SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
In dat geval respecteert Maver onze grens ook niet, daar hier maar steeds goede pulls te posten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Er is meerdere malen door mensen aangegeven dat ze dat niet op prijs stellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:57 schreef Toefjes het volgende:
Maar denk dat het wel prettig is, om als stelregel aan te houden: Als iemand aangeeft het niet leuk te vinden dat er bepaalde dingen gezegd worden: Gewoon niet doen.
Stel dat ik helemaal flip als iemand Mokkataart zegt. En vervolgens een groep mensen zijlings opmerkingen over mokkataarten gaan maken, dan is dat maar met 1 doel: Mij over de zeik krijgen. Als we dat nou gewoon eens niet doen. Als iemand aangeeft waar zijn grens is: gewoon respecteren.
Ik vind het niet erg dat hij zijn pack luck post, maar ik heb er meer moeite mee dat hij daar dan over door gaat.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval respecteert Maver onze grens ook niet, daar hier maar steeds goede pulls te posten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Er is meerdere malen door mensen aangegeven dat ze dat niet op prijs stellen.
Er is ook zat aangegeven dat jouw correctiegedrag niet echt gezellig is.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
In dat geval respecteert Maver onze grens ook niet, daar hier maar steeds goede pulls te posten alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Er is meerdere malen door mensen aangegeven dat ze dat niet op prijs stellen.
dat hoort in het topicquote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoi DS2.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat hij zijn pack luck post, maar ik heb er meer moeite mee dat hij daar dan over door gaat.
Was wel grappig met die Ibra, heeft ie 10x gepost dat ie Ibra had omdat niemand reageerdequote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat hij zijn pack luck post, maar ik heb er meer moeite mee dat hij daar dan over door gaat.
Heb je wel het geluid aan?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
DamestennisTis net Roulette, geen peil op te trekken
Ja?quote:
Zo jammer dat je nu wel reageert, maar op mijn voorgaande reactie over corrigeergedrag niet (in het vorige topic). Ik heb nooit van iemand begrepen dat het corrigeren van spelling bijzonder storend is, ik zal ermee ophouden.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er is ook zat aangegeven dat jouw correctiegedrag niet echt gezellig is.
En met het posten van pulls tart hij niemand persoonlijk, waarop 4 of 5 anderen reageren meten
En jij hebt het altijd over appels met peren vergelijken
Wowquote:Op maandag 2 juni 2014 11:59 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zie je, zo gevaarlijk zijn pinda's dus. Je moet het wel weten! XTC an sich is dus veiliger dan een pinda. Je kunt het namelijk zo aan een random persoon op straat geven, terwijl je niet zomaar een zak pinda's tegen iemand zijn hoofd kan gooien, zonder het risico te lopen dat diegene overlijdt. Pinda's zijn een groter moordwapen dan XTC. Daar draait het dus om.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Een random ja, maar aangezien ik weet dat ik geen pinda allergie heb, is voor mij Xtc dus gevaarlijker dan een pinda
Tja, wanneer is iets schijnheilig, en wanneer niet?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb heus wel eens een opmerking gemaakt jegens maver maar dat was echt incidenteel voor mijn gevoel. Ik doe er iig niet schijnheilig over
[..]
Je hebt hem zelf in je naam, dus hierbij moet ik je vriendelijkvragen om je uit te schrijven van Fok!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind het vervelen als mensen hier de letter 'c' gebruiken, graag daarmee ophouden
Dus jij bent verantwoordelijk voor het vertrek van Maver. Nou dank je wel he!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef wieisboos het volgende:
Ik heb heus wel eens een opmerking gemaakt jegens maver maar dat was echt incidenteel voor mijn gevoel. Ik doe er iig niet schijnheilig over
[..]
Wow
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Confetti het volgende:
Maar als je serieus zo agressief reageert omdat iemand een flauw grapje over je moeder maakt, op een internetforum, ben je ook niet goed bij je hoofd. Natuurlij
Oke, maar ik had het over het tennis zelfquote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel grappig als ze rare geluiden maken tijdens het tennissen.
Ik ben net als DE BONDSCOACH overal voor verantwoordelijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dus jij bent verantwoordelijk voor het vertrek van Maver. Nou dank je wel he!
Niet echt duurquote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef byah het volgende:
uit sympathie naar Maver verkoop ik mijn X1.
V&A / [TK] Xbox One - Day One editie
Zit je bij Kami in de kelder?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:07 schreef Lindgren. het volgende:
DE DUITSERS![]()
![]()
gepost vanuit mijn schuilkelder
Maar die jongen is mentaal ook niet 100%, dat is het hele punt nu juist.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Confetti het volgende:
Maar als je serieus zo agressief reageert omdat iemand een flauw grapje over je moeder maakt, op een internetforum, ben je ook niet goed bij je hoofd. Natuurlijk gaan mensen dan door, zo werkt dat.
Dan issie vast Ready to suckquote:
moet je eens bij ozz proberen. Mes in je ribbenkast alles.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Confetti het volgende:
Maar als je serieus zo agressief reageert omdat iemand een flauw grapje over je moeder maakt, op een internetforum, ben je ook niet goed bij je hoofd. Natuurlijk gaan mensen dan door, zo werkt dat.
Ok, ik heb er genoeg van, nu kom ik hier niet meer tot de volgende keer.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je hebt hem zelf in je naam, dus hierbij moet ik je vriendelijkvragen om je uit te schrijven van Fok!
Lindgren is altijd ready to suck.quote:
beter inderdaad, met die xtc verheerlijking van je met je triforce pillen logoquote:Op maandag 2 juni 2014 12:08 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ok, ik heb er genoeg van, nu kom ik hier niet meer tot de volgende keer.
Was toch al duidelijk nadat hij had toegegeven dat hij in een psychische inrichting zat. Maar dan toch door blijven gaanquote:Op maandag 2 juni 2014 12:05 schreef Confetti het volgende:
Ben jij nu ineens de beschermheilige van dit topic?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was toch al duidelijk nadat hij had toegegeven dat hij in een psychische inrichting zat. Maar dan toch door blijven gaan
Klopt, reageerbuisbaby.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus een knul die is verwerkt in het Kralingse Ozzbos.
Crtl c + ctrl vquote:Op maandag 2 juni 2014 12:12 schreef Freire het volgende:
Weet er iemand hier toevallig een manier om teksten uit een PDF bestand in Word te krijgen?
Daar zat hij toch helemaal nietquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Was toch al duidelijk nadat hij had toegegeven dat hij in een psychische inrichting zat. Maar dan toch door blijven gaan
pdf to wordquote:Op maandag 2 juni 2014 12:12 schreef Freire het volgende:
Weet er iemand hier toevallig een manier om teksten uit een PDF bestand in Word te krijgen?
Jup.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zat hij toch helemaal nietHij woonde toch samen met zijn sugarmamma?
NIETPOSTEN OVER MAVERS MOEDERquote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar zat hij toch helemaal nietHij woonde toch samen met zijn sugarmamma?
Je hebt heel veel pdf to word converters, verneukt de lay-out, maar als je toch alleen de tekst nodig hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:12 schreef Freire het volgende:
Gewoon jezelf blijven skatje.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
Duss wat zijn de standpunten wat zijn de meningen waar moet ik me bij aansluiten?
Ik maak een grapje over iemands moeder en de wereld is te klein
De wereld is voor jou sowieso ietwat kleinquote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
Duss wat zijn de standpunten wat zijn de meningen waar moet ik me bij aansluiten?
maver heeft afscheid genomen en nu zijn ze de daders aan het opzoeken...quote:
Ik heb dat moeder-verhaal niet zo mee gekregen, maar het zal eerder de druppel zijn geweest.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef Kamikazie het volgende:
Oh, dan meld ik mequote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
maver heeft afscheid genomen en nu zijn ze de daders aan het opzoeken...
Ligt aan hoe de PDF is gemaakt.quote:
Dat was jaloezie Kamikazie want onze student psychologie prikt daar zo doorheen.quote:
Problem?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij nu ineens de beschermheilige van dit topic?![]()
liefenhond.jpgquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, Kamikazie is gewoon een meelopertje.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat was jaloezie Kamikazie want onze student psychologie prikt daar zo doorheen.
Ah dat is het.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, Kamikazie is gewoon een meelopertje.
Van wie?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee, Kamikazie is gewoon een meelopertje.
Hij heeft je goed geanalyseerd dus dat zal hij je best kunnen vertellen.quote:
Waarom dan? Je zult mij in dit topic nooit betrappen om grappen over zijn moeder of over zijn psychische problemen.quote:
Daarom vraag ik het ookquote:Op maandag 2 juni 2014 12:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hij heeft je goed geanalyseerd dus dat zal hij je best kunnen vertellen.
Jij ging de strijd aan met DTM. 1 tegen 1. Gelijkwaardige strijd. En zo hoort het.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom dan? Je zult mij in dit topic nooit betrappen om grappen over zijn moeder of over zijn psychische problemen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waarom dan? Je zult mij in dit topic nooit betrappen om grappen over zijn moeder of over zijn psychische problemen.
Maar dit moet toch gewoon kunnen?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar wel bij andere.
En de eerste hit was zelfs bij Maver
Van mij mag het hoor maar dan moet hij geen commentaar op andere mensen geven.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:26 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Maar dit moet toch gewoon kunnen?
Hij kent al die mensen niet eens...
Overduidelijk een onopgelost Oedipuscomplex....quote:Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee maar wel bij andere.
En de eerste hit was zelfs bij Maver
Eigenlijk raar dat die ook zoveel gezakt is, aangezien dat ongeveer de enige grote speler is die niet in WK Fut zit en waar je dus wel voor FUT moet spelenquote:
Dat zal het zijn ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Overduidelijk een onopgelost Oedipuscomplex....
Dit ja. Denk dat het tijdelijk is omdat veel mensen nu gewoon verkopen om packs te kopenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat die ook zoveel gezakt is, aangezien dat ongeveer de enige grote speler is die niet in WK Fut zit en waar je dus wel voor FUT moet spelen
Dan blijven de prijzen wss toch een tijdje lager omdat mensen geen coins meer hebbenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:37 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit ja. Denk dat het tijdelijk is omdat veel mensen nu gewoon verkopen om packs te kopen
Dit vind ik niet leuk!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Overduidelijk een onopgelost Oedipuscomplex....
Goed puntquote:Op maandag 2 juni 2014 12:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dan blijven de prijzen wss toch een tijdje lager omdat mensen geen coins meer hebben
Kan daar niet eens mee gekapt worden daar over te posten?quote:
kzie dat einde nog steeds voor me ;pquote:
quote:
Ik kocht IF Datolo voor 7.5k, IF Romarinho voor 23.5k en IF Michael Jadson voor 10k. Dat gaat echt nergens over.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Eigenlijk raar dat die ook zoveel gezakt is, aangezien dat ongeveer de enige grote speler is die niet in WK Fut zit en waar je dus wel voor FUT moet spelen
TR gemacht want het is echt onacceptabel om hier nog over te posten.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:40 schreef Grandesco het volgende:
Die grot van Maver zijn mam is wel degelijk.
Jammer johquote:Op maandag 2 juni 2014 12:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kan daar niet eens mee gekapt worden daar over te posten?
Stoor me hier zeer aan
Wat kinderachtig zeg, godverdommequote:Op maandag 2 juni 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan dit niet tolereren, de admins zijn ingeschakeld
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik kan dit niet tolereren, de admins zijn ingeschakeld
quote:Op zaterdag 31 mei 2014 23:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En ik tolereer geen huillies, ik weet niet hoe de neuk ik hier dan mee om moet gaan dus ik vink het maar gewoon af omdat normale TR.
Tering, groei huid. M'n neefje van 5 zou iemand nog uitlachen omdat hij hier een probleem maakt
Hoe analyseer jij dit als psychologie student?quote:
Wel beter dat 2happy4u die TR niet kwam behandelen want die had het hele forum weer gebandquote:
Kom op, hij is pas eerstejaars ofzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe analyseer jij dit als psychologie student?
dat kan ik beter aan dutank over laten, die kan dat heel goed.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:46 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoe analyseer jij dit als psychologie student?
Dit vindt DuTank niet leuk.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat kan ik beter aan dutank over laten, die kan dat heel goed.
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kom op, hij is pas eerstejaars ofzo.
O, maar jij hebt toch ook al die lessen gehad?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Hij gooit er gewoon wat xxttttseeee in tegen de pijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Die heeft geen medelijden nodig, DuTank is een hele goede prikker.
dat welquote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
O, maar jij hebt toch ook al die lessen gehad?
Wtf staat die daar te doen danquote:Op maandag 2 juni 2014 12:55 schreef Roypsv het volgende:
lol kijk deze smack
http://www.dumpert.nl/med(...)je_op_de_kermis.html
Volgens de beschrijving was dit de derde keer dat het hem gebeurde. Het zal wel belangrijk geweest zijn danquote:
Ik bedoelde prikken eigenlijk op een andere manier...minder pijnlijk enzo.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hij gooit er gewoon wat xxttttseeee in tegen de pijn.
Ik weet daar allemaal niks van, maar dat snappen jullie hoop ik toch wel?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Doe eens een pic danquote:
Dat, of je TV heeft moeite met een bepaalde kleurquote:Op maandag 2 juni 2014 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Offline modus is kapot lijkt het wel
Uitzondering magquote:
Zijn de offline rewards voldoende groot dat ze uberhaupt opwegen tegen de verveling? Ik heb er nooit naar gekeken eigenlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
6k en 3 packs. Naar mijn mening niet dusquote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn de offline rewards voldoende groot dat ze uberhaupt opwegen tegen de verveling? Ik heb er nooit naar gekeken eigenlijk.
De online mode doet het gewoon goed gelukkig, dus de TV lijkt intactquote:Op maandag 2 juni 2014 12:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat, of je TV heeft moeite met een bepaalde kleur
Chill 6 chem keepertquote:Op maandag 2 juni 2014 12:51 schreef Lastpost het volgende:
Ideaal die market crash, beste team waar ik tot nu toe mee gespeeld heb.![]()
[ afbeelding ]
- keeper trouwens, die wordt gesubt.![]()
Wat Timmy zegt. Maar ik vind het wel chill. Je maakt 4 goals, en je gaat iets anders doen. Dingen die toch moeten gebeuren.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zijn de offline rewards voldoende groot dat ze uberhaupt opwegen tegen de verveling? Ik heb er nooit naar gekeken eigenlijk.
Dat is wel fijn dan, maar dan is het wel echt onbegrijpelijk dat ie dat doet bij de Offlinequote:Op maandag 2 juni 2014 13:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De online mode doet het gewoon goed gelukkig, dus de TV lijkt intact
Had ik gister ook jaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:58 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Die 3 packs zijn best interessant als je nog weinig spelers hebt. Wellicht dus iets voor mij. Maar inderdaad niet te vergelijken met de lucratieve 30k voor het online spelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
6k en 3 packs. Naar mijn mening niet dus
Is het zo'n laag niveau dan de CPU dat je dat zomaar kan doen?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Wat Timmy zegt. Maar ik vind het wel chill. Je maakt 4 goals, en je gaat iets anders doen. Dingen die toch moeten gebeuren.
Je kan hem gewoon op amateur zetten.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is het zo'n laag niveau dan de CPU dat je dat zomaar kan doen?
En dat verandert niets aan de rewards?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:03 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je kan hem gewoon op amateur zetten.![]()
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat verandert niets aan de rewards?
Dat EA dit soort basale dingetjes niet gewoon even dicht heeft gezetquote:
Tjah dan vraagt EA eromquote:
TOTS Cech?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef WezepAFCA het volgende:
Met de verkoop van Ibra mijn divisie team maar wat geupgrade:
[ afbeelding ]
En van het geld ook nog een ander team gebouwd, wat het verbazend goed doet. Misschien nog wel beter dan mijn eerste team:
[ afbeelding ]
Daarnaast nog Robben en Reus voor een spotprijs ingekocht en nog wat spelers in mijn club, zoals Gotze. Nog 200k over om een team te maken/upgraden
Kan, maar de NIF doet het al zo goed dat ik het zonde vind om 150k van de 200k al weer op te maken voor een keeperquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:09 schreef ThadCastle het volgende:
GoT[quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Diego Lopez >>>>>>>>>>>>> Casillasquote:Op maandag 2 juni 2014 13:06 schreef WezepAFCA het volgende:
Met de verkoop van Ibra mijn divisie team maar wat geupgrade:
[ afbeelding ]
En van het geld ook nog een ander team gebouwd, wat het verbazend goed doet. Misschien nog wel beter dan mijn eerste team:
[ afbeelding ]
Daarnaast nog Robben en Reus voor een spotprijs ingekocht en nog wat spelers in mijn club, zoals Gotze. Nog 200k over om een team te maken/upgraden
Mijn moeder >>>>>>>>>>>>> Casillasquote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diego Lopez >>>>>>>>>>>>> Casillas
Ik moest inderdaad kiezen tussen die twee, maar bij de futhead reviews zeiden er een aantal dat Diego Lopez nog slechter was dan Casillas. Casillas valt wel zwaar tegen, of ik focus gewoon te veel op hem waardoor ik de tegengoals te veel aan hem wijt terwijl het misschien wel aan mijn verdedigen ligt..quote:Op maandag 2 juni 2014 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diego Lopez >>>>>>>>>>>>> Casillas
Betere handling jaquote:
Diego Lopez heeft het bij mij altijd prima gedaan en aan Casillas ergerde ik me groen en geel omdat de meest absurde finesses erin vlogen omdat hij zo klein isquote:Op maandag 2 juni 2014 13:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik moest inderdaad kiezen tussen die twee, maar bij de futhead reviews zeiden er een aantal dat Diego Lopez nog slechter was dan Casillas. Casillas valt wel zwaar tegen, of ik focus gewoon te veel op hem waardoor ik de tegengoals te veel aan hem wijt terwijl het misschien wel aan mijn verdedigen ligt..
Zal ik je grafkop een kopje kleiner maken of wat?quote:
STOP HIERMEEquote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal ik je grafkop een kopje kleiner maken of wat?
Trouwens, dat klopt ook niet, je kop een kopje kleiner maken
Dat heb ik dus ook, dat de meest simpele ballen er in vlogen. Wat ik wel fijn vind is dat hij snel is en dus op tijd zn doel uit kan komen. Ik zal het nog even aanzien en anders Lopez gaan proberen!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Diego Lopez heeft het bij mij altijd prima gedaan en aan Casillas ergerde ik me groen en geel omdat de meest absurde finesses erin vlogen omdat hij zo klein is
Elke keer als die reclame voorbij komt lig ik in een deukquote:
Ik gebruik die offline shit om mijn basis 11 van nieuwe fitness te voorzien. Ik heb geen tweede team wat fatsoenlijk is (missende posities of gewoon pauper spelers), dus die gebruik ik dan om de computer even op amateur batta te geven.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nou ja, zolang dit de enige belediging is die je met je incapabele brein van een 4-jarige op je keyboard kunt plempen, voel ik me niet echt aangevallen. Probeer het nog eens.quote:
"je moeder is een lul"quote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, zolang dit de enige belediging is die je met je incapabele brein van een 4-jarige op je keyboard kunt plempen, voel ik me niet echt aangevallen. Probeer het nog eens.
haha stoer, the internetzquote:Op maandag 2 juni 2014 13:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nou ja, zolang dit de enige belediging is die je met je incapabele brein van een 4-jarige op je keyboard kunt plempen, voel ik me niet echt aangevallen. Probeer het nog eens.
heb het idee dat longshots meer OP zijn dan andersquote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
WC gewonnen hoor. Nog ongeslagen in het toernooi. Kreeg in de halve finale voor het eerst een doelpunt tegen, toen werd het eindelijk spannend. Die won ik gelukkig met 2-1.
In de finale tegen Messi, Ribery, Schweinsteiger, Kompany... Die schiet 3x op doel en scoort ook gelijk 3 keer. Gelukkig heb ik Lescott, die kopt er even een hatrick in. Negredo 2x en Gotze ook een keertje
Ergo: ook jouw conclusie is dat dit tig malen fijner speelt dan FUT?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:31 schreef Tobi-wan het volgende:
WC gewonnen hoor. Nog ongeslagen in het toernooi. Kreeg in de halve finale voor het eerst een doelpunt tegen, toen werd het eindelijk spannend. Die won ik gelukkig met 2-1.
In de finale tegen Messi, Ribery, Schweinsteiger, Kompany... Die schiet 3x op doel en scoort ook gelijk 3 keer. Gelukkig heb ik Lescott, die kopt er even een hatrick in. Negredo 2x en Gotze ook een keertje
In de 80e minuut ging hij weg
Heb volgens mij al een maand niet normaal FUT gespeeld. Vind dit wel grappig, vooral omdat je andere teams kan maken. Maar ik heb wel het idee dat het makkelijk is.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergo: ook jouw conclusie is dat dit tig malen fijner speelt dan FUT?
Als je van LB Y houdt wel ja.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ergo: ook jouw conclusie is dat dit tig malen fijner speelt dan FUT?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik ookquote:Op maandag 2 juni 2014 13:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft iemand hier al weleens tegen Van der Vaart op CAM gespeeld?
Als ik daar tegen moet in WC Fut scoort ie echt elke keer zoveel, fucking goed schot heeft die
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je van LB Y houdt wel ja.
GoT gifkeJuist niet. In WC FUT is LB+Y vele malen minder effectief, is mijn ervaring.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Als je van LB Y houdt wel ja.
GoT gifkeIk speel nu meer voor de lol met mijn team (in de gewone FUT) Misschien ga ik dat offline-toernooi dan wel even winnen in WCFUT, geen zin in online.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik speelde gister met Tim coop en moest even omschakelen van sweaty naar normaal teamspel.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik speel nu meer voor de lol met mijn team (in de gewone FUT) Misschien ga ik dat offline-toernooi dan wel even winnen in WCFUT, geen zin in online.
Sneller dan SMLENO iddquote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je 6k + 3 WC packs krijgt (waar dan ook nog free gold packs in zitten) dan is het best de moeite waard.
Het klinkt raar, maar ik krijg echt het vermoeden dat het totaal anders speelt op de Xbox. Als ik nog tegenstanders tegenkom met hoge steekballen is het werkelijk zo makkelijk te verdedigenquote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik speelde gister met Tim coop en moest even omschakelen van sweaty naar normaal teamspel.
Begon al met achterlijke LB Ys gewoon omdat ik dat bij WC doe
Ik heb er ook geen moeite mee, Thad is gewoon slechtquote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klinkt raar, maar ik krijg echt het vermoeden dat het totaal anders speelt op de Xbox. Als ik nog tegenstander tegenkom met hoge steekballen is het werkelijk zo makkelijk te verdedigen
Ik heb daar op de xbox ook niet echt problemen mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:37 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Het klinkt raar, maar ik krijg echt het vermoeden dat het totaal anders speelt op de Xbox. Als ik nog tegenstanders tegenkom met hoge steekballen is het werkelijk zo makkelijk te verdedigen
Ongetwijfeld, maar Tim niet. En die heeft dezelfde klachten.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen moeite mee, Thad is gewoon slecht
Tim mist Kluivert en zijn dure vriendjes gewoon in WC Futquote:Op maandag 2 juni 2014 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar Tim niet. En die heeft dezelfde klachten.
Dat niet, want ik pikte veel op op open bid en daar heb ik bijna alles van verkocht. Nu bijna 50k winst + dat BPL silver team en Wallyson die ik in dat andere team heb.quote:
nopquote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
waar dan ook nog free gold packs in zitten
Volgens mij had Tim een heel aardig team in WC FUTquote:Op maandag 2 juni 2014 13:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tim mist Kluivert en zijn dure vriendjes gewoon in WC Fut
Dat is dus niet zo. Tenminste, in mijn WC packs die ik kreeg als reward voor het winnen van de cup zaten geen gold packs...quote:Op maandag 2 juni 2014 13:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als je 6k + 3 WC packs krijgt (waar dan ook nog free gold packs in zitten) dan is het best de moeite waard.
tr gemachtquote:Op maandag 2 juni 2014 13:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zal ik je grafkop een kopje kleiner maken of wat?
Trouwens, dat klopt ook niet, je kop een kopje kleiner maken
Je hebt dan ook wel iets meer pace in de verdediging dan ik. Idem voor Potsquote:
Bij gebrek aan een fatsoenlijke CB. Maar deze doet het echt goed, zelfs met 5 chemquote:Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel iets meer pace in de verdediging dan ik. Idem voor Pots
Alleen die heeft zon gekke CDM
Tjah, dan ligt het dus aan je verdedigersquote:Op maandag 2 juni 2014 13:52 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Je hebt dan ook wel iets meer pace in de verdediging dan ik. Idem voor Pots
Alleen die heeft zon gekke CDM
Die kleine gaat doodquote:
Ik moest gisteren in de finale tegen iemand met Reus. Man, die is niet af te stoppen...quote:
Jonge ik kijk die serie niet eens, ik zeg maar watquote:
:pquote:Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge ik kijk die serie niet eens, ik zeg maar wat
Heeft zijn achtste finale al gewonnenquote:
Zou best kunnen dat hij daar ook staat, niet op gelet bij het vullen van de squad builderquote:Op maandag 2 juni 2014 13:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukaku is als linkerspits nóg veel beter
Waarom heb je gelijk danquote:Op maandag 2 juni 2014 13:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jonge ik kijk die serie niet eens, ik zeg maar wat
Is Gomezje nog steeds blesso?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Duitsland neemt maar 1 echte echte spits mit zum WM
Nee die is gepasseerd.quote:
Hardop lachenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:01 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)4a/gopro_testen.html
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Roypsv het volgende:
ZIEK einde''SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
suarezquote:Op maandag 2 juni 2014 14:22 schreef over_hedge het volgende:
Zijn er eigenlijk wel goede keepers in zuid amerika?
Jij was al eerder..quote:Op maandag 2 juni 2014 14:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand zegt dat je er Doritos bij moet eten
zelfs op semi pro sta je binnen 20 min 5-0 voor johquote:Op maandag 2 juni 2014 14:31 schreef StijnDa het volgende:
Goejen tactiek Toejfes!
Colombia op amateur heeft er bij mij al weer 2 ingeschoten binnen het kwartier nadat ik de controller weg heb gelegd.
Het gaat erom dat als je weg loopt na die 4-0, dat je dan alsnog kan verliezenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zelfs op semi pro sta je binnen 20 min 5-0 voor joh
Waarvoor doe je het? De 6k of de spelers?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het gaat erom dat als je weg loopt na die 4-0, dat je dan alsnog kan verliezenMaar we zijn nu een stuk verder en ze hebben nog steeds maar 2 doelpunten, dus wellicht werkt het toch prima.
Truequote:Op maandag 2 juni 2014 14:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Waarvoor doe je het? De 6k of de spelers?
Je kunt ook gewoon offline potjes quitten en elke keer een speler krijgen. Per minuut 2 spelers, dus ipv een potje heb je ong 24 spelersMaar dan kan je niet weglopen
Ik heb ook wel eens 2 tegengoals gehadquote:Op maandag 2 juni 2014 14:31 schreef StijnDa het volgende:
Goejen tactiek Toejfes!
Colombia op amateur heeft er bij mij al weer 2 ingeschoten binnen het kwartier nadat ik de controller weg heb gelegd.
Daarvoor gebruik je de mongols uit Azie die je niet gaat gebruiken en waarschijnlijk krijg je die wel een keer dubbel en dan vervang je die uit je clubquote:Op maandag 2 juni 2014 14:52 schreef StijnDa het volgende:
[..]
TrueMaar dat kost je waarschijnlijk ook weer genoeg aan contracten
Wat je record nu?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Daarvoor gebruik je de mongols uit Azie die je niet gaat gebruiken en waarschijnlijk krijg je die wel een keer dubbel en dan vervang je die uit je club
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
70 losses offlineOnline is gescheiden dus mijn record kan ik ook fatsoenlijk bijhouden
Ik ga weg hier, stelletje sukkels!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:14 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De enige draak die ik hier vandaag gezien heb is Zhano.
Valt nog tegen. Falcao, Oscar, De Gea en Pogba de beste. Maar krijg nog wel vaak nieuwe spelers en het kost me amper tijdquote:
Kan je trouwens Payday 2 gratis downloaden op de PS4 ?quote:
Moet je even prednison pakken.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
Zoo heuj goed veel last van me hooikoorts in een keer zeg
Nee PS3.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Kan je trouwens Payday 2 gratis downloaden op de PS4 ?
quote:
Whut?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver de PS3 krijgt gewoon gratis NBA2k14
wowquote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Godver de PS3 krijgt gewoon gratis NBA2k14
quote:On Xbox 360, Xbox Live Gold members will receive a bonus third title in June to celebrate the one-year anniversary of Games with Gold. Starting Sunday, June 1st, Dark Souls (normally US $19.99) will be free for Xbox Live Gold members through June 15th.
Then on June 16th, Xbox Live Gold Members can download two titles, Charlie Murder (normally US $9.99) and Super Street Fighter IV: Arcade Edition (normally US $29.99) , for free through June 30th.
zo gaat dat op de psquote:
Ik denk dat het best lang duurt wil je al quittend een goed team bij elkaar sprokkelen. En mijn ervaring is dat je met een minder goed team ook een heel eind komt in die online cup.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
oh chill online van offline gescheiden dus..dan kan ik offline dus lekker quitten tot ik een beetje een normaal team heb
[..]
zo gaat dat op de ps
Ik schakel altijd meteen over naar mijn laatste man (met het rechter pookje) en laat die snel naar randje 16 rennen... Krijg nooit goals tegen op deze manier.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:27 schreef Reemi het volgende:
Wéér een kickoff glitch waarbij m'n keeper er onderdoor duiktPraktisch ieder potje
Ik laat Lukaku altijd mee rennen. In WC FUT nog geen goals hierdoor tegen gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:30 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ik schakel altijd meteen over naar mijn laatste man (met het rechter pookje) en laat die snel naar randje 16 rennen... Krijg nooit goals tegen op deze manier.
Nergens voor nodig joh.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:20 schreef poker4lifee het volgende:
oh chill online van offline gescheiden dus..dan kan ik offline dus lekker quitten tot ik een beetje een normaal team heb
Denk niet dat ik hem ga downloaden. Heb Hitman gedownload maar nog niet eens opgestart. Saints Row 3 heb ik 1 missie gedaan en verder geen zin meer in gehadquote:
- Iedereen op de ps3 is gewoon slechtquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh.Ik heb net kinderlijk eenvoudig in poging 1 dat hele toernooi online gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Mitroglou
Varela - Adrien - Ginkeltje - Nocerino - Sam
Alderweireld () - Spahic - Piqué - Walker
Kapino
In totaal drie pakjes geopend ofzo.Krijg er nu 3 + 30k. Ben benieuwd wat ik pull
Zo'n verdediging in 3 pakjes? Gewoon mazzelquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh.Zelfs ik heb net kinderlijk eenvoudig in poging 1 dat hele toernooi online gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Mitroglou
Kapino
In totaal drie pakjes geopend ofzo.Krijg er nu 3 + 30k. Ben benieuwd wat ik pull
Mitroglou trouwens 15 uit 7.
Dark Souls is ook wel zware kost. Ik heb helemaal niks met die gratis games heb er nog nooit een gedownload volgens mijquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Denk niet dat ik hem ga downloaden. Heb Hitman gedownload maar nog niet eens opgestart. Saints Row 3 heb ik 1 missie gedaan en verder geen zin meer in gehad
Die arcade games zijn vaak nog wel geinig om even te doen. Tomb Raider was geniaal (coop).
[..]
- Iedereen op de ps3 is gewoon slecht
- Iedereen op de xbox 360 is gewoon goed
- Ik ben fucking slecht
- Lindgren is fucking goed
Wat is het?
Dit dus. Hoewel het ongeveer om het dubbele aantal wedstrijden gaat, is die WC Cup vele malen makkelijker te winnen dan welke cup ook in de normale FUTquote:Op maandag 2 juni 2014 15:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nergens voor nodig joh.Zelfs ik heb net kinderlijk eenvoudig in poging 1 dat hele toernooi online gewonnen met dit team:
[ afbeelding ]
Mitroglou
Kapino
Mitroglou trouwens 15 uit 7.
Achja, Alderweireld als rechtsback met z'n -14 pace is ook niet alles op linksback.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zo'n verdediging in 3 pakjes? Gewoon mazzelIk speel nog met Johnson en Vlaar en 2 laag in de 70 na 9 pakjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |