Van die broccolisnacks in het lunchpakketje van je eerste kind die hij kan eten tijdens zijn speelkwartiertje.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Lekker, op maandagochtend kwart voor tien.
Niks mis met een flinke stronk broccoli zo op de vroege morgenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:53 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Lekker, op maandagochtend kwart voor tien.
lolquote:Op maandag 2 juni 2014 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die broccolisnacks in het lunchpakketje van je eerste kind die hij kan eten tijdens zijn speelkwartiertje.
Ik zei maar watquote:Op maandag 2 juni 2014 10:10 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
is dat rauwe broccoli dan?
Ik heb hier praktisch dagelijks brocoli gekookt/gewokt bijme, maar je wordt d'r niet vrolijk van als je dat opentrekt als het afgekoeld is.
Net als bloemkool.
Een kind eet dat toch nooit op op school? of wordt gepest dat i naar poep stinkt....![]()
ah oke.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:11 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zei maar watik ben een student van 22, ik heb geen inzicht in de lunchpakketten van kinderen.
Ah, dat bestaat wel volgens mij. Ik heb zo'n biologische winkel bij mij in de straat waar ze dat soort geneuzel verkopen.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:12 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ah oke.
ik dacht dat ze echt van die brocoli snakcs hadden, net als die worteltjes en tomaatjes e.d.
wil je een homo van je kind maken? Fucking broccoliquote:Op maandag 2 juni 2014 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Van die broccolisnacks in het lunchpakketje van je eerste kind die hij kan eten tijdens zijn speelkwartiertje.
Wil je een kortzichtige idioot van je kind maken? Fucking homofoobquote:Op maandag 2 juni 2014 12:09 schreef haan33 het volgende:
[..]
wil je een homo van je kind maken? Fucking broccoli
waar haal je uit dat ik angst voor homosexuelen heb?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil je een kortzichtige idioot van je kind maken? Fucking homofoob
Ach, broccoli of bier, het lijkt dat in beide gevallen de kans op kut dicht bij 0 ligt.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
waar haal je uit dat ik angst voor homosexuelen heb?
Maar door een kind broccoli als lunch mee te nemen maak je er zeker een homo
van
Ik wist niet dat er een direct verband bestond tussen het eten van broccoli en het ontwikkelde verlangen tot het zuigen van andermans kloppende roede.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef haan33 het volgende:
[..]
waar haal je uit dat ik angst voor homosexuelen heb?
Maar door een kind broccoli als lunch mee te nemen maak je er zeker een homo
van
Heb je weer een paar minuten internet van de intern begeleider gekregen?quote:Op maandag 2 juni 2014 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach, broccoli of bier, het lijkt dat in beide gevallen de kans op kut dicht bij 0 ligt.
Zo sterk, zo onverwacht, ik voel me echt op m'n plaats gezet, wow.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef haan33 het volgende:
[..]
Heb je weer een paar minuten internet van de intern begeleider gekregen?
homofielie niet aangeleerd, alleen door je kind als een mietje te behandelen komt het zeker eerder tot uitingquote:Op maandag 2 juni 2014 12:13 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een direct verband bestond tussen het eten van broccoli en het ontwikkelde verlangen tot het zuigen van andermans kloppende roede.
Als mijn kinderen homosexueel zouden zijn heb ik liever dat het gewoon zo snel mogelijk tot uiting komt in plaats van dat ze het zouden wegdrukken of ontkennen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
homofielie niet aangeleerd, alleen door je kind als een mietje te behandelen komt het zeker eerder tot uiting
Claimen dat homofilie geen keuze isquote:Op maandag 2 juni 2014 12:14 schreef haan33 het volgende:
[..]
homofielie niet aangeleerd, alleen door je kind als een mietje te behandelen komt het zeker eerder tot uiting
Wordt je hier zelf nu ook opgewonden van?quote:Op maandag 2 juni 2014 20:41 schreef WammesWaggel het volgende:
Een tampon het vocht laten opnemen en alleen de keiharde keutels laten stuiteren op het afdakje, als een echte poeperd.
Nu niet meer, op een gegeven moment gaat je voorkeur toch escalerenquote:Op maandag 2 juni 2014 20:43 schreef speciaalaangemeldvoorbier het volgende:
[..]
Wordt je hier zelf nu ook opgewonden van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |