twitter:TimesVideo twitterde op maandag 02-06-2014 om 14:58:32Video | The Fifa Files: Exposing Qatar's World Cup shame. @thesundaytimes report - http://t.co/2esKUzlwbs #Fifa http://t.co/U8LzP53eFV reageer retweet
Lief van jequote:Op maandag 2 juni 2014 16:24 schreef Karina het volgende:
Goed bezig Jimbo, ik doe elke ochtend thuis wat oefeningenvan rennen houd ik niet zo.
Nou ja nu we toch dagboekje spelen.
Daarna ben ik naar het tweedehandsklerenwinkeltje (goed woord!) geweest en heb 2 zakken kleren afgegeven, als er iets wordt verkocht dan krijg ik de helft van de opbrengst, als het na een maand of 3 nog niet is verkocht gaat het naar een goed doel. Beetje kwestie van vertrouwen dat wel, maar ja anders gooi ik het toch maar weg.
En ik heb sollicitaties verstuurd, maar dat had ik al verteldZometeen ga ik een aflevering kijken van Beauty and the Beast. Daarna eten. Maaltijdsalade.
Al krijg ik maar een paar tientjes, toch meegenomen. Kan ik weer een paar biertjes drinken op een terrasjequote:Op maandag 2 juni 2014 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Lief van jenu ook hopen voor je dat ze veel verkopen
Bierquote:Op maandag 2 juni 2014 16:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Al krijg ik maar een paar tientjes, toch meegenomen. Kan ik weer een paar biertjes drinken op een terrasje
Komend weekend met Pinksteren wordt het hartstikke mooi weer, dus dan is het zeker biertijdquote:
Je vergeet het blowtje erbijquote:Op maandag 2 juni 2014 16:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Komend weekend met Pinksteren wordt het hartstikke mooi weer, dus dan is het zeker biertijdPaar blikjes mee in een tas en naar het Amsterdamse Bos en als een hippie in het gras liggen.
Het is het een of het ander, blowen EN drinken gaat niet zo goed bij mij. Plus ik moet rijden, dus voor mezelf zal het fris wordenquote:
Ga met het ov !quote:Op maandag 2 juni 2014 16:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is het een of het ander, blowen EN drinken gaat niet zo goed bij mij. Plus ik moet rijden, dus voor mezelf zal het fris worden
Waar ik altijd ga liggen rijdt geen busquote:
quote:Naaktrecreatie Zonneweide
Op naturistenterrein de Zonneweide kun je naakt recreëren. Buiten dit terrein is naaktrecreatie in het Amsterdamse Bos niet toegestaan.
Zorg dan wel dat iemand met een zak slakkenzout achter je aan huppelt hequote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar ik altijd ga liggen rijdt geen busDat is helemaal achterin het Amsterdamse Bos. Je moet de hele Bosbaan afrijden en dan nog een stukje verder.
Stopt wel een bus vlakbij de ingang maar dan nog moet je een eind lopen naar welk 'ligveldje' dan ook. Ja of je moet naast de Bosbaan gaan liggen, aan het water, maar dat is niet zo relaxed.
Ik kan ook hier gaan liggen
[..]
Mwah ik gok dat niet de knapste mensen daar liggen eigenlijk dus zal niet nodig zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zorg dan wel dat iemand met een zak slakkenzout achter je aan huppelt he
Ik neem aan dat de logee mee gaat, dan is het dwijlen met de kraan openquote:Op maandag 2 juni 2014 16:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah ik gok dat niet de knapste mensen daar liggen eigenlijk dus zal niet nodig zijn.
Die krijg ik er met geen stok naartoe denk ik hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 17:48 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de logee mee gaat, dan is het dwijlen met de kraan open![]()
helaas pindakaasquote:Op maandag 2 juni 2014 20:08 schreef Tarado het volgende:
Falcao waarschijnlijk niet naar WK, wel jammer
Gewoon lokken met seks drugs en drank.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Die krijg ik er met geen stok naartoe denk ik hoorSowieso hoeft het voor mij ook niet. En zeker niet daar, gewoon een groot grasveld met bomen erom heen, saai.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |