de baasquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik kreeg vanmorgen een appje
Wacht ik stuur hem
Ja dat accent is een probleem vandaar dat stiekemquote:Op maandag 2 juni 2014 22:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
met dat accent ?slecht idee!
oefen maar ff reen jaartje abn
ik was stiekem wel blij dat we vroeg klaar waren, oest echt gigantisch schijtenquote:
als je Zegt dat je voor Feyenoord bent is het geen probleem, ook al heb je een accentquote:Op maandag 2 juni 2014 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]Nou dan was je in ieder geval goed uitgerust voor de vierdaagse.
Stiekem had ik er ook wel bij willen zijn geloof ik.
ja want jullie waren om 19:00 uur al gestopt?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik was stiekem wel blij dat we vroeg klaar waren, oest echt gigantisch schijten
mja half 8 zoietsquote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want jullie waren om 19:00 uur al gestopt?
Heb je trpuwens nog ergens noppen in staan?quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja want jullie waren om 19:00 uur al gestopt?
Nou ik weet het nog zo net niet hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als je Zegt dat je voor Feyenoord bent is het geen probleem, ook al heb je een accent
Denk ik
me rug en me benenquote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je trpuwens nog ergens noppen in staan?
die rug is van mij, sorryquote:
Houd op met bier blijf ik ook naar de wc lopenquote:
ik heb nog met een Amsterdammer staan praten in het café, en was Feyenoorder.quote:
ja, elk telefoontje weerquote:Op maandag 2 juni 2014 22:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in het vinkje was wel een wc
En die heb ik zo vaak gezien
ja idd, en als je al vanaf 10 uur bezig bent. Moet je nagaan hoe vaak ik ben geweestquote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Houd op met bier blijf ik ook naar de wc lopenOm te pissen dan. Als je eenmaal 1x bent geweest dan blijf je aan de gang.
Dat hoor je toch niet echt zo vaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nog met een Amsterdammer staan praten in het café, en was Feyenoorder.
Ik zei nog wat een schijtaccent heb je toch
karma is een btich trouwens,quote:
zn 6 keer?quote:
*checkt, nogsteeds mod.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat hoor je toch niet echt zo vaak.
En niks mis met dat accent!
Vraag Jimbo maar
That's what she said !quote:
Ik weet genoegquote:Op maandag 2 juni 2014 22:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zn 6 keer?
[..]
*checkt, nogsteeds mod.
Ik zeg niets :x
quote: