Denk een migraine aanval ofzo, heb het nu een keer of 3 gehad. enorme koppijn ineens, alsof ie ontploft, licht doet pijn en kotsen boven de pleequote:
tja ik kan die zwerver niet uitstaan maar ik vind dat deze casting ook best fucked up is. ze hadden het beter 50/50 kunnen doen. maar goed als of camping volk ooits in groene dingetjes buiten het gras gaan verdiepen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat is wel het geval met die Marije, is zgn. voedingsdeskundige, kind kan nog geen appel van een peer onderscheiden.![]()
Vind het jammer dat Nico erop aan wordt gekeken, ze zijn daar allemaal gecast voor een bepaalde rol in het geheel, Nico moet onderhand het hele bio/duurzaam gehalte daar hoog houden, nu wordt ze aardpeer en nog erger genoemd. Het enige wat je haar zou kunnen verwijten is dat ze op de reli debiel valt.
Voor hetzelfde geld hadden jullie allemaal een ban en dacht ik vandaag, goh wat is het rustig hierquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dag moppeke!![]()
Viel allemaal reuze mee hoor gister, het werd meer opgeblazen als dat er werkelijk iets aan de hand was.
aan een kant?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk een migraine aanval ofzo, heb het nu een keer of 3 gehad. enorme koppijn ineens, alsof ie ontploft, licht doet pijn en kotsen boven de pleezo niet leuk
Nee alle kanten in mijn hoofd en nek. niet normaal meer manquote:Op maandag 2 juni 2014 14:14 schreef isax het volgende:
[..]
aan een kant?
dat heet migraine ja. vreselijk. ik heb redelijk vaak aanvallen
gewoon in het donker in bed kruipen
ben je in de overgang? zou het kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee alle kanten in mijn hoofd en nek. niet normaal meer man
ik heb het pas de laatste tijd een keer of 3 gehad en denk dat dat het is. omdat ik dat wel eens van anderen had gehoord hoe heftig dat kan zijn.
Komt dat nu ook door de ouderdom. zit ik zo niet op te wachten![]()
Migraine is kut en inderdaad in het donker in bed
OVERGANG ga je schelden. doe normaal hoor hahahahaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
ben je in de overgang? zou het kunnen veroorzaken.
dokters hebben ook pilletjes zodat het minder word.
maar niet meer ongesteld zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OVERGANG ga je schelden. doe normaal hoor hahahaha
Mag het toch hopen van niet gotver
Nee ik had wel iets gedaan waardoor ik ineens spanning kon krijgen dus ik weet waardoor het kwam. maar is wel kut verder
Dus nog ff geen overgang hoor. pfffff hoop dat dat nog lang wegblijft
En je verwarming kan gemiddeld 5 graden lagerquote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat is ideaal maar de shit eromheen hoeft nog ff niet hoor pffff
klopt, verschilt per vrouw.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Miek37 het volgende:
Hoeft ook niks met leeftijd te maken te hebben, vriendin van mij was 35.
hmmm zou het ook nog door kunnen komenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En je verwarming kan gemiddeld 5 graden lagerFijn te lezen dat je weer wat opgeknapt bent. Niet zo naar die heksenballen turen
een glas is niet halfleeg, maar halfvolquote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ben er een avondje niet omdat ik half lig dood te gaan in mijn bed en jullie gaan gelijk vervelend doen.foei toch kindertjes
![]()
Inmiddels weer een stuk beter nu.
Hallo schatjes ik ben weer in de levende wereld![]()
Oh ja possitief bekijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:30 schreef ddww het volgende:
[..]
een glas is niet halfleeg, maar halfvol
Chocofan was niet halfdood, maar halflevend!
Welkom terug en beterschap voor als het nog nodig is!
Klopt van jou weet ik het, grote meid hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 14:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan zo goed zuipen dat ik het niet meer doe
Denk dat ik ook maar eens ga overstappen op alcoholquote:
Sex drugs n rock'roll.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan zo goed zuipen dat ik het niet meer doe
sinds een alcoholist vond dat ik de enigste was die der bij kon houdenquote:
Ik ben altijd stout.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar eens ga overstappen op alcohol
Kan ik ook stoute dingen doen en de volgende dag me ervoor schamen![]()
![]()
Sorry moest ik ff kwijt hihi Love u All![]()
Je moet goed voor jezelf zorgenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
sinds een alcoholist vond dat ik de enigste was die der bij kon houden
vind ik oefenen niet meer nodig.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
sinds een alcoholist vond dat ik de enigste was die der bij kon houden
vind ik oefenen niet meer nodig.
Ja ik eauk pffff geen zin meer.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef ddww het volgende:
stout zijn is zoooooooo 2013
ben braafste jongentje van de klas
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik schaamde me dood toen ze dat zei![]()
en ik was nog niet eens dronken.
Dat straight edge neukt ook niet toch?quote:
Tot ik een paar deadlines heb gehaald dieik heb. Beetje geluk om 8uurquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ff doorzetten nog, hoe lang moet je nog?
Ligt eraan op welk gebied je stout bentquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef ddww het volgende:
[..]
geeft niks, maar wat heb je er aan, aan stout zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |