SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Niet zo veeleisendquote:Op maandag 2 juni 2014 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
De Gea in een pack.Top. Verder Bender en Fellaini en niets.
Ik eis een linksback.
Godverdomme Lindgren.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
En daar is 'ie.Monreal, dikke prima. Verder nog Cuadrado maar die linkt met niemand. Hij heeft ook ineens weer 4* skills.
Bonucci nu.Doei Spahic.
Jij mag niet bepaald klagen knulquote:Op maandag 2 juni 2014 15:39 schreef Lindgren. het volgende:
En daar is 'ie.Monreal, dikke prima. Verder nog Cuadrado maar die linkt met niemand. Hij heeft ook ineens weer 4* skills.
Bonucci nu.Doei Spahic.
Varela houden. Baasje hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:43 schreef Lindgren. het volgende:
Nu wel de 100 chem aangetikt.Dzagoev in plaats van Varela.
Al vond ik 'm wel goed.
En daarnaast ook 150 5k packs gediscard.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er worden best goede spelers uit die gratis 5k packs gehaald. Iemand had Gullit en NassFIFA had Neville
Haha dan kan je zeggen dat je aan het gamen was maar je eigenlijk Musleraquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Gister een shitload aan packs geopend, even kijken of ik er een beetje leuk team uit kan maken. Heb ik in ieder geval wat te doen tijdens m'n tentamenweken.
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha dan kan je zeggen dat je aan het gamen was maar je eigenlijk Muslera
Die is wel heel slecht...quote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik had gisteren Hazard uit zo'n gratis 5k packquote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er worden best goede spelers uit die gratis 5k packs gehaald. Iemand had Gullit en NassFIFA had Neville
[..]
Thad je bent echt baasquote:Op maandag 2 juni 2014 15:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vast wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 15:49 schreef Lindgren. het volgende:
Mijn spits houdt de bal dichtbij de pootjes alsof hij er Mitroglue aan heeft gesmeerd.
Ronaldinho zijn free kicks zijn echtquote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok, ik probeer ze allemaal wel even uit.
Wat irritant dat je geen meerdere squads kan maken zeg. Wou even kijken of ik een goede Zuid-Amerikaans team kon maken, maar dan moet je alles weer verwijderen. Heb Cavani, Lavezzi, Di Maria, Medel en Ronaldinho.
Dat klinkt als een hele mooie basis. En mijn ervaring is dat je niet heel veel slechter wordt met een snelle Afrikaanse back met maar 5 chem in de basisquote:Op maandag 2 juni 2014 15:51 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ok, ik probeer ze allemaal wel even uit.
Wat irritant dat je geen meerdere squads kan maken zeg. Wou even kijken of ik een goede Zuid-Amerikaans team kon maken, maar dan moet je alles weer verwijderen. Heb Cavani, Lavezzi, Di Maria, Medel en Ronaldinho.
Echt op het moment dat jij dit post scoor ik er eentje met De Gink.quote:
Dit speelt veel fijner toch? Eindelijk weer eens een beetje tiki-taka enzoquote:Op maandag 2 juni 2014 15:54 schreef Lindgren. het volgende:
Ragequit niggas. Dit spel suit me beter dan de aids die FUT heet.
Ik zal de glazen bol er eens bij pakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Zouden de prijzen van fitness cards door dit fenomeen gaan stijgen? Het hebben van een fitness team is namelijk best lastig in deze gamemode.
Hoe krijg je zulke spelers johquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh.Zelfs ik heb net kinderlijk eenvoudig in poging 1 dat hele toernooi online gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Mitroglou
Varela - Adrien - Ginkeltje - Nocerino - Sam
Alderweireld () - Spahic - Piqué - Walker
Kapino
In totaal drie pakjes geopend ofzo.Krijg er nu 3 + 30k. Ben benieuwd wat ik pull
Mitroglou trouwens 15 uit 7.En ik zie nu pas dat hij 5* weak foot heeft
WC Fut is zo gemaakt dat de rebounds voor de aanvallende partij zijn (iig in de meeste gevallen). Dat is zo onnodig en frustrerendquote:
De keerzijde is dat er weer meer pex geopend worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zal de glazen bol er eens bij pakken.
Emeghara scoort constant tegen mijquote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe krijg je zulke spelers joh
Ik krijg de ene na de andere kutchinees.
Heb zelfs ermhagerd gekregen;(
[ afbeelding ]
Ik kom enkel de poule uit en niet voorbij de laatste 16
Ook al een miljoen keer de paal en de lat geraakt.
Toevallig verloor ik de wedstrijd waarover die post ging met 5-4quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
WC Fut is zo gemaakt dat de rebounds voor de aanvallende partij zijn (iig in de meeste gevallen). Dat is zo onnodig en frustrerendGewoon gemaakt om van die 5-4 wedstrijden te krijgen.
Inmiddels dus wel alweer een stuk beter dan dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:55 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Hoe krijg je zulke spelers joh
Ik krijg de ene na de andere kutchinees.
Heb zelfs ermhagerd gekregen;(
[ afbeelding ]
Ik kom enkel de poule uit en niet voorbij de laatste 16
Ook al een miljoen keer de paal en de lat geraakt.
Ik heb al bedacht dat mijn uitdaging wordt om met een team uit ieder continent een keer de cup te winnenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inmiddels dus wel alweer een stuk beter dan dat.Daarmee won ik het toernooitje. Nu dus Dzagoev voor Varela, Bonucci voor Spahic, Monreal voor Alderweireld, Fellaini voor Adrien en De Gea voor Kapino.
Best een tof plan ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb al bedacht dat mijn uitdaging wordt om met een team uit ieder continent een keer de cup te winnen
Zuid-Amerika, Europa en Afrika zijn prima te doen, daarna wordt het aanpotenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Best een tof plan ja.Lijkt me wel pittig.
nee 52quote:
Prima teampje toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste 11, zowel chemwise als ratingwise
10 potjes gespeeld en 2 pakjes gekocht. Dit is alles wat ik er van kan maken
Mwah, Samaras kan er geen kut van, Mboyo is net te slecht en mn middenveld wint geen enkel duel. En Quintero heeft geen chem dus bij hem stuitert alles van zn voet af.quote:
Ofwel packs kopen, ofwel spelers verzamelen en packs winnenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:04 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mwah, Samaras kan er geen kut van, Mboyo is net te slecht en mn middenveld wint geen enkel duel. En Quintero heeft geen chem dus bij hem stuitert alles van zn voet af.
Maar ik baal vooral omdat ik jaloers ben op de mensen met goede spitsen en goede middenvelders
Domme koe is hetquote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Such information, much interest wow.
Sneijder bewaart zijn Toefjes voor 's avondsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:07 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Such information, much interest wow.
Pas maar op voor een burn outquote:Op maandag 2 juni 2014 16:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Tevens:
[ afbeelding ]__________________!
Lievv baby slaapje
Er is een world cup squad builder hequote:Op maandag 2 juni 2014 16:02 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn beste 11, zowel chemwise als ratingwise
10 potjes gespeeld en 2 pakjes gekocht. Dit is alles wat ik er van kan maken
Dat spitsenduo heb ik ook. Perfect voor een cross abuser als ikquote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Goede verhouding aanval/verdediging. 9 pakjes en wat losse player packs uiteraard.
Ja met deze pace op de flanken kom ik niet veel toe aan voorzettenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat spitsenduo heb ik ook. Perfect voor een cross abuser als ikNavas op RM is geniaal trouwens, hoop dat je die nog een keer packt.
Foster is kut.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:13 schreef StijnDa het volgende:
[ afbeelding ]
Goede verhouding aanval/verdediging. 9 pakjes en wat losse player packs uiteraard.
Oh 78 keeper Foster, niet Forster![]()
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh dan zet ik Vermeer erin, dat is mijn backup.
Die heb ik gister uit een pack gehaald ja. Hij kan vooral heel hard rennenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat spitsenduo heb ik ook. Perfect voor een cross abuser als ikNavas op RM is geniaal trouwens, hoop dat je die nog een keer packt.
Mijn punt is duidelijk tochquote:
Jammer dat we niet kunnen traden want anders had ik uit medelijden wel een fatsoenlijke keeper gegevenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef StijnDa het volgende:
Mijn punt is duidelijk toch Ik speel ook niet met Foster omdat ik hem zo graag in mijn goal heb.
Ik denk dat er geen speler zo hard kan rennen als Navasquote:Op maandag 2 juni 2014 16:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Die heb ik gister uit een pack gehaald ja. Hij kan vooral heel hard rennen
In een Europees team?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:19 schreef Lindgren. het volgende:
Oh, dat volk dat in minuut 1 wisselt en dan Aguero en kompanen in brengt.
Het is wel zo, dat je met een Europese verdediging/ middenveld sterker bent, en met een Zuid Amerikaanse aanvalslinie sterker bent. Was wachten op het moment dat dit zou gaan gebeuren natuurlijk.quote:
wanneer begint dat weer dan? Polskaquote:
Ach man ik moet nog tot begin juliquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef poker4lifee het volgende:
heb pas over een week vakantie![]()
maar dan wel tot september :$
Tuurlijk morgen vliegen naar Turkije en dat voor iemand die amper rond kan komen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nu al?
Lekker zeg, ga je weg ook?
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Teringzooi man. Ik verlies alles van die crossabusers
Turkije is wel een beetje low budget natuurlijk voor een zon vakantie. Zeker ook all in?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk morgen vliegen naar Turkije. en dat voor iemand die amper rond kan komen.
In WC probeer ik zoveel mogelijk die crosses te voorkomen. Zeker als ik weet dat ze alleen maar dat proberen. Dan soms maar een gat in het centrum laten vallen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Teringzooi man. Ik verlies alles van die crossabusers
Jep maar wil niet te lang vliegen met de kleine voor het eerst. Ga in september ook nog naar Griekenland en dan in mei naar Cuba. wel low budget ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Turkije is wel een beetje low budget natuurlijk voor een zon vakantie. Zeker ook all in?
Lekker man, zal die kleine prachtig vinden! Je zit toch vast aan zo'n hotel nuquote:Op maandag 2 juni 2014 16:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Tuurlijk morgen vliegen naar Turkije en dat voor iemand die amper rond kan komen.
Ja, je moet op de kleintjes letten als er kinderen in het spel zijn uiteraard.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Jep maar wil niet te lang vliegen met de kleine voor het eerst. Ga in september ook nog naar Griekenland en dan in mei naar Cuba. wel low budget ja.
Valt mee hoor ze vliegen nu nog gratisquote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, je moet op de kleintjes letten als er kinderen in het spel zijn uiteraard.
Ha, watquote:Op maandag 2 juni 2014 16:48 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sokratis heet Papastathopoulos in-game
Da was godver nun liefuh rollator jonguh.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:47 schreef Lindgren. het volgende:
MAX GEHEUGENTRAINER MET UWEN DIKKE KUT BLIJE BAKKES
Huuu?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de MM een PS4 halen? Daar zag ik er van de week nog gewoon 2 staan
Godver heb ik gewoon 30KM voor jan lul gereden.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Stonden daar gewoon in het schap toen ik watch_dogs ging halen
PS4quote:
Heb ik niks over gelezen? Wel over bundels. Maar moet je 460 euro betalen, ik wil watchdogs helemaal niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon bij de MM een PS4 halen? Daar zag ik er van de week nog gewoon 2 staan
Had er nog bijna een meegenomen maar toch maar laten staan uiteindelijkquote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver heb ik gewoon 30KM voor jan lul gereden.
Dat waren geen bundelsquote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS4
[..]
Heb ik niks over gelezen? Wel over bundels. Maar moet je 460 euro betalen, ik wil watchdogs helemaal niet.
Oh dacht dat je wou wachten tot volgend seizoen. Tegen jou wil ik wel weer potjes gaan spelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PS4
[..]
Heb ik niks over gelezen? Wel over bundels. Maar moet je 460 euro betalen, ik wil watchdogs helemaal niet.
In welke vestiging was dat dan?quote:
Ja, dat wilde ik ook. In een ieder van ons schuilt een Maverquote:Op maandag 2 juni 2014 16:55 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh dacht dat je wou wachten tot volgend seizoen. Tegen jou wil ik wel weer potjes gaan spelen.
Koevermansquote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
Zo duurde een paar dagen (vooral door geen coins) maar mijn NL team is af.
[ afbeelding ]
Alleen wie zal ik als linkerspits kopen?
Dacht aan Van Persie maar die is super duur.
Eindhoven. Zou gewoon eens rond bellen en vragen of ze er ergens een hebben liggen bij jou in de buurt of je moet hem al betaald hebben bij de Bart Smitquote:Op maandag 2 juni 2014 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In welke vestiging was dat dan?
[..]
Ja, dat wilde ik ook. In een ieder van ons schuilt een Maver
Moest gelijk boter bij de vis bij Bartquote:Op maandag 2 juni 2014 17:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eindhoven. Zou gewoon eens rond bellen en vragen of ze er ergens een hebben liggen bij jou in de buurt of je moet hem al betaald hebben bij de Bart Smit
Demougequote:Op maandag 2 juni 2014 16:59 schreef wickedmen het volgende:
Zo duurde een paar dagen (vooral door geen coins) maar mijn NL team is af.
[ afbeelding ]
Alleen wie zal ik als linkerspits kopen?
Dacht aan Van Persie maar die is super duur.
Is ook gewoon een tering winkelketenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Moest gelijk boter bij de vis bij Bart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |