abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 juni 2014 @ 22:31:52 #51
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_140726080
quote:
6s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, ik zie Nederland weer een wereldpot op de mat leggen. Hebben ze nog mazzel dat Wales niet gemotiveerd is.
Dat gaat wat worden volgende week.
pi_140729657
Om 02.00 onze tijd de voorbereidingswedstrijd tegen Noord-Ierland in Valparaiso. Ik zou zeggen, kijk de wedstrijd of gooi hem in de download morgenochtend, voorkomt me weer een hele horde aan posts van mensen die de wedstrijd(en) niet gezien hebben en zich baseren op een uitslag.
  donderdag 5 juni 2014 @ 00:09:31 #53
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_140730728
quote:
TOP 100
Chili con Carne van Jamie Oliver
MEXICAANS HOOFDGERECHT
30-60 MIN.
GEPLAATST OP 05-02-2002
INGREDIENTEN 4 PERSONEN

2 middelgrote uien

1 teentje knoflook

olijfolie

2 tl chilipoeder

1 vers rode peper, van zaadlijsten ontdaan en in stukjes gesneden

1 tl djintan

(zee)zout en vers gemalen zwarte peper

500 gr rundergehakt

200 gr zongedroogde tomaten in olie (potje)

2 blikken hele tomaten, in stukjes snijden (hele tomaten uit blik zijn naar mijn mening iets lekkerder dan tomatenblokjes)

0,5 stokje kaneel

2 blikken rode kidney bonen, uitgelekt
HULPMIDDELEN

braadpan met deksel

mixer

Sterrenelfje

Bekeken
217.359
Bewaard
2.582 +
Kookgroepen
5
Kookboeken
152 +

Luisterrecept - Kook mee met Pim!
00:00
00:00

Aangeboden door Harman Kardon MaestroKitchen
Van de BBC gehaald
Voorbereiding
- Hak de uien en de knoflook in een mixer fijn en fruit deze in een klein beetje olijfolie totdat ze zacht zijn.

- Voeg de rode peper, chilipoeder, djintan en zout en peper toe.

- Voeg het gehakt erbij en bak het rul, totdat alles bruin is.

- Hak de gedroogde tomaten in de mixer zodat deze een pasta vormt en voeg dit bij het gehakt.

- Voeg de tomaten, het kaneelstokje en 1 dl water bij het vlees. Proef even en voeg zonodig nog wat kruiden toe
Bereidingswijze
- Doe het deksel op de pan en laat dit een 1/2 uurtje sudderen.

- Voeg de uitgelekte kidneybonen erbij en laat alles even doorwarmen.

Serveertips
Dit gerecht komt beter tot zijn recht als het een dag van tevoren is klaargemaakt !

Met stokbrood en een groene salade en een grote klodder Bulgaarse yoghurt of guacamole.
Leuk recept? Deel het
Reacties (44)
Persoonlijke pagina van wilbakker1
wilbakker1 21-12-2013
Fantastisch lekker! Ik heb de chili gemaakt voor 16 personen en ze vonden 'm allemaal heerlijk! De gedroogde tomaatjes (met een beetje van de olie) maken 'm helemaal af!
Persoonlijke pagina van nick48
nick48 13-12-2013
hoe kan ik dit recept nu meenemen?? met deze nieuwe layout weet ik het niet!.?...
Persoonlijke pagina van marikag
marikag 02-12-2013
Wat een goed recept, ik zou er zelf niet op zijn gekomen om er zongedroogde tomaten door te doen, dat maakt het anders dan ik gewend ben. Een smakelijke variant, bedankt voor het delen.
Persoonlijke pagina van benderoos
benderoos 16-11-2013
Heeeerlijk! Mijn vrouw houdt niet van chili concarne uit een pakje. Maar dit vindt ze heerlijk! (Ik trouwens ook) Pepertje weg gelaten en daarna was het nog heet genoeg.
Persoonlijke pagina van 200126
200126 17-09-2013
Erg lekker, ik heb nog een paprika en paprikapoeder toegevoegd en wat mais. (en bruine bonen gebruikt, maar dat is een kwestie van smaak...)
Oh.
pi_140733665
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juni 2014 22:31 schreef skippy22 het volgende:

[..]

Dat gaat wat worden volgende week.
Chilenen weten zich geen raad met de Noord Ieren. Half uur en 0-0. Chili is overrated, zelfs ik heb ze overschat. Ze hebben een tijdje geleden van Duitsland gewonnen en gelijk behoorden ze tot de beste ter wereld. Ze gaan ongetwijfeld wel winnen van Noord-Ierland, maar dat is omdat die geen goede spits hebben. Wel valt me op dat die Chilenen succesvol goede tackels uitvoeren. Ik zie onze Daley al huilend naar zijn vader gaan als hij geblesseerd raakt tijdens de wedstrijd :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2014 02:37:28 ]
pi_140734089
Vidal en Sanchez erin = 2-0 nu *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2014 03:46:02 ]
  donderdag 5 juni 2014 @ 09:08:20 #56
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_140735674
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 02:36 schreef lisselotte88 het volgende:

[..]

Chilenen weten zich geen raad met de Noord Ieren. Half uur en 0-0. Chili is overrated, zelfs ik heb ze overschat. Ze hebben een tijdje geleden van Duitsland gewonnen en gelijk behoorden ze tot de beste ter wereld. Ze gaan ongetwijfeld wel winnen van Noord-Ierland, maar dat is omdat die geen goede spits hebben. Wel valt me op dat die Chilenen succesvol goede tackels uitvoeren. Ik zie onze Daley al huilend naar zijn vader gaan als hij geblesseerd raakt tijdens de wedstrijd :')
Nederland is ook 3x niks dus vandaar 1-1 :P
pi_140737148
quote:
'Knie is niet langer het probleem bij Vidal'

De rentree van Arturo Vidal was een van de hoogtepunten voor Chili-bondscoach Jorge Sampaoli. De schok over uitblinker Alexis Sánchez werd in de kiem gesmoord.

Slechts 27 dagen na de ingreep maakte Vidal woensdag tegen Noord-Ierland in de 77ste minuut zijn comeback bij Chili, dat het uitzwaaiduel met 2-0 won. De rentree was vooraf gepland in samenspraak met de medische staf, waarbij ook nadrukkelijk was geluisterd naar de Juventus-middenvelder zelf.

'Het was belangrijk dat hij weer minuten zou maken. We hadden gepland hem wat tijd te geven om te kunnen zien hoe hij ervoor staat', zei Sampaoli. 'Elk lichaam reageert anders, en bij Arturo blijkt het herstel kort te zijn. Hij wilde dit duel graag spelen en hoewel we onze twijfels hadden heeft hij het gered.'

'Donderdag moet hij weer in het ritme komen, zodat hij er kan staan bij de start van het WK', aldus de bondscoach van Oranje-opponent Chili, dat op 13 juni tegen Australië begint. 'De knie is niet langer het probleem, maar het gaat nu om het niveau van de tegenstander.'

Sampaoli gaf na het duel met Noord-Ierland hoog op van Alexis Sánchez, die net als tegen Egypte de assist voor alle Chileense doelpunten voor zijn rekening nam. 'Hoewel hij niet heeft gescoord is zijn bijdrage evident. Hij is in vorm en dat hebben we nodig. Hij geeft ons de aanvallende impuls die gekoppeld is aan zijn talent.'

Vanwege de belangrijke rol kwam het nieuws over een schouderblessure als een schok. Maar de aanvaller van Barcelona nam de zorgen direct na afloop weg. 'Het is een kleine irritatie maar het gaat goed.'
pi_140744067
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 10:12 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Als De Jong hem gewoon een trap geeft, dan raakt Vidal weer geblesseerd en kan hij terug naar Chili of Italië gaan.
pi_140744502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 13:49 schreef lisselotte88 het volgende:

[..]

Als De Jong hem gewoon een trap geeft, dan raakt Vidal weer geblesseerd en kan hij terug naar Chili of Italië gaan.
............ :')
pi_140744593
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:01 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

............ :')
maar het is wel zo. Onze verdediging en middenvelders kunnen de sterspelers echt niet bij houden. Dus dan maar proberen ze te blesseren. Omgekeerd kan de verdeding van Spanje RVP wel onzichtbaar maken...Robben schat ik hoger in, want die weet zich altijd wel vrij te maken.
pi_140744609
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 14:04 schreef lisselotte88 het volgende:

[..]

maar het is wel zo. Onze verdediging en middenvelders kunnen de sterspelers echt niet bij houden. Dus dan maar proberen ze te blesseren. Omgekeerd kan de verdeding van Spanje RVP wel onzichtbaar maken...Robben schat ik hoger in, want die weet zich altijd wel vrij te maken.
Stop met posten.
  donderdag 5 juni 2014 @ 17:05:59 #62
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_140751006
quote:

[..]

Jij bent Jeckhermes ofniet?
#FreeHat
pi_140751881
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:05 schreef DuvelDuvel het volgende:

[..]

Jij bent Jeckhermes ofniet?
:')
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
  donderdag 5 juni 2014 @ 18:14:44 #64
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_140752979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 17:35 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Sorry JenHermes
#FreeHat
pi_140753215
quote:

[..]

Nee, gewoon nee.

Allereerst is je mening immoreel, en ten tweede begrijp jij niet dat iemand blesseren erg lastig is. Het is niet de 4de klasse bij de amateurs waarbij iemand die de bal krijgt eerst nog een minuut stilstaat voordat die handelt.

Dat is ook een van de redenen waarom er in het voetbal relatief weinig overtredingen, blessures enz zijn.
pi_140754844
Wat een kuttopic is dit geworden. Allemaal mensen die op basis van scorebordjournalistiek een oordeel gaan vellen over Chili. Voetballend veel verder dan Chili en veel meer techniek in de beentjes. Deze lamme verdediging van Nederland zal moeten oppassen dat ze niet scheel worden getikt met steekpasses, 1-2tjes, wereldcombinaties. Die zijn veel fitter en hebben het fysieke voordeel.
pi_140754872
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kuttopic is dit geworden. Allemaal mensen die op basis van scorebordjournalistiek een oordeel gaan vellen over Chili. Voetballend veel verder dan Chili en veel meer techniek in de beentjes. Deze lamme verdediging van Nederland zal moeten oppassen dat ze niet scheel worden getikt met steekpasses, 1-2tjes, wereldcombinaties. Die zijn veel fitter en hebben het fysieke voordeel.
VBL en WK loopt weer vol met mensen die denken dat ze het beter weten.
pi_140755109
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 19:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Wanneer heb jij ze zien spelen dan live? Serieuze vraag. Ben het verder wel eens.
pi_140761294
Chili wordt zwaar overschat.
Groot fan van User Wotte
pi_140761716
Heb vannacht die pot van Chili zitten kijken ( :') ). Tot halverwege de tweede helft was het echt baggerslecht. Kwetsbaar achterin tegen fucking Noord-Ierland en ook zelf amper kansen. Toen Sanchez en Vargas erin kwamen draaide het compleet om. Echt alles draaide om Sanchez die weer 2 assists had (verzorgde de assist van alle vijf de laatste goals van Chili). Daarna kwam ook Vidal er nog bij, maar die deed het rustig aan en speelde op safe na zijn blessure. Heel veel zegt dat eerste uur wellicht niet zonder de 3 beste spelers, maar het was niet best in ieder geval. Vraag is alleen wat je van NL zou kunnen verwachten als je zonder de 3 beste spelers gaat ballen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 5 juni 2014 @ 22:35:34 #71
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_140763057
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:04 schreef Tim86 het volgende:
Heb vannacht die pot van Chili zitten kijken ( :') ). Tot halverwege de tweede helft was het echt baggerslecht. Kwetsbaar achterin tegen fucking Noord-Ierland en ook zelf amper kansen. Toen Sanchez en Vargas erin kwamen draaide het compleet om. Echt alles draaide om Sanchez die weer 2 assists had (verzorgde de assist van alle vijf de laatste goals van Chili). Daarna kwam ook Vidal er nog bij, maar die deed het rustig aan en speelde op safe na zijn blessure. Heel veel zegt dat eerste uur wellicht niet zonder de 3 beste spelers, maar het was niet best in ieder geval. Vraag is alleen wat je van NL zou kunnen verwachten als je zonder de 3 beste spelers gaat ballen.
Zo speelde Nederland ook tegen Wales geloof ik (ik heb Chili niet gezien), maar Nederland speelde wél met de beste 3 spelers en was ook baggerslecht tegen Wales.a
AZ
ALKMAAR
pi_140767006
quote:
1s.gif Op donderdag 5 juni 2014 22:35 schreef Durmada het volgende:

[..]

Zo speelde Nederland ook tegen Wales geloof ik (ik heb Chili niet gezien), maar Nederland speelde wél met de beste 3 spelers en was ook baggerslecht tegen Wales.a
Kwam door van Gaal's experiment met 442. Toen we 433 gingen spelen, domineerde we.
Noodles
pi_140767700
Met een beetje geluk wordt die Vidal zo'n Diego Costa geval. Te vroeg gebracht om dan steeds te sukkelen met zijn blessure
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:23:29 #74
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140768838
Die verdediging van Chili is misschien nog wel slechter als die van Nederland dat zegt toch wel genoeg
pi_140768902
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die verdediging van Chili is misschien nog wel slechter als die van Nederland dat zegt toch wel genoeg
Maar 1 CB in de selectie en die zit altijd op de bank las ik _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:27:55 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140768918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Maar 1 CB in de selectie en die zit altijd op de bank las ik _O-
Daar moeten Sneijdertje, Robben of zelfs Van Persie toch wel een paar goaltjes tegen moeten kunnen maken.
pi_140768951
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Daar moeten Sneijdertje, Robben of zelfs Van Persie toch wel een paar goaltjes tegen moeten kunnen maken.
Een goede aanval is de beste verdediging..daar draait het zo'n beetje om bij Chili. Zetten met het hele team wel extreem veel druk op de bal en daarmee ontregelen ze hun tegenstanders. Lukte ook prima tegen Duitsland en Engeland. Gaven daardoor amper kansen weg. Denk dat NL wel kwetsbaar is tegen die speelstijl. Krijg je van Die Ajax - Red Bull praktijken :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 6 juni 2014 @ 01:32:05 #78
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140768989
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:29 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Een goede aanval is de beste verdediging..daar draait het zo'n beetje om bij Chili. Zetten met het hele team wel extreem veel druk op de bal en daarmee ontregelen ze hun tegenstanders. Lukte ook prima tegen Duitsland en Engeland. Gaven daardoor amper kansen weg. Denk dat NL wel kwetsbaar is tegen die speelstijl. Krijg je van Die Ajax - Red Bull praktijken :')
Spelers als De Jong en Sneijder moeten daar toch op het middenveld onderuit kunnen spelen. 9 van de 10 keer win je deze wedstrijd
pi_140769479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Spelers als De Jong en Sneijder moeten daar toch op het middenveld onderuit kunnen spelen. 9 van de 10 keer win je deze wedstrijd
9 vd 10 keer? Kom op :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  vrijdag 6 juni 2014 @ 04:12:18 #80
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_140770112
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 01:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Duitsland kon het al amper en dan kan het onwennige NL elftal het wel ?
ahhahahaha
RED ONS HENNIEGOD
pi_140770759
quote:

[..]

Dat druk zetten stamt nog uit de tijd van Bielsa, onder hem speelden zo nog aanvallender dan ze nu al doen. Die man was compleet gestoord en geobsedeerd. Schitterend om te zien.
pi_140770784
quote:

[..]

Gewoon lange ballen. Sneijder kan ze wel geven en Robben en van Persie weten daar dan wel raad mee. Ajax kon geen lange ballen hanteren omdat Sigthorsson geen bal vast kan houden.
Noodles
pi_140770820
Eens met LitmanenAFCA. Chili heeft een aardig middenveld + aanval met vooral Alexis en Vidal. Achterin is het niet zo geweldig. Dus om nou net te doen dat we helemaal zoek gespeeld worden, valt wel mee. Deze wedstrijd moet NL gewoon kunnen winnen. Ik heb er ook wel vertrouwen in dat na 2,5 week Brazilië Van Gaal er een aardig team van heeft weten te maken. Zoals hij dat eigenlijk overal wel voor elkaar krijgt.
pi_140777168
Zullen alle personen die nu zeggen dat Chili o zo goed is volgende week ook nog de zelfde praatjes hebben als ze verliezen van Spanje en Nederland? :D

Het gaat toch echt om Spanje en Nederland en poule B hoor, dit zijn de 2 WK finalisten van 4 jaar geleden en zo zal Chili er ook over denken. Hoe sommige hier over Chili denken, zo denken de Chilenen niet over hun nationale ploeg. Die zitten te hopen en te bidden dat ze van Nederland en Spanje kunnen winnen
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_140777360
quote:

[..]

jij snapt er niets van
Groot fan van User Wotte
pi_140777408
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

ahhahahaha
Jeezus, Duitsland won ook al niet van Polen en Kameroen als je zo gaat denken
"You can call me Susan if it makes you happy"
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:36:17 #87
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140777956
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 02:13 schreef Tim86 het volgende:

[..]

9 vd 10 keer? Kom op :')
Ja 9 van de 10 keer.

Ze nemen 4 hele verdedigers mee waarvan Medel ook nog beter is op het middenveld dan achterin. Ze hebben een aantal aardige spelers Vidal, Vargas, Sanchez en Bravo maar dit win je 9 van de 10 keer
pi_140778011
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ja 9 van de 10 keer.

[ afbeelding ]

Ze nemen 4 hele verdedigers mee waarvan Medel ook nog beter is op het middenveld dan achterin. Ze hebben een aantal aardige spelers Vidal, Vargas, Sanchez en Bravo maar dit win je 9 van de 10 keer
Litmanen ik ben trots op je.
Ik ben het met je eens.

De verdedeging van Chili is echt niveautje Cambuur. Ik denk zo maar dat Chili nog punten laat liggen tegen de Ausies.
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 6 juni 2014 @ 13:39:52 #89
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140778039
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.

De verdedeging van Chili is echt niveautje Cambuur. Ik denk zo maar dat Chili nog punten laat liggen tegen de Ausies.
Medel is ook nog eens 1,72
pi_140778069
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:38 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens.

Cambuur heeft een goede verdediging. Niet spotten met Cambuur.
pi_140778141
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 04:12 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

ahhahahaha
_O-

pi_140778143
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Cambuur heeft een goede verdediging. Niet spotten met Cambuur.
Stil tegen ome Tjacka.
Groot fan van User Wotte
pi_140778207
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:42 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Stil tegen ome Tjacka.
Ben je al oom?
pi_140778554
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ben je al oom?
nee

hoe laat begint tenniz
Groot fan van User Wotte
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:03:41 #95
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_140778851
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:

Ze nemen 4 hele verdedigers mee waarvan Medel ook nog beter is op het middenveld dan achterin.
Ze nemen maar 4 verdedigers mee?
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:06:03 #96
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140778925
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:03 schreef kasper het volgende:

[..]

Ze nemen maar 4 verdedigers mee?
Officieel zelfs 3 _O-
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:07:37 #97
4681 kasper
Pecunia non olet
pi_140778975
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Officieel zelfs 3 _O-
:D

Ben benieuwd wat ze gaan doen bij blessures en/of schorsingen.
Kan dus een voordeel zijn dat Nederland pas de 3e wedstrijd tegen Chili speelt.
Zwarte Piet, wie kent 'm niet?
  vrijdag 6 juni 2014 @ 14:08:57 #98
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_140779010
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 juni 2014 14:07 schreef kasper het volgende:

[..]

:D

Ben benieuwd wat ze gaan doen bij blessures en/of schorsingen.
Kan dus een voordeel zijn dat Nederland pas de 3e wedstrijd tegen Chili speelt.
Misschien spelen ze wel met een links of rechtsmidden op de de back dat durf ik niet zeker te zeggen
  zaterdag 7 juni 2014 @ 03:34:37 #99
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_140799409
Helaas liggen ze er in de poule al uit.. had het ze wel gegund.
pi_140802445
Jemig, als ik die selectie van Chili zie, zie ik de kansen om 2e of misschien wel 1e te worden in de poule steeds positiever in. Eerst was mijn voorspelling nederland - chili 3-0. Ik schroef hem op naar 5-1. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')