SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk Chili en Nederland. Spanje heeft een ongelofelijke tegendruk, aangezien ze de grootste favoriet zijn en iets moeten bewijzenquote:
Bizar inderdaad, dit topic hoort al toe te zijn aan zijn vijfde in de reeks.quote:Op maandag 2 juni 2014 02:23 schreef SteffanAFCA het volgende:
Het grote Chili topic met welgeteld 3, nu 4 reacties.
Ik vind het juist wel hard gaan voor een Chili topic.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:54 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bizar inderdaad, dit topic hoort al toe te zijn aan zijn vijfde in de reeks.
Jij hebt er verstand van.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef JenHermes het volgende:
Fysiek goed elftal, technisch matig. De Guzman, Fer, de Jong en misschien zelfs Blind zijn technischer dan heel dit elftal bij elkaar. Normaliter zou Nederland dit ook gewoon moeten kunnen winnen met een kleine overwinning.
Dit gaat echt veel en veel te ver, dit is beyond trolling.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:09 schreef JenHermes het volgende:
Fysiek goed elftal, technisch matig. De Guzman, Fer, de Jong en misschien zelfs Blind zijn technischer dan heel dit elftal bij elkaar. Normaliter zou Nederland dit ook gewoon moeten kunnen winnen met een kleine overwinning.
Koning Arthur.quote:Op maandag 2 juni 2014 12:11 schreef Silv het volgende:
Vidal, wat een speler.Jammer dat ze samen met ons in de groep zitten.
Ze hebben Duitsland, Spanje en Engeland in het afgelopen jaar helemaal van de mat gespeeld man. Mooi zeg, die scorebordjournalistiek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:02 schreef hvan het volgende:
Chili.... die gasten kunnen nog geen pepernoot raken man. Ik snap die angst echt niet. Het laatste noemenswaarde resultaat dat ze hebben gehaald dateert uit 2008, winst op Argentinie. daarna niet meer van een groot land gewonnen (Engeland is in mijn ogen geen groot land). Terwijl er regelmatig tegen Brazilie, Argentinie en Spanje is gespeeld.
Ik denk dat Nederland veel meer moeite met Australie gaat hebben dan met Chili. ik zeg 3-0 voor Nederland
Maarja, dat zegt niks. Het resultaat telt uiteindelijk. als puntje bij paaltje komt geeft Chili niet thuis. ze hebben een paar leuke spelers. maar 8 van de 11 basisspelers zijn niet beter dan een gemiddelde eredivisie spelerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben Duitsland, Spanje en Engeland in het afgelopen jaar helemaal van de mat gespeeld man. Mooi zeg, die scorebordjournalistiek.
Waarom zegt het niets als je goed speelt? Volgens mij zegt dat juist alles. Lekker resultaten zonder context posten. Kijk eerst een wedstrijd zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:08 schreef hvan het volgende:
[..]
Maarja, dat zegt niks. Het resultaat telt uiteindelijk. als puntje bij paaltje komt geeft Chili niet thuis. ze hebben een paar leuke spelers. maar 8 van de 11 basisspelers zijn niet beter dan een gemiddelde eredivisie speler
Duitslandquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ze hebben Duitsland, Spanje en Engeland in het afgelopen jaar helemaal van de mat gespeeld man. Mooi zeg, die scorebordjournalistiek.
Dat laatste denk ik ook, ik denk zelfs dat Australie een puntje gaat pakken tegen de Chilenen.quote:Op maandag 2 juni 2014 11:32 schreef hvan het volgende:
Waarom is iedereen zo bang voor Chili?! Chili heeft een paar leuke spelers, maar dan houdt het wel op. Ik ben er echt niet van onder de indruk.
Chili is nog nooit verder dan de laatste 16 gekomen. 4 jaar geleden met 3-0 er uit geknikkerd tegen Brazilie. Ik ben bang dat Nederland meer moeite met Australie gaat hebben dan met Chili
Maar 8 van de 11 basisspelers van Salzburg zijn ook slechter dan de gemiddelde Ajax-speler en toch werd Ajax compleet van de mat gespeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:08 schreef hvan het volgende:
[..]
Maarja, dat zegt niks. Het resultaat telt uiteindelijk. als puntje bij paaltje komt geeft Chili niet thuis. ze hebben een paar leuke spelers. maar 8 van de 11 basisspelers zijn niet beter dan een gemiddelde eredivisie speler
Niet mee eens. Als je de spelers van Ajax individueel bekijkt dan zitten er maar heel weinig toppers tussen. Vooral voorin zijn we heel erg zwak. En daar ligt bij Nederland juist de kracht.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 23:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar 8 van de 11 basisspelers van Salzburg zijn ook slechter dan de gemiddelde Ajax-speler en toch werd Ajax compleet van de mat gespeeld.
Ik denk dat het 1-1 gaat worden.quote:Op woensdag 4 juni 2014 10:09 schreef Jochie1900 het volgende:
[..]
Niet mee eens. Als je de spelers van Ajax individueel bekijkt dan zitten er maar heel weinig toppers tussen. Vooral voorin zijn we heel erg zwak. En daar ligt bij Nederland juist de kracht.
Verder vind ik dat we Chili veel groter maken dan ze zijn. Ze hebben een paar aardige spelers, maar verder is het ook niet zo heel veel. Nederland zal het lastig krijgen tegen ze, maar een afstraffing zoals sommigen hier denken is wel erg overdreven.
Wel net wat minder kwaliteit hoor.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:33 schreef JenHermes het volgende:
Is Chili niet vergelijkbaar als Uruguay 4 jaar geleden? Zelfde soort ploeg, zelfde temperament.
Dan stelt dit Chili toch al helemaal niet zo veel voor? Nederland wint 4 jaar geleden met 3 - 2 van Uruguay wat eigenlijk een beetje een geflatteerde uitslag is aangezien NL met 3 - 1 voor stond tot aan de 91ste minuut.quote:
Ik zie ons van ongeveer hetzelfde niveau als Chili momenteel (behalve Robben en V Persie is het een matig elftal met maar weinig spelers in vorm). Kan iedere kant opgaan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:51 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Dan stelt dit Chili toch al helemaal niet zo veel voor? Nederland wint 4 jaar geleden met 3 - 2 van Uruguay wat eigenlijk een beetje een geflatteerde uitslag is aangezien NL met 3 - 1 voor stond tot aan de 91ste minuut.
Nederland met dit materiaal zou ook nog wel winnen van het Uruguay van destijds.
Uruguay 4 jaar geleden stelde ook niet zoveel voor. Ze hadden gewoon mazzel dat ze zwakke tegenstanders tegen kwamen. Tegen Frankrijk (waar Zuid Afrika zelfs van won) wisten ze ook niet te winnen. 2e ronde wonnen ze volgens mij van Zuid Korea en de kwartfinale hadden ze niet eens mogen winnen van Ghana.quote:Op woensdag 4 juni 2014 11:33 schreef JenHermes het volgende:
Is Chili niet vergelijkbaar als Uruguay 4 jaar geleden? Zelfde soort ploeg, zelfde temperament.
Daarom snap ik ook niet dat bijna iedereen verwacht dat Uruquay 1e wordt in de poule. Ook in de kwalificatie poule deden ze het beroerd met een 5e plek + Suarez is niet top fit.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:17 schreef hvan het volgende:
[..]
Uruguay 4 jaar geleden stelde ook niet zoveel voor. Ze hadden gewoon mazzel dat ze zwakke tegenstanders tegen kwamen. Tegen Frankrijk (waar Zuid Afrika zelfs van won) wisten ze ook niet te winnen. 2e ronde wonnen ze volgens mij van Zuid Korea en de kwartfinale hadden ze niet eens mogen winnen van Ghana.
Chili is dan inderdaad misschien wel vergelijkbaar met Uruguay in 2010. Meer dan 3 puntjes op Australie geef ik ze niet in ieder geval.
Ik denk dat Uruguay beter met de omstandigheden kan omgaan. Zeker de Engelsen gaan het wat dat betreft nog moeilijk krijgen. Die spelen zelfs nog in het tropische Manaus.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat bijna iedereen verwacht dat Uruquay 1e wordt in de poule. Ook in de kwalificatie poule deden ze het beroerd met een 5e plek + Suarez is niet top fit.
Als je naar de selectie kijkt vind ik trouwens ook dat ze meer kwaliteit hebben dan Engeland en voorin zijn ze ook veel beter dan Italiëquote:Op woensdag 4 juni 2014 12:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat bijna iedereen verwacht dat Uruquay 1e wordt in de poule. Ook in de kwalificatie poule deden ze het beroerd met een 5e plek + Suarez is niet top fit.
Waarom zegt 80% in dit topic dan dat we worden afgeslacht door Chili?quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:17 schreef hvan het volgende:
[..]
Uruguay 4 jaar geleden stelde ook niet zoveel voor. Ze hadden gewoon mazzel dat ze zwakke tegenstanders tegen kwamen. Tegen Frankrijk (waar Zuid Afrika zelfs van won) wisten ze ook niet te winnen. 2e ronde wonnen ze volgens mij van Zuid Korea en de kwartfinale hadden ze niet eens mogen winnen van Ghana.
Chili is dan inderdaad misschien wel vergelijkbaar met Uruguay in 2010. Meer dan 3 puntjes op Australie geef ik ze niet in ieder geval.
Ze hebben echt een vreselijk matig middenveld.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:32 schreef Wouterw17 het volgende:
[..]
Als je naar de selectie kijkt vind ik trouwens ook dat ze meer kwaliteit hebben dan Engeland en voorin zijn ze ook veel beter dan Italië
Dat is waar maar ik weet zeker dat de Engelsen het daar heel lastig mee gaan hebben. Het zijn volgens mij allemaal types Nigel de Jong.quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze hebben echt een vreselijk matig middenveld.
geen idee... misschien om dat ze altijd aan de schijt zijn geweest als ze Chili con carne aten?!quote:Op woensdag 4 juni 2014 12:34 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waarom zegt 80% in dit topic dan dat we worden afgeslacht door Chili?
Kijk de drie samenvattingen in de spoiler en probeer die laatste opmerking nog eens met een straight face te zeggen. Chili speelde drie wereldlanden helemaal van de kaart, in Brazilië smeken en bidden ze elke dag dat ze Chili kunnen ontlopen in de tweede ronde. Maar, ''ze stellen niet zoveel voor''.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:12 schreef hvan het volgende:
[..]
geen idee... misschien om dat ze altijd aan de schijt zijn geweest als ze Chili con carne aten?!
maar even zonder dollen, zoveel stelt dat elftal echt niet voor. Chili is echt niet beter dan bijv. Denemarken of Zweden
Engeland is toch allang geen wereldland meer in het internationaal voetbalquote:Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
Kijk de drie samenvattingen in de spoiler en probeer die laatste opmerking nog eens met een straight face te zeggen. Chili speelde drie wereldlanden helemaal van de kaart, in Brazilië smeken en bidden ze elke dag dat ze Chili kunnen ontlopen in de tweede ronde. Maar, ''ze stellen niet zoveel voor''.
Dan heb je het over 3 samenvattingen... 3 oefenwedstrijden waarin zij alles hebben gegeven, maar niet gewonnen. 3 wedstrijden waarbij zowel Spanje, als Engeland (waar zelfs Chili van wist te winnen. Oja, daar gaat het juist over) en Duitsland ongemotiveerd op het veld staan.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:16 schreef Cavaliers het volgende:
Dit topic is echt een mess.
[..]
Kijk de drie samenvattingen in de spoiler en probeer die laatste opmerking nog eens met een straight face te zeggen. Chili speelde drie wereldlanden helemaal van de kaart, in Brazilië smeken en bidden ze elke dag dat ze Chili kunnen ontlopen in de tweede ronde. Maar, ''ze stellen niet zoveel voor''.
Dan maak je er twee van in plaats van drie. Dat lijkt me verder overigens ook niet zo relevant, het verandert namelijk niets aan de basis van mijn post. Feit blijft dat Chili erkende topploegen voetballes gegeven heeft. De politie is nog opzoek naar de 11 Duitse daders die op 5 maart een overwinning gestolen hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 13:38 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Engeland is toch allang geen wereldland meer in het internationaal voetbal
Hoe kun jij nou vanuit je bureaustoel oordelen of ploegen wel of niet gemotiveerd waren? Dat spelletje kan ik namelijk ook prima spelen. Aanschouw; Chili was niet gemotiveerd tegen Spanje, vandaar dat ze verloren hebben.quote:Op woensdag 4 juni 2014 14:16 schreef hvan het volgende:
[..]
Dan heb je het over 3 samenvattingen... 3 oefenwedstrijden waarin zij alles hebben gegeven, maar niet gewonnen. 3 wedstrijden waarbij zowel Spanje, als Engeland (waar zelfs Chili van wist te winnen. Oja, daar gaat het juist over) en Duitsland ongemotiveerd op het veld staan.
Engeland is al sinds 1966 geen topland meer. slechts 1 keer de laatste 4 op een WK gehaald sindsdien (1990). Duitsland ben ik ook niet van onder de indruk (gelijk tegen Polen en Kameroen) en heel veel tegengoals geïncasseerd de afgelopen jaren .
Dan blijft Spanje over... Spanje heeft de afgelopen jaren al vele oefenwedstrijden gespeeld tegen o.a. Haiti, Puerto Rico en Panama. wedstrijden die hun geen hol interesseren, behalve de grote zak met geld die de bond er mee verdiend. Met deze zelfde instelling stonden de Spanjaarden ook tegen Chili te ballen. Na dat Spanje alles gewonnen heeft afgelopen jaren, interesseert hun zo'n oefenpotje echt niks hoor. Spanje staat er pas als het om het echie gaat.
Ach, als de verdediging goed staat bij Nederland zoals tegen Ghana(ik weet het, Ghana is wel beter dan Chili maar ook Ghana is een WK klant, spelen ook fysiek sterk) dan zou Nederland normaal gesproken moeten winnen van Chili. Zeker met de voorhoede die we hebbenquote:Op woensdag 4 juni 2014 15:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dan maak je er twee van in plaats van drie. Dat lijkt me verder overigens ook niet zo relevant, het verandert namelijk niets aan de basis van mijn post. Feit blijft dat Chili erkende topploegen voetballes gegeven heeft. De politie is nog opzoek naar de 11 Duitse daders die op 5 maart een overwinning gestolen hebben.
Ik las ook in een ander topic dat iemand Chili niet zo goed vond omdat ze met 0-2 achterstonden tegen Egypte (een wedstrijd die ze overigens gewoon met 3-2 wonnen), weeral een mooi voorbeeld van scorebordjournalistiek. Dan heb je er gewoon geen kaas van gegeten, en kun je beter ophouden met het kijken naar, of het posten over voetbal.
De zwakke en sterke punten liggen bij beide ploegen op dezelfde plek. Chili heeft alleen een wereldtopper op het middenveld in Vidal, en een half die de Vierdaagse van Nijmegen in een wedstrijd loopt (Isla).quote:Op woensdag 4 juni 2014 16:32 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Ach, als de verdediging goed staat bij Nederland zoals tegen Ghana(ik weet het, Ghana is wel beter dan Chili maar ook Ghana is een WK klant, spelen ook fysiek sterk) dan zou Nederland normaal gesproken moeten winnen van Chili. Zeker met de voorhoede die we hebben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |