder geld door mis omdat mensen coins kopen via die sites ipv fifa points.
MAVER!quote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef Jeroen38 het volgende:
hallo allemaal , ik lees al een tijdje mee maar heb me nu ook geregistreerd ,
Ik speel ook FUT world cup en de gewone. Krijgen jullie ook steeds een foutmelding bij online world cup ?
quote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef Jeroen38 het volgende:
Ik speel ook FUT world cup en de gewone. Krijgen jullie ook steeds een foutmelding bij online world cup ?
Die kommaquote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef Jeroen38 het volgende:
Welkom.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef Jeroen38 het volgende:
Nee geen foutmelding.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:04 schreef Jeroen38 het volgende:
Jij altijdquote:Op maandag 2 juni 2014 19:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kom op het goede moment binnen zie ik?
Nee. Op welke console speel je? Dan kunnen we je helpenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Jeroen38 het volgende:
steeds als ik naar online world cup ga zegt hij were currently experiencing issues with the tournaments hebben meer mensen dat ?
Ja wieisboos heeft dat ook al een paar keer gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Jeroen38 het volgende:
steeds als ik naar online world cup ga zegt hij were currently experiencing issues with the tournaments hebben meer mensen dat ?
Soms, eenmalig. Nog een keer proberen en de melding is foetsie.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Jeroen38 het volgende:
ok bedankt , ik zie het nu ook op ea forum dat heel veel mensen het hebben maar ik had bij de offline cup nergens last van en nu ineens wel en op de twitter van ea staat er ook niks overquote:Op maandag 2 juni 2014 19:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja wieisboos heeft dat ook al een paar keer gehad.
Doe je ma de groetenquote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
ok bedankt , ik zie het nu ook op ea forum dat heel veel mensen het hebben maar ik had bij de offline cup nergens last van en nu ineens wel en op de twitter van ea staat er ook niks over
Kom nou gewoon weer op je normale account posten.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
ok bedankt , ik zie het nu ook op ea forum dat heel veel mensen het hebben maar ik had bij de offline cup nergens last van en nu ineens wel en op de twitter van ea staat er ook niks over
Godver ook niet eens de moeite nemen om het te verbergen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Jeroen38 het volgende:
[..]
Maver reageerde ook gewoon niet als het hem even niet uitkwamquote:Op maandag 2 juni 2014 19:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij is te subtiel voor een trol maar te ontwijkend op alles wat met Maver te maken heeft idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |