Maar wel de enige toepasselijke bijdragequote:Op maandag 2 juni 2014 06:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is een redelijk nutteloze bijdrage aan dit serieuze tipoc.
Zo zie jij dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 06:09 schreef Baran09 het volgende:
[..]
Maar wel de enige toepasselijke bijdrage
Zo werden er ook 2 Belgen gepakt met paar kilo gemalen boerenkool.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef StateOfMind het volgende:
Doet me denken aan een nieuwsbericht van een paar jaar geleden van een Belgische (jaja) bankovervaller die een bankfiliaal overviel en vervolgens meteen de buit ter plekke wilde laten storten op zijn eigen rekening, omdat hij zelf bij die bank zat![]()
Toch goed speurwerk voor een Belg dat ze daar achter zijn gekomen...quote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef StateOfMind het volgende:
Doet me denken aan een nieuwsbericht van een paar jaar geleden van een Belgische (jaja) bankovervaller die een bankfiliaal overviel en vervolgens meteen de buit ter plekke wilde laten storten op zijn eigen rekening, omdat hij zelf bij die bank zat![]()
Godverquote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef StateOfMind het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef StateOfMind het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |