Mja, als hij er niet in zit, en ik klik op nieuw deel, komt hij er niet automagisch bij he. Wil ik wel voor je doen hoor, maar ik ga niet tig topics onderzoeken of elke battletag wel in de OP zit.quote:
uhm...wat dacht je van de Fok! clan...hahahahaquote:Op maandag 2 juni 2014 12:04 schreef WesCAddle het volgende:
Hey!
Weet iemand nog interessante, relaxte clans die 'beginnelingen' opneemt?
Nou ja, beginneling... sta op 215 Paragon. Heb redelijk veel solo gespeeld, maar nog nooit multiplayer, dus dat moet ik nog een beetje leren. Ik heb een beetje de WoW-community in m'n hoofd waar je helemaal afgebrand wordt als je ook maar 1 dingetje niet correct doet, dus vandaar dat ik tot dusver niet echt stond te springen om samen met anderen te gamen.
Hieronder m'n char:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Beauterham-2183/hero/823942
Mwoah zie het probleem niet, als die ander het te makkelijk vindt kan hij/zij toch zelf een game maken? Het samenspel moet geen verplichting op zich zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:25 schreef Lhyanna het volgende:
True, al is het wel frustrerend om op een bepaalde torment te spelen en het zelf net aan te kunnen, om dan nog iemand mee te nemen die ver boven zijn niveau speelt.
Maar ja, dat doe je dan ook jezelf aan :p.
Multiplayer is gewoon met meerdere mensen hersenloos rondrennen i.p.v. in je eentje. Ik heb je een friend request gestuurd, mocht je nu online zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:16 schreef WesCAddle het volgende:
Bij wie moet ik zijn voor een invite voor de Fok-clan? Onthoud wel, ik heb sinds diablo 2: LoD geen multiplayer meer gespeeld.
Door T6 rollen terwijl je ondersteboven in je stoel tv zit te kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Bij Diablo is het niet nodig dat iemand een paar uur lang zeer geconcentreerd moet zijn.
Prima te doen idd, wat een tof spelquote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Door T6 rollen terwijl je ondersteboven in je stoel tv zit te kijken
Dat ligt aan je gear. Bij WoW moet je ook nog daadwerkelijk iets kunnen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Door T6 rollen terwijl je ondersteboven in je stoel tv zit te kijken
Heb 5 jaar WoW gespeeld en zat mensen in de raids gezien die maar 1.5k dps deden.. dus je hoeft niet perse iets te kunnen om mee gaan in raids. Behalve ala je van te voren en gearcheck heb dan ben je de sjaak.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ligt aan je gear. Bij WoW moet je ook nog daadwerkelijk iets kunnen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Iemand die een oplossing heeft voor mijn probleem in een van de laatste posts van vorig topic?
quote:Op maandag 2 juni 2014 10:39 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Heb dat van de week ook gehad. Als je in het menu kan, zet al je instellingen dan op low.
Ik heb ook jaren geraid, ook als GM en Officer, en niks irritanter dan een slacker die je op sleeptouw moet nemen, maar niet uit de guild kunt kicken, vanwege dat het een vriend is van de tank die je wel hard nodig hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:50 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Heb 5 jaar WoW gespeeld en zat mensen in de raids gezien die maar 1.5k dps deden.. dus je hoeft niet perse iets te kunnen om mee gaan in raids. Behalve ala je van te voren en gearcheck heb dan ben je de sjaak.
Hatelijk dat jaquote:Op maandag 2 juni 2014 20:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb ook jaren geraid, ook als GM en Officer, en niks irritanter dan een slacker die je op sleeptouw moet nemen, maar niet uit de guild kunt kicken, vanwege dat het een vriend is van de tank die je wel hard nodig hebt.
Waarop ik vroeg wij menu. .. Ik kom niet eens in het spel. .. alleen in de launcher. ..quote:
Ok niets over gezien! Maak even een topic aan op support forum?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Waarop ik vroeg wij menu. .. Ik kom niet eens in het spel. .. alleen in de launcher. ..
hm, daar was een hotfix voor. Volgens mij was de workaround voor de hitfix dat je je audio moest instellen op stereo in de opties.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 02:03 schreef Amnistia het volgende:
Heeft iemand hezelfde als moi?
Nu al 2 keer gehad dat als ik een rift wil doen, danc wordt ik disconnected. Met de rest geen problemen, behalve als ik op de portal klik naar de rift.
Ik heb nog een tijd FFXI gespeeld. Daar kon je eigenlijk na lvl 10 niet meer fatsoenlijk solo lvlen met uitzondering van 1 class. Was je met name overdag soms twee uur bezig om een party te formeren en afhankelijk van waar je naar toe ging nog 5-30 min onderweg. Als het dan mee zat kon je een uurtje of twee spelen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:31 schreef Lhyanna het volgende:
Daarom is Diablo ook zo veel relaxter. Leaven en joinen gaat zo veel simpeler dan met WoW, dat je niet het gevoel krijgt om per se samen te moeten spelen met mensen.
Soortgelijke gasten heb je binnen no-time gevonden en dat is echt heerlijk.
Zo ver ben ik ook nooit gekomen hoor. Na mijn studententijd ook snel mee gestopt aangezien werk iets meer tijd vergt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 09:05 schreef Lhyanna het volgende:
Te verwachten met FFXI, die aziaten zijn echt knettergek met hun tijdbesteding :p.
Maar damn, 24-48 uur voor een boss fight, ben blij dat ik dat nooit gespeeld heb.
Volgens mij staat hij daar al op, maar zal eens kijken straks!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 06:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
hm, daar was een hotfix voor. Volgens mij was de workaround voor de hitfix dat je je audio moest instellen op stereo in de opties.
Iemand anders laten openenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:37 schreef Amnistia het volgende:
Ahh nog steeds word ik disconnected als ik een rift wil doen. Is nu al 3 keer gebeurt..
Dag fragments
Wat is een rorgquote:Op dinsdag 3 juni 2014 19:17 schreef Michhas het volgende:
Na een immense hoeveelheid tijd Act 1 bounties te farmen eindelijk een RoRG
Ring of Royal Grandeur, een must als je set bonussen wilt hebbenquote:
Oja die heb ik ook nog ergens in mijn bags zitten, als ik hem niet gesalvaged hebquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:28 schreef Asap het volgende:
[..]
Ring of Royal Grandeur, een must als je set bonussen wilt hebben
Dat zou echt heel dom zijn xDquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook nog ergens in mijn bags zitten, als ik hem niet gesalvaged heb
Dat zou inderdaad niet bijster slim zijnquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Oja die heb ik ook nog ergens in mijn bags zitten, als ik hem niet gesalvaged heb
Ik moet er nog een zooi wegflikkerenquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:31 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Een volgend character nemen...quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:59 schreef Murdera het volgende:
Heb bijna al mn gear bis voor wat ik wil. Nu weet ik niet meer wat ik moet
Door blijven farmen tot al je gear bis is? Andere class starten? HC char starten? Andere game?quote:Op zaterdag 7 juni 2014 23:59 schreef Murdera het volgende:
Heb bijna al mn gear bis voor wat ik wil. Nu weet ik niet meer wat ik moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Friday12 het volgende:
Die craft changesdit was juist leuk...
Vond het ook wel geinig. Wel goed nieuws met betrekking tot de class specific setsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan best wat hebben hoor, heb inmiddels van stuk of 15/20 crashes pas 1 charakter verlorenquote:Op zondag 8 juni 2014 09:56 schreef Silverdigger2 het volgende:
hc![]()
nu alleen kijken hoe lang ik het vol hou zonder dat mn internet crasht
quote:Op dinsdag 10 juni 2014 21:55 schreef Friday12 het volgende:
Die craft changesdit was juist leuk...
Wat is er precies leuk aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, dat maakt het ook minderquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dat het niet fucking simpel is en je ook daadwerkelijk specifieke monsters moet slopen?
Niet iedereen loopt in full bis gear hugeyquote:Op woensdag 11 juni 2014 00:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, dat maakt het ook minderwanneer je - eindelijk - een goeie Devastator oid hebt gemaakt
Dan is Diablo niet voor jou. Heb je nog geluk dat je niet meer vast zit aan je skills. Kan mij nog menig vloekmoment herinneren als ik een skill verkeerd plaatste op level 80 en opnieuw moest beginnenquote:
Dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:32 schreef Michhas het volgende:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Michhas-2595/hero/36629835
109% fire damage nu. Thunderfury aanhouden of een Devastator bouwen voor nog meer fire damage? Wat vinden jullie?
De roll op de TF is inderdaad niet bijster bijzonder, maar ben toch wel verliefd geworden op de procesquote:Op woensdag 11 juni 2014 16:39 schreef aspi het volgende:
Nou die TF is niets om over naar huis te schrijven. Ik zou idd devestator craften tot je een goed hoog damage wapen vindt. Misschien zelfs wel een goede TF.
Hoe doen je pets het?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:00 schreef DemonRage het volgende:
Volgens mij ook geen slechte keuze als alternatief voor tussen 800k en 1M sheet damage hebben + 60 tot 80% elemental damage stacken:
[ afbeelding ]
1,7M sheet damage (met de vaste buffs) + 20% elemental
Kan nog hoger als ik m'n diamonds in emeralds verander, maar dat kost toughness.
Nicequote:Op zaterdag 14 juni 2014 17:00 schreef DemonRage het volgende:
Volgens mij ook geen slechte keuze als alternatief voor tussen 800k en 1M sheet damage hebben + 60 tot 80% elemental damage stacken:
[ afbeelding ]
1,7M sheet damage (met de vaste buffs) + 20% elemental
Kan nog hoger als ik m'n diamonds in emeralds verander, maar dat kost toughness.
Dat zijn bracersquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Lamabal het volgende:
Bezig met een thorn build. Ik zoek nog leuke gear. Sws die handschoen die 1000% thorndamage doet.
Barbs hebben Call of the Ancientsquote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef Amnistia het volgende:
Ja...hoe kom je aan die pets? Kan ik met mijn barb dat ook krijgen?
Aahhhh oke! Tyquote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zijn bracers
[..]
Barbs hebben Call of the Ancients
Bracers* Derpquote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dat zijn bracers
[..]
Barbs hebben Call of the Ancients
http://us.battle.net/d3/en/item/sanguinary-vambraces-1385JUquote:Op maandag 16 juni 2014 12:12 schreef Lamabal het volgende:
Bezig met een thorn build. Ik zoek nog leuke gear. Sws die handschoen die 1000% thorndamage doet.
Waar lees je datquote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef aspi het volgende:
Zo te lezen werken die hele bracers niet. Lekker dan.
ik heb ze, maar doe er niks meequote:Op maandag 16 juni 2014 12:53 schreef aspi het volgende:
De bracers met kans op 1000% thorns damage komen uit de bounty cache van act 1. Maar krijg sowieso erg weinig items uit cache sinds een maand ofzo.
Sickquote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:34 schreef hugecooll het volgende:
Volgens mij is m'n Ghom build nu af![]()
Ik zat een topicje te lezen op Reddit en kreeg het idee om eens te kijken hoe snel je Ghom nou eigenlijk kan afmaken op T6.
Gargantuan Zombie Dog zonder Hexing Pants:
Gargantuan Zombie Dog met Hexing Pants:
Gargantuan Zombie Dog met Hexing Pants, Fetish Army en Wrathful Protector (Gargantuan)
![]()
Daarom gebruik je die Grave Injustice passive skill (en Thing of the Deep mojo als het nog niet genoeg is) of, als je veel mazzel hebt, Starmetal Kukriquote:Op dinsdag 17 juni 2014 10:56 schreef aspi het volgende:
Tall mans finger roelt, ik ben alleen niet zo een fan van big bad voodoo. Ik heb geen cooldown reduction en om nu zo lang te moeten wachten op een skill.
Die bracers heb ik, op HCquote:Op maandag 16 juni 2014 12:53 schreef aspi het volgende:
De bracers met kans op 1000% thorns damage komen uit de bounty cache van act 1. Maar krijg sowieso erg weinig items uit cache sinds een maand ofzo.
Lekker hoor.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 06:34 schreef hugecooll het volgende:
Volgens mij is m'n Ghom build nu af![]()
Ik zat een topicje te lezen op Reddit en kreeg het idee om eens te kijken hoe snel je Ghom nou eigenlijk kan afmaken op T6.
Gargantuan Zombie Dog zonder Hexing Pants:
Gargantuan Zombie Dog met Hexing Pants:
Gargantuan Zombie Dog met Hexing Pants, Fetish Army en Wrathful Protector (Gargantuan)
![]()
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
http://us.battle.net/d3/e(...)-patch-210-6-17-2014
Dope dope dope.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
Die ranking en die paar unieke legendaries, lijkt het me zeker niet waard om helemaal opnieuw te moeten beginnen. Levelen was toch al het saaiste wat er is in diablo 3? Waarom nog een keer doen dan...quote:Seasons will offer players in DiabloŽ III a chance to periodically start fresh, leveling their level 1 characters and artisans from scratch.
Zolang je 1 vriend hebt, doe je dat in een uur of twee. Max.quote:Op woensdag 18 juni 2014 07:58 schreef Cornelis83 het volgende:
Niet dat ik zoveel meer speel de laatste tijd, kom er niet echt meer aan toe, zeker nu met het WK op TV, maar als ik nog veel speelde dan zou ik dit dus nooit doen:
[..]
Die ranking en die paar unieke legendaries, lijkt het me zeker niet waard om helemaal opnieuw te moeten beginnen. Levelen was toch al het saaiste wat er is in diablo 3? Waarom nog een keer doen dan...
Dit is wel erg nice voor DH en monk:quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:19 schreef hugecooll het volgende:
quote:Dexterity & Survivability:
A major change is coming to Dexterity to benefit Demon Hunters and Monks. Each point of Dexterity will grant 1 point of Armor instead of Dodge chance. Dodge isn’t as reliable as Armor or Resistances and doesn’t protect you from some of the most dangerous monster affixes like Plagued or Thunderstorm. In light of this buff, the existing passives that grant 30% of your Dexterity as Armor (Seize the Initiative and Awareness) will be completely redesigned.
2uur? Je begint compleet op 0 he. Geen gold, geen gear, geen blacksmith.quote:Op woensdag 18 juni 2014 08:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zolang je 1 vriend hebt, doe je dat in een uur of twee. Max.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |