met alle respect, maar als dat vaak voorkomt, dan is het toch allemaal niet zo duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:27 schreef Dimens het volgende:
Ik blijf het toch frappant vinden hoe klanten hun eigen schuld op mij kunnen afschuiven:
"Dus jullie sturen iets zonder huisnummer en daar ben ik de dupe van?"
"Jullie zijn verantwoordelijk voor de levering dus ga het maar oplossen."
Bovenstaande klanten hebben overigens gewoon hun bestelling alsnog gekregen. Maar de onderstaande is toch wel heel apart.
"Ik heb gewoon het huisnummer doorgegeven. Jullie hebben het gewoon zonder huisnummer verstuurd."
In de bijlage van de e-mail met de bevestiging van de bestelling is tevens te zien dat er geen huisnummer zichtbaar is.
Later in de mail:
"Er is kennelijk iets niet goed gegaan bij jullie. Ik wens zo snel als mogelijk mijn bestelling te ontvangen en het geld terug en doen jullie dat niet dan zal ik naar de consumentenbond en radar toe gaan. Dit is echt belachelijk."
Eigenlijk gun ik hem helemaal niets meer.
Dit zijn nog de mensen van voordat ik bewust was van het probleem. Het komt nu niet meer voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
met alle respect, maar als dat vaak voorkomt, dan is het toch allemaal niet zo duidelijk
Maar jij verzend dus dan gewoon het pakket zonder huisnummer?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit zijn nog de mensen van voordat ik bewust was van het probleem. Het komt nu niet meer voor.
Gaat allemaal in brieven. En nee, eerste instantie lette ik niet op of er wel een huisnummer ingevuld was omdat het altijd goed ging. Totdat er ineens heel veel bestellingen zonder huisnummer verstuurd waren. Soms kom je ergens pas achter als het fout gaat en ik heb het ook allemaal opgelost. Op die ene persoon dus na. Daar ga ik na het weekend wel achteraan, nu te warm voor.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:22 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Maar jij verzend dus dan gewoon het pakket zonder huisnummer?
Dan moet je de afweging maken of het gezeur het waard is, of dat je beter gewoon een nieuw product stuurtquote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gaat allemaal in brieven. En nee, eerste instantie lette ik niet op of er wel een huisnummer ingevuld was omdat het altijd goed ging. Totdat er ineens heel veel bestellingen zonder huisnummer verstuurd waren. Soms kom je ergens pas achter als het fout gaat en ik heb het ook allemaal opgelost. Op die ene persoon dus na. Daar ga ik na het weekend wel achteraan, nu te warm voor.
Ik laat hem eerst nog even met het vervelende gevoel zitten dat hij geen product heeft. Daarna stuur ik wel een mail waarin ik hem even op zijn fouten en leugens wijs en daarna stuur ik hem een nieuw product toe.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:29 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Dan moet je de afweging maken of het gezeur het waard is, of dat je beter gewoon een nieuw product stuurt
Vervelend zulke zeurende klanten.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 14:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik laat hem eerst nog even met het vervelende gevoel zitten dat hij geen product heeft. Daarna stuur ik wel een mail waarin ik hem even op zijn fouten en leugens wijs en daarna stuur ik hem een nieuw product toe.
Mja, dan heeft hij nog zijn geld niet terug. Dat eist hij natuurlijk ook nog eens. Waarschijnlijk krijg ik het dan ook nog retour van hem met de melding dat hij zijn geld terug wil.
Handigste is om even hier te vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:49 schreef KomtTijd... het volgende:
Iemand hier verstand van goedkope compactcamera's? Ik kan niet kiezen...
http://tweakers.net/pricewatch/compare/436/328525;327687;384876;386545;367848/categorie/
Jup. Zit in het ene topic moeilijk te doen of hij een Panasonic GH4 zal kopen (om te verhuren voor zijn verhuurbedrijf) maar in een ander topic wil hij graag een 'drone' (haat op dat woord, maar goed) die hij later ook wel wil verhuren voor videobeelden.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 09:50 schreef Catch22- het volgende:
We hebben een nieuw pareltje in dig > http://forum.fok.nl/user/history/431329
quote:EA geeft de Sims 2, inclusief alle uitbreidingspakketten, tijdelijk gratis weg. Gamers hebben tot 31 juli de tijd om het spel via Origin te downloaden door een speciale code in te voeren. Bezitters van de Sims 2 konden al gratis upgraden naar de Ultimate Edition.
Er zitten heel veel woorden in de zin die ik niet begrijpquote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
Wellicht (hopelijk niet) staat het wifi van dat ding standaard open na een factory reset. Anders zul je een USB-netwerkkaart nodig hebben of een andere computer.
quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:27 schreef KomtTijd... het volgende:
In dat geval: Haal er iemand bij die er verstand van heeft.
Euhm lijkt me die router resetten dan zal ie wel een netwerk uitzenden.quote:Op vrijdag 25 juli 2014 15:04 schreef Californium het volgende:
Is er iemand die mij kan helpen met internet in mijn nieuwe huisje? Ik kan er ook een heel topic over openen maar misschien dat iemand hier mij kan helpen.
Ik heb een macbook air (dus geen uitgang voor een gewone internetkabel of een cdrom drive) en ik heb een belkin router (die ik ooit op een oude laptop op een oud adres heb ingesteld volgens de werkwijze die is beschreven) maar dat gaat nu dus niet. Het lukt mij altijd om dingen te installeren ondanks dat ik een computer n00b ben maar nu dus even niet
Goed moment om je Origin inloggegevens te vergeten en kwijt te rakenquote:Op donderdag 24 juli 2014 11:29 schreef Iemand91 het volgende:
EA maakt Sims 2 Ultimate Edition tijdelijk gratis
[..]
quote:Op zondag 27 juli 2014 16:32 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Devvers [ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |