Oh, dan is het dus jou schuldquote:Op maandag 2 juni 2014 03:30 schreef isax het volgende:
en ik had deze topic nog wel vol slipjes en liefde genoemt
verkeeder gequote shitquote:Op maandag 2 juni 2014 03:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]wat heb ik gedaan, ik probeer alleen de discussie te sluiten.
quote:Op maandag 2 juni 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
Geen idee, voel de liefde niet meer hier.
ik ben 1 en al liefde naar jou toe moppiequote:Op maandag 2 juni 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
dreetje, waar is ze toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 03:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
de stakker ook dat nog.quote:Op maandag 2 juni 2014 03:36 schreef isax het volgende:
[..]
die slaapt redelijk rustig. ze verplaatst alleen veel.
Ga je opblijven?quote:Op maandag 2 juni 2014 03:36 schreef isax het volgende:
[..]
die slaapt redelijk rustig. ze verplaatst alleen veel.
nou veel plezier ermeequote:Op maandag 2 juni 2014 03:38 schreef isax het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
die moet ik hebben
quote:Op maandag 2 juni 2014 03:38 schreef isax het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)40d2&previousPage=lr
die moet ik hebben
als je dier zo ziek is kan je niet slapen, tenminste wij niet, wat een kut periode en kut keuzes die je moet maken bahquote:
Fuck the Joezi..quote:Op maandag 2 juni 2014 03:40 schreef isax het volgende:
[..]
nog even. moet ook zelf slapen.
joezi valt me weer lastig
wij hebben een echte jachthondquote:Op maandag 2 juni 2014 03:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
als je dier zo ziek is kan je niet slapen, tenminste wij niet, wat een kut periode en kut keuzes die je moet maken bah
Die Joezert toch!quote:Op maandag 2 juni 2014 03:40 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 03:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Fuck the Joezi..
Oh nee, ben je nog langer wakker ..
toch niet het lievelings konijntje van het buurmeisje van 8 of zo mag ik hopenquote:Op maandag 2 juni 2014 03:41 schreef isax het volgende:
[..]
wij hebben een echte jachthond
en die vreet wel eens een konijn op
en dan kan die zooooo ziek worden
heel het huis wakker
Je bent te lam dude.quote:Op maandag 2 juni 2014 03:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Martinez' wife, you know she sucka me dick!
nee gelukkig nietquote:Op maandag 2 juni 2014 03:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
toch niet het lievelings konijntje van het buurmeisje van 8 of zo mag ik hopen
heb je een cam?quote:Op maandag 2 juni 2014 03:40 schreef isax het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 03:43 schreef isax het volgende:
[..]
nee gelukkig niet![]()
gewoon in het wild.
mijn konijn is wel opgevreten door een andere hond toen ik 9 was
Drambuie is a damn assholequote:Op maandag 2 juni 2014 03:46 schreef isax het volgende:
[..]
ach man je hebt zoveel gezopen
dat heeft geen nut.
Die Ruud blijft maar uit zn nest vallen!quote:Op maandag 2 juni 2014 03:45 schreef Punkman het volgende:
Lamheid begint mij mij ook al in te slaan.
Ga even rellen op de cos ..
Alweer ?quote:Op maandag 2 juni 2014 03:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die Ruud blijft maar uit zn nest vallen!
ik heb er geeneen gezienquote:Op maandag 2 juni 2014 03:48 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Die Ruud blijft maar uit zn nest vallen!
quote:Op maandag 2 juni 2014 03:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
ik ben wel blij dat ik tijd met jullie kan hebben nou, nog nooit zo'n leuke chat gehad
tnx daarvoor allemaal![]()
![]()
Trustequote:Op maandag 2 juni 2014 03:51 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zijn vast wel filmpjes van, ik ga ff tukken liefies!![]()
zit je nou aan het bier of de mdma?quote:
Welk jaartal was het toen? tot 98 was het TOPquote:Op maandag 2 juni 2014 03:58 schreef isax het volgende:
ben een aantal keer hier geweest toen ik 17/18 was
toen er viese mannetjes aan me zaten vond ik het al snel niet meer leuk
uhhh 2007? 2008?quote:Op maandag 2 juni 2014 04:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welk jaartal was het toen? tot 98 was het TOP
quote:
1 2 3 4 5 | YEEEAAAAAAH!! WOOBBLARBALURG!!! LICK THE BALLS STROKE THE SHAFT CONTEMPLATE EXISTENCE |
allemaal een pilletjequote:
kan niet slapen door jou herriequote:Op maandag 2 juni 2014 04:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
beter als jouw poprockBabu drop een beat
quote:Op maandag 2 juni 2014 04:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
beter als jouw poprockBabu drop een beat
ga iemand anders pestenquote:
hmm nog nie gezien volgen mij, wel eens in de heemkade geweest?quote:Op maandag 2 juni 2014 04:17 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen dat het de theme-song van de serie Vikings is.
Neequote:Op maandag 2 juni 2014 04:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm nog nie gezien volgen mij, wel eens in de heemkade geweest?
ik klik niet meer op je filmpjesquote:
beetje veel het begon met drambuie bij de koffiequote:Op maandag 2 juni 2014 04:21 schreef isax het volgende:
[..]
ik klik niet meer op je filmpjes![]()
hoeveel heb je eigenlijk gezopen?
vanes is er niets bij vergeleken.quote:Op maandag 2 juni 2014 04:24 schreef Joezi het volgende:
[..]
beetje veel het begon met drambuie bij de koffie
toevallig een levertest gehad was in optima formaquote:Op maandag 2 juni 2014 04:25 schreef isax het volgende:
[..]
vanes is er niets bij vergeleken.
hoe is je lever?
ga gewoon slapenquote:Op maandag 2 juni 2014 04:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
toevallig een levertest gehad was in optima forma
Horrific Dreams Nighsistaquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 05:40 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allen, en een fijne dag
[ afbeelding ]
Zijn er tijden op een dag dat jij wel slaapt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.koffie! en op naar workIt is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
Zouden ze eens moeten doen als Ruud aan zn leuter zit of in zn neus zit te baggeren.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:19 schreef aimbotguru het volgende:
Zodra er over enge ziektes wordt gesproken, wordt er direct van stream gewisseld
Dan wordt het een knipper stream.quote:Op maandag 2 juni 2014 10:25 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Zouden ze eens moeten doen als Ruud aan zn leuter zit of in zn neus zit te baggeren.
Wat is AVA?quote:Op maandag 2 juni 2014 11:08 schreef sararaats het volgende:
misschien een busritje richting AVA met de mama, zij rijdt nu gratis want 65 geworden.
de zon schijnt hier al volop maar Belgie hé
http://www.ava.be/quote:Op maandag 2 juni 2014 11:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat is AVA?
Hier in Noord-Brabant wil de zon nog niet echt doorkomen. Is niet erg, ik heb een deadline te halen. Vanaf een uurtje of vier mag de zon volop schijnen, dan kan ik er van genieten.
Hij zegt erbij dat hij af is gewezen omdat ze in Utopia zitten, dat het door zijn eigen walgelijke gedrag komt lijkt dus nog altijd niet tot hem door te zijn gedrongen.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:12 schreef zwellever het volgende:
Ruud is door een stuk of 7-8 goede doelen afgewezen,blijkbaar valt het kwartje nog niet,hij zit er iig niet mee
quote:Op maandag 2 juni 2014 12:43 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Ja hallo, ben nu al aan de lunch bezig!
ik zou hem met melk en ijs makenquote:Op maandag 2 juni 2014 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo lekker een smoothie maken. Met havermout.
Nee joh, dat wordt een kleffe hap? Ik heb vanmorgen een watermeloen shake gemaakt!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:49 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga zo lekker een smoothie maken. Met havermout.
kleffe hap?!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt een kleffe hap? Ik heb vanmorgen een watermeloen shake gemaakt!
Er zit yoghurt, banaan en bevroren fruit bij.quote:
Valt wel mee, als hij dik is doe ik er wat water bij. Soort drinkontbijt dus.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:52 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt een kleffe hap? Ik heb vanmorgen een watermeloen shake gemaakt!
Ga ik het ook eens proberen!quote:Op maandag 2 juni 2014 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Er zit yoghurt, banaan en bevroren fruit bij.
[..]
Valt wel mee, als hij dik is doe ik er wat water bij. Soort drinkontbijt dus.
als het palmsuiker was was het nog niet eens zo erg.quote:Op maandag 2 juni 2014 13:04 schreef Miek37 het volgende:
Ik nam in Thailand altijd een fruitshake als ontbijt, gezond en niet dikmakend dacht ik, vond ze altijd wel veel lekkerder als thuis maarja vakantie sfeertje en dat in de zon gerijpte fruit zal het 'm wel doen dacht ik. Tot ik eens oplette wat er nou precies in ging en ik de barman een flinke scheut uit een of andere fles zag toevoegen, ik vroeg hem wat dat was, Het was suikerwater, een kilo suiker zat erin!
Is dat minder calorieeen?quote:Op maandag 2 juni 2014 13:39 schreef isax het volgende:
[..]
als het palmsuiker was was het nog niet eens zo erg.
Waarom is palmsuiker gezondquote:
Thanks!quote:Op maandag 2 juni 2014 13:58 schreef isax het volgende:
[..]
Waarom is palmsuiker gezond
Palmsuiker heeft een lage glycemische waarde van maar 35. Dit is erg laag in vergelijking met honing dat een glycemische waarde heeft van 60 of in vergelijking met wit brood dat een glycemische waarde van 75 heeft. De bloedsuikerspiegel zal daardoor weinig stijgen na het eten van palmsuiker. Toch bevat het aardig wat calorieën, maar door de lage glycemische waarde, duurt het een tijdje voordat deze calorieën zijn opgenomen en heb je niet meteen opnieuw honger.
Andere voordelen van palmsuiker zijn;
Het bevat veel vitaminen; B1, B2, B3 en B6
Het bevat de mineralen; kalium, magnesium, ijzer, boor, zink, zwavel en koper
Het is goed mengbaar met water
ik ook! ze weet ook echt waar ze het over heeft.quote:
Dat is wel het geval met die Marije, is zgn. voedingsdeskundige, kind kan nog geen appel van een peer onderscheiden.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef isax het volgende:
[..]
ik ook! ze weet ook echt waar ze het over heeft.
was echt bang dat er zo'n nep eco typetje in kwam.
wat had je?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ben er een avondje niet omdat ik half lig dood te gaan in mijn bed en jullie gaan gelijk vervelend doen.foei toch kindertjes
![]()
Inmiddels weer een stuk beter nu.
Hallo schatjes ik ben weer in de levende wereld![]()
Dag moppeke!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
Dus ik ben er een avondje niet omdat ik half lig dood te gaan in mijn bed en jullie gaan gelijk vervelend doen.foei toch kindertjes
![]()
Denk een migraine aanval ofzo, heb het nu een keer of 3 gehad. enorme koppijn ineens, alsof ie ontploft, licht doet pijn en kotsen boven de pleequote:
tja ik kan die zwerver niet uitstaan maar ik vind dat deze casting ook best fucked up is. ze hadden het beter 50/50 kunnen doen. maar goed als of camping volk ooits in groene dingetjes buiten het gras gaan verdiepen.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:11 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dat is wel het geval met die Marije, is zgn. voedingsdeskundige, kind kan nog geen appel van een peer onderscheiden.![]()
Vind het jammer dat Nico erop aan wordt gekeken, ze zijn daar allemaal gecast voor een bepaalde rol in het geheel, Nico moet onderhand het hele bio/duurzaam gehalte daar hoog houden, nu wordt ze aardpeer en nog erger genoemd. Het enige wat je haar zou kunnen verwijten is dat ze op de reli debiel valt.
Voor hetzelfde geld hadden jullie allemaal een ban en dacht ik vandaag, goh wat is het rustig hierquote:Op maandag 2 juni 2014 14:12 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dag moppeke!![]()
Viel allemaal reuze mee hoor gister, het werd meer opgeblazen als dat er werkelijk iets aan de hand was.
aan een kant?quote:Op maandag 2 juni 2014 14:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk een migraine aanval ofzo, heb het nu een keer of 3 gehad. enorme koppijn ineens, alsof ie ontploft, licht doet pijn en kotsen boven de pleezo niet leuk
Nee alle kanten in mijn hoofd en nek. niet normaal meer manquote:Op maandag 2 juni 2014 14:14 schreef isax het volgende:
[..]
aan een kant?
dat heet migraine ja. vreselijk. ik heb redelijk vaak aanvallen
gewoon in het donker in bed kruipen
ben je in de overgang? zou het kunnen veroorzaken.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee alle kanten in mijn hoofd en nek. niet normaal meer man
ik heb het pas de laatste tijd een keer of 3 gehad en denk dat dat het is. omdat ik dat wel eens van anderen had gehoord hoe heftig dat kan zijn.
Komt dat nu ook door de ouderdom. zit ik zo niet op te wachten![]()
Migraine is kut en inderdaad in het donker in bed
OVERGANG ga je schelden. doe normaal hoor hahahahaquote:Op maandag 2 juni 2014 14:17 schreef isax het volgende:
[..]
ben je in de overgang? zou het kunnen veroorzaken.
dokters hebben ook pilletjes zodat het minder word.
maar niet meer ongesteld zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 14:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OVERGANG ga je schelden. doe normaal hoor hahahaha
Mag het toch hopen van niet gotver
Nee ik had wel iets gedaan waardoor ik ineens spanning kon krijgen dus ik weet waardoor het kwam. maar is wel kut verder
Dus nog ff geen overgang hoor. pfffff hoop dat dat nog lang wegblijft
En je verwarming kan gemiddeld 5 graden lagerquote:Op maandag 2 juni 2014 14:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ja dat is ideaal maar de shit eromheen hoeft nog ff niet hoor pffff
klopt, verschilt per vrouw.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:23 schreef Miek37 het volgende:
Hoeft ook niks met leeftijd te maken te hebben, vriendin van mij was 35.
hmmm zou het ook nog door kunnen komenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
En je verwarming kan gemiddeld 5 graden lagerFijn te lezen dat je weer wat opgeknapt bent. Niet zo naar die heksenballen turen
een glas is niet halfleeg, maar halfvolquote:Op maandag 2 juni 2014 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
![]()
Oh ja possitief bekijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:30 schreef ddww het volgende:
[..]
een glas is niet halfleeg, maar halfvol
Chocofan was niet halfdood, maar halflevend!
Welkom terug en beterschap voor als het nog nodig is!
Klopt van jou weet ik het, grote meid hoorquote:Op maandag 2 juni 2014 14:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan zo goed zuipen dat ik het niet meer doe
Denk dat ik ook maar eens ga overstappen op alcoholquote:
Sex drugs n rock'roll.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:37 schreef isax het volgende:
[..]
ik kan zo goed zuipen dat ik het niet meer doe
sinds een alcoholist vond dat ik de enigste was die der bij kon houdenquote:
Ik ben altijd stout.quote:Op maandag 2 juni 2014 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Denk dat ik ook maar eens ga overstappen op alcohol
Kan ik ook stoute dingen doen en de volgende dag me ervoor schamen![]()
![]()
Sorry moest ik ff kwijt hihi Love u All![]()
Je moet goed voor jezelf zorgenquote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
sinds een alcoholist vond dat ik de enigste was die der bij kon houden
vind ik oefenen niet meer nodig.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:40 schreef isax het volgende:
[..]
sinds een alcoholist vond dat ik de enigste was die der bij kon houden
vind ik oefenen niet meer nodig.
Ja ik eauk pffff geen zin meer.quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:43 schreef ddww het volgende:
stout zijn is zoooooooo 2013
ben braafste jongentje van de klas
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:44 schreef isax het volgende:
[..]
ik schaamde me dood toen ze dat zei![]()
en ik was nog niet eens dronken.
Dat straight edge neukt ook niet toch?quote:
Tot ik een paar deadlines heb gehaald dieik heb. Beetje geluk om 8uurquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ff doorzetten nog, hoe lang moet je nog?
Ligt eraan op welk gebied je stout bentquote:Op maandag 2 juni 2014 14:46 schreef ddww het volgende:
[..]
geeft niks, maar wat heb je er aan, aan stout zijn?
FF doorzetten dan. Kom op je kan hetquote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef Pavement het volgende:
[..]
Tot ik een paar deadlines heb gehaald dieik heb. Beetje geluk om 8uur
jawel alleen niet met iedereenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:45 schreef Pavement het volgende:
[..]
Dat straight edge neukt ook niet toch?
Ik zou dat niet kunnen hoor pffff. De hei/natuur op/in met een blow fles wijn mandje vreten etc is toch een van de leukste dingen
Mmmmmbeetje bieberboyquote:
ja, ok, heel af en toe rijd ik wel eens 145 waar je 120 mag... foei he?!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ligt eraan op welk gebied je stout bent
Ik ben maar op 1 gebied stout volgens mij![]()
Voor de rest ben ik redelijk braaf
Ik neuq ook niet met iedereenquote:Op maandag 2 juni 2014 14:48 schreef isax het volgende:
[..]
jawel alleen niet met iedereen![]()
ach ik ben echt verre van straight edge. vind het alleen zo bizar.
quote:Op maandag 2 juni 2014 14:49 schreef ddww het volgende:
[..]
ja, ok, heel af en toe rijd ik wel eens 145 waar je 120 mag... foei he?!
verder altijd braaf, en doe netjes wat er van me verwacht wordt...
Das toch geen ventquote:
Ik pleur liever van the edge afquote:
Nee echt niet soort van doekje met make up opquote:
fok brengt soms ook mensen tot elkaar... soms dan he?!quote:Op maandag 2 juni 2014 14:57 schreef Pavement het volgende:
Dat is het liefste wat ooit iemand op fok tegen mij heeft gezegd
Guardians of the Galaxy!quote:
Dat vond ik niet echt een James Bond film. Meer de zoveelste middelmatige actiefilm.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:09 schreef Joezi het volgende:
Nooit van gehoord, ik heb van de week skyfall voor het eerst gezien.. best slecht
Inderdaad, vooral dat einde op dat landgoed... net the A-Team....quote:Op maandag 2 juni 2014 15:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Guardians of the Galaxy!
[..]
Dat vond ik niet echt een James Bond film. Meer de zoveelste middelmatige actiefilm.
Pluspunt, Javier Bardem.
Dat was echt fucking cheezy. Met die helicopter en zogenaamd weg kunnen sluipen door een open veld.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral dat einde op dat landgoed... net the A-Team....
fucked upquote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef isax het volgende:
ik ga me opgeven voor utopia
ben afgewezen op de toneelschool
ga me gewoon weer opgevenquote:Op maandag 2 juni 2014 15:15 schreef Baconbus het volgende:
[..]
fucked up
maar dan moet je blijkbaar een ander pad bewandelen
voor de toneelschool of voor utopia?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:16 schreef isax het volgende:
[..]
ga me gewoon weer opgeven![]()
ìk ben echt een plaag als ik eenmaal iets wil.
toneelschoolquote:
Eerste plek waar we heen gaan op de tardis date.quote:
Opa, oma en Bond gaan even de boeven opwachten op een verlaten landgoed.. zonder back-up teamquote:Op maandag 2 juni 2014 15:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat was echt fucking cheezy. Met die helicopter en zogenaamd weg kunnen sluipen door een open veld.![]()
Oh? van dat decordesign bedoel je?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef isax het volgende:
nee eerst winkellen anders vallen we zo opquote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Eerste plek waar we heen gaan op de tardis date.
Normaal eindigt een Bond-film met zo'n spectaculaire actiescène.quote:Op maandag 2 juni 2014 15:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Opa, oma en Bond gaan even de boeven opwachten op een verlaten landgoed.. zonder back-up team
Dan ben je al bijna door de selectie!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:14 schreef isax het volgende:
ik heb een waslijst aan diagnosesquote:Op maandag 2 juni 2014 15:21 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan ben je al bijna door de selectie!![]()
Maar je drinkt niet, dat is dan weer jammer, heb je ADHD, borderline, want dat is wel een vereiste natuurlijk.
Dan is het een gelopen race!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:24 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb een waslijst aan diagnoses
ook zeldzame
ruud is niks vergeleken met mijquote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef Miek37 het volgende:
[..]
Dan is het een gelopen race!
Isax in Utopia
Ik kan niet wachten!quote:Op maandag 2 juni 2014 15:26 schreef isax het volgende:
[..]
ruud is niks vergeleken met mij![]()
word leuke streams snachts
Sex?quote:Op maandag 2 juni 2014 15:28 schreef isax het volgende:
[..]
slaapwandellen, wurgen, praten
ik doe het allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |