Omdat er daar 146 gram suiker in zit. Make up your mind wat je wil, zeiksnol.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:57 schreef Lalavy het volgende:
Extra klacht: De Mountain Dew hier smaakt totaal niet naar die in Amerikastelletje oplichters
Haha zo oranje dat het haast licht geeft in het donkerquote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Ze moeten die feloranje Fanta Orange naar Nederland brengen. Die is goddelijk (als ik eens in de zo veel tijd een frisdrank drink).
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Ze moeten die feloranje Fanta Orange naar Nederland brengen. Die is goddelijk (als ik eens in de zo veel tijd een frisdrank drink).
Naja ik had ergens op fok gelezen dat iemand zei dat de MD van de c1000 wel in de buurt van die van die van Amerika kwam... helaas blijkt niet alle info hier juist.. SHOCK!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die je in Frankrijk en Spanje bijvoorbeeld ook gewoon hebt. En verder idd.
Overigens had ik ook al eens over de EU Mountain Dew geklaagd want dat is idd niet hetzelfde als die je bij Jumbo kan krijgen...
Nooit Fok!kers geloven idd... alleen wat ik zei is wel echt waar hoor!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:05 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Naja ik had ergens op fok gelezen dat iemand zei dat de MD van de c1000 wel in de buurt van die van die van Amerika kwam... helaas blijkt niet alle info hier juist.. SHOCK!
Beetje wat van de "cultuur" als je dat daar zo mag noemen proeven is niet verkeerdquote:Op maandag 2 juni 2014 14:06 schreef TARDIS. het volgende:
Ik was vorig jaar ook in Las Vegas en heb mij verre gehouden van Mountain Dew.
quote:Op maandag 2 juni 2014 13:57 schreef Lalavy het volgende:
Toen ik echter buiten was en het blikje weer pakte dacht ik hé eens kijken wat erin zit... blijkt er gewoon 46 gram!!!! suiker in die rommel te zitten, das 50% van je gda ofzo als je vrouw bent... en dan hebben we het over een 330 ml blikje... Ik wil niet weten wat er in een fles zit...![]()
Wel als er blijkbaar 46 gram suiker in zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Beetje wat van de "cultuur" als je dat daar zo mag noemen proeven is niet verkeerd
Zelfs dan niet... als je die zooi dagelijks gaat drinken dan word het een zaak van niet goed wijs zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 14:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel als er blijkbaar 46 gram suiker in zit.
Je moet deze shizzle even (af)kijken: https://www.youtube.com/p(...)K9ZeVN6sHwrkswZZXwiG.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Lalavy het volgende:
[..]
Zelfs dan niet... als je die zooi dagelijks gaat drinken dan word het een zaak van niet goed wijs zijn
Ja, donders. Ik wel best een docu kijken van een uurtje ofzo. Maar een playlist gaat me net te verquote:Op maandag 2 juni 2014 14:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je moet deze shizzle even (af)kijken: https://www.youtube.com/p(...)K9ZeVN6sHwrkswZZXwiG.
Is een serie, zijn dus meerdere afleveringen. Eerste aflevering duurt 40 minuten (4 delen van 10 minuten).quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
Ja, donders. Ik wel best een docu kijken van een uurtje ofzo. Maar een playlist gaat me net te ver
Gazeuse idd.. je denkt echt dat daar juist enorm veel in zit, erg appartquote:Op maandag 2 juni 2014 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
De hoeveelheid suikers in frisdranken is gewoon misdadig te noemen. En dat is echt een sluipende dikmaker. Als je vette shizzle eet dan raak je op een gegeven moment verzadigd, je voelt je vol. Bij suikers gebeurd dat niet omdat het menselijk lichaam niet is ingesteld op zulke hoeveelheden suiker. Wanneer je dus 2 glazen cola op hebt zit je al ruim over je adh voor wat betreft suikers, je hebt ook al heel veel calorieën binnen gekregen. Toch krijg je weer dorst en weer trek in cola.
Ik let er tegenwoordig goed op wat ik drink en wat er in zit. En 90% van wat er in de winkel verkocht wordt moet je laten staan.
Ik drink alleen thee (wel losse, dus geen zakjes van Lipton of Pickwick. Daar mikken ze de suiker al voor je in het theezakje) of water.
Holy Soda zit weinig suiker in, ook de flessen Raak Gazeuse bevatten bijna geen suiker en ook de pakken groene ijsthee zijn redelijk ok. Vooral de Gazeuse vind ik bewonderenswaardig want het is zo zoet dat het glazuur van je tanden spat als je een slok neemt maar toch zitten er weinig calorieën in.
Ja joh? Dat moet ik eens opzoeken...quote:Op maandag 2 juni 2014 14:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik drink alleen thee (wel losse, dus geen zakjes van Lipton of Pickwick. Daar mikken ze de suiker al voor je in het theezakje) of water.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |