SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:
zekerquote:
Nee, we zijn allemaal gewoon FUT blijven spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eindelijk mijn ps4 is binnen , spelen jullie ook fut world cup ?
En ook mooi lichaam, die tetten holy fuckquote:
Daar is een ander topic voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eindelijk mijn ps4 is binnen , spelen jullie ook fut world cup ?
Dit vind ik eigenlijk ook wel sneu.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Tyf op met die Topic Titel, echt jullie kunnen ook tever gaan. Allemaal uitschot hier.
Doe normaal manquote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Tyf op met die Topic Titel, echt jullie kunnen ook tever gaan. Allemaal uitschot hier.
Jullie kunnen beter normaal gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe normaal man
Of ga je me nu weer een kopje kleiner maken?
Topic titel is flauw en niet relevant. Terechte klacht.quote:
Trek het je niet aan, ik ben trots op je.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja jonge, wie begint er nou met die trieste dingen. Kijk maar eerst naar jezelf
Ofnietquote:
Wie reageert; Opgetyft met je grafkop zal ik hem een koppie kleiner maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja jonge, wie begint er nou met die trieste dingen. Kijk maar eerst naar jezelf
Heb je Alexis toevallig? Aguero + Alexis = jizzfestquote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Reemi het volgende:
Aguero en Cavani in een packToch maar iets met die Zuid-Amerikanen maken.
Daarom is hij er nu. Iedere dag even zijn naam sherlocken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gehoopt. Heb dat er letterlijk net vanmiddag ingezet omdat je hier noooooooit meer kwam.
Gelukkig kwam hij hier nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gehoopt. Heb dat er letterlijk net vanmiddag ingezet omdat je hier noooooooit meer kwam.
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom is hij er nu. Iedere dag even zijn naam sherlocken.
Sorry jongensquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij hier nooit meer.
Helaasquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Alexis toevallig? Aguero + Alexis = jizzfest
Schrijnend is het wel, maar blijkbaar is het voor hem een erg gevoelig onderwerp..Dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.
Waarom niet eens beginnen met vrijwilligerswerk een paar uurtjes per week dat zou al een hele goede stap in de juiste richting zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.
Hazard daarom ook altijd als LW gebruiken, ook in normale fut overigensquote:
als je allerlei sociale angsten hebt zal vrijwilligerswerk doen ook lastig zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet eens beginnen met vrijwilligerswerk een paar uurtjes per week dat zou al een hele goede stap in de juiste richting zijn.
Ja, maar je moet wel een scheiding maken van wat echt is en wat niet. Als ik tegen iemand zeg: Je moeder (zei het 2 nachten geleden toevallig voor de grap, maar dat lag er heel dicht bovenop), bedoel ik natuurlijk niet écht zijn moeder. Die ken ik namelijk niet. En dat is waar je een onderscheid moet maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schrijnend is het wel, maar blijkbaar is het voor hem een erg gevoelig onderwerp..Dat kan zoveel oorzaken hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hazard daarom ook altijd als LW gebruiken, ook in normale fut overigens
Het blijft natuurlijk wel gissen en we zullen de waarheid nooit weten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je allerlei sociale angsten hebt zal vrijwilligerswerk doen ook lastig zijn
Ik zit gewoon naar die stream te kijken en geen idee wat ze speelt, geluid is ook gemute.quote:
alsof jij ooit leertquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur naar die kut stream aan het kijken ipv leren, dank patje
Na 10 minuten afgezet. Ze gaat toch niet d'r punani laten zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur naar die kut stream aan het kijken ipv leren, dank patje
Baasquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ze las het voor en ik heb het opgenomen haha
Beste 60 cent ooit besteed.quote:
quote:
Ik heb in de 7 potjes die ik gespeeld heb 5 kopgoals tegen/voor gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
Haha, Tim. Weer ff potje over de vleugels gedaan met Neymar op rechts. 8-0 en 6x Gomez 😂😂
Rot op met je incapabele kankersmilies.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
Haha, Tim. Weer ff potje over de vleugels gedaan met Neymar op rechts. 8-0 en 6x Gomez 😂😂
hahaha iddquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef Patje1987 het volgende:
HAHAHAHAHA zag je die kat omflikkeren met doos en al?
Ik ook niet, maar begin meer moeite te krijgen om door het midden te spelen. Klote 1st touch en de passing is vaak ook ruk. Hoe minder vaak je de bal heen en weer speelt, hoe groter de kans is dat je voorin komt.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb in de 7 potjes die ik gespeeld heb 5 kopgoals tegen/voor gehad.
In totaal dus.
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga just dance kopen voor PS4 en dan streamen.
Tot morgenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weg hier. Het was gezellig tot voor kort. ik ben er nu helemaal klaar mee. Misschien kom ik ooit nog eens terug maar dan onder een andere naam zodat niemand weet wie ik was. Triest volk hier allemaal. echt heel erg triest. Dom volk hier. en nog om lachen ook. ik zat bij PSYQ maar daar horen jullie hier ook allemaal bij. Het was gezellig (denk ik). Tot nooit meer
Als je al zo van slag kunt geraken van een aantal internethooligans ga je het nog zwaar krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weg hier. Het was gezellig tot voor kort. ik ben er nu helemaal klaar mee. Misschien kom ik ooit nog eens terug maar dan onder een andere naam zodat niemand weet wie ik was. Triest volk hier allemaal. echt heel erg triest. Dom volk hier. en nog om lachen ook. ik zat bij PSYQ maar daar horen jullie hier ook allemaal bij. Het was gezellig (denk ik). Tot nooit meer
net braddie met weggaanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Maver noooooquote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Wat staat er op jouw CV dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Weet je, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik ben gewoon klaar met jullie. wees er maar trots op, kan je mooi op je CV zetten. Internethooligan of wat het ook mag wezen. Applaus. Nou jongens, ik ben weg hier. Heb er geen zin meer in
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Weet je, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik ben gewoon klaar met jullie. wees er maar trots op, kan je mooi op je CV zetten. Internethooligan of wat het ook mag wezen. Applaus. Nou jongens, ik ben weg hier. Heb er geen zin meer in
twitter:TheDarkRider12 twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 09:22:22Nog ff dit..Toch met de fiets naar school. Wat denk je . Lekkeband !!!!..Godver wat is dit voor een kloteweek zeg !!! Ben er nu al klaar mee reageer retweet
28k is ze voor een nachtje van jou.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie reageert; Opgetyft met je grafkop zal ik hem een koppie kleiner maken?
Kan je zielig gaan doen maar een opmerking over iemands mam verdiend niet zon reactie
Hier niet eens meer op reageren, je bent een apart geval.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Ga ergens anders janken man.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben het spuugzat hier. Probeer een beetje gezellig te zijn ofzo maar neehoor, altijd weer zuigen en treiteren. Krijg je thuis niet genoeg aandacht ofzo? beetje remy alleen op de wereld ofzo?
Wat loop je Reemi nou te zieken...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben het spuugzat hier. Probeer een beetje gezellig te zijn ofzo maar neehoor, altijd weer zuigen en treiteren. Krijg je thuis niet genoeg aandacht ofzo? beetje remy alleen op de wereld ofzo?
Trek het je niet zo aan. Litmanen is nu zelfs redelijk "aardig" tegen mij. Als je er zo op reageert, wordt het er echt niet beter op. En met een kutgevoel ergens weggaan is al helemaal vervelend(vaak alleen voor jezelf).quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
quote:
hahahah, ja dat is een obsessie voor je zeker, hebben ze ook een behandeling voor bij PSYQ, moet ik even bellen voor je?quote:
Blijf alsjeblieft.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan jullie wel uitkotsen. liever kwijt dan rijk. wees er maar trots op
Kan niet man, ik moet werken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahah, ja dat is een obsessie voor je zeker, hebben ze ook een behandeling voor bij PSYQ, moet ik even bellen voor je?
Ik heb er geen zin meer in. Elke dag probeer ik het wel weer maar heb er geen zin meer in. kan je iemand anders gaan pestenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in. Elke dag probeer ik het wel weer maar heb er geen zin meer in. kan je iemand anders gaan pesten
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Hier niet eens meer op reageren, je bent een apart geval.
Haha jeweet ik ben 3x gebanned geweest maar de aanhouder wint.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha jeweet ik ben 3x gebanned geweest maar de aanhouder wint.
Packception.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Lol. Een WC pakje in een 5k pakje dat ik had uit een WC pakje.
Bakkes houwe dikkopquote:Op zondag 1 juni 2014 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan. Litmanen is nu zelfs redelijk "aardig" tegen mij. Als je er zo op reageert, wordt het er echt niet beter op. En met een kutgevoel ergens weggaan is al helemaal vervelend(vaak alleen voor jezelf).
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit hele halfzakken forum gewoon niet serieus neemt?
Lees mijn reacties eensquote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit hele halfzakken forum gewoon niet serieus neemt? Bij Maver klinkt het alsof mensen hem elke dag de tering in schoppen terwijl ik toch echt denk als iemand me iets toewenst ofzo ik hem gewoon uitlach omdat diegen zelf miss wel een zieke loser is. Tering zeg
#bohhh #schitterendquote:Op maandag 2 juni 2014 00:31 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/191112329
De TimThadWilfried-combinatie
Ik hoor niet wat ze zegtquote:Op maandag 2 juni 2014 00:35 schreef Patje1987 het volgende:
Lindje check de app, Mo had gedoneerd en ze las het op net toen ik aan het opnemen was
Zou raken gofferdommequote:Op maandag 2 juni 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die het gemist hadden. Hier is zij, Twerkend.
ik ben regerend coopkampioen in div 1quote:Op maandag 2 juni 2014 00:49 schreef Tim86 het volgende:
Samen met Teddie Kasteel kampioen geworden in coop div 1![]()
![]()
![]()
Coke en hoeren voor iedereen.
Dit is wel waar ja. En dan natuurlijk kick off tegen/met vrienden.quote:Op maandag 2 juni 2014 01:02 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben regerend coopkampioen in div 1een van de weinige onderdelen van fifa die ik nog echt leuk vind
gisteravond ging dat weer helemaal los jaquote:Op maandag 2 juni 2014 01:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit is wel waar ja. En dan natuurlijk kick off tegen/met vrienden.
Repost x100quote:
Deed maver ook altijd bij z'n mammiequote:Op maandag 2 juni 2014 01:24 schreef Roypsv het volgende:
hond net een drol gedraait, gaat die erin staan en springt vervolgens tegen me aan
Valt mee toch?quote:Op maandag 2 juni 2014 06:54 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoop gemist gisteravond zie ik
Ik kan geen fatsoenlijk tweede team maken, omdat ik een RB ofzo mis. Of centrale middenvelders. Maar dan wel 7 spitsen hebben van die confederatiequote:Op maandag 2 juni 2014 00:16 schreef StijnDa het volgende:
Nog iemand een idee dat de verhouding verdedigers aanvallers een beetje scheef is in WC Fut?
Na een avondje spelen en nog een aantal packs gekocht heb ik aanvallend Diego Costa, Eto'o, Nasri, Rémy, Giovinco, prima spelers in ieder geval. Verdedigend speel ik nog steeds met Vlaar (), Johnson RB die wel prima is en nog twee onbekende spelers.
Wel enigszins herkenbaar. Ik heb geen packs gekocht, maar ik had het geluk dat mijn starterspack Boateng bevatte. Een CB ontbrak (ja, Schildenfeldt, met 45 pace ofzoquote:Op maandag 2 juni 2014 07:26 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik kan geen fatsoenlijk tweede team maken, omdat ik een RB ofzo mis. Of centrale middenvelders. Maar dan wel 7 spitsen hebben van die confederatie
Djourou is wel prima. Ik had ook veel geluk met Alba, Cahill, Azpilicueta, Sterling en Khedira in mijn start team.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel enigszins herkenbaar. Ik heb geen packs gekocht, maar ik had het geluk dat mijn starterspack Boateng bevatte. Een CB ontbrak (ja, Schildenfeldt, met 45 pace ofzo), dus ik heb een wedstrijd of 15 met Tarasov (CDM) als CB gespeeld. Dat ging echt verrassend goed trouwens. Spitsen heb ik trouwens genoeg: Siem de Jong, Gignac, Webo, Remy en Lukaku.
Gisteren won ik de finale en kreeg ik Djourou in een van mijn gratis packs, denk dat ik die nu maar ga gebruiken. Op de backposities geen problemen, met van Rhijn en Pocognoli als RB en LB.
Waarom koop je geen packs van je winst dan? Kan toch wel wat betere verdedigers gebruiken. Djourou vind ik maar een clowntjequote:Op maandag 2 juni 2014 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wel enigszins herkenbaar. Ik heb geen packs gekocht, maar ik had het geluk dat mijn starterspack Boateng bevatte. Een CB ontbrak (ja, Schildenfeldt, met 45 pace ofzo), dus ik heb een wedstrijd of 15 met Tarasov (CDM) als CB gespeeld. Dat ging echt verrassend goed trouwens. Spitsen heb ik trouwens genoeg: Siem de Jong, Gignac, Webo, Remy en Lukaku.
Gisteren won ik de finale en kreeg ik Djourou in een van mijn gratis packs, denk dat ik die nu maar ga gebruiken. Op de backposities geen problemen, met van Rhijn en Pocognoli als RB en LB.
Dat is misschien nog wel een aardige ja. Dan kan ik nu sowieso nog 12 packs kopen. Maar laat ik vanavond eens beginnen met een stuk of 6quote:Op maandag 2 juni 2014 07:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom koop je geen packs van je winst dan? Kan toch wel wat betere verdedigers gebruiken. Djourou vind ik maar een clowntje
Zo doe ik het, geen eigen geld geinvesteerd maar alleen winsten van het spelen
En voor die 12 packs, krijg je al weer zo'n 12k discard value terugquote:Op maandag 2 juni 2014 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel een aardige ja. Dan kan ik nu sowieso nog 12 packs kopen. Maar laat ik vanavond eens beginnen met een stuk of 6
Mocht Djourou niet bevallen, dan kan Tarasov gewoon weer terug. Zo uit het blote hoofd loopt hij ook 1 uit 3; kopt regelmatig een corner binnen
Dit hou je vol tot het moment dat je een team aan het maken bent met Ibrahimovic en Cavani en je er weer eens niks van snapt hoe je zoiets af moet maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Dat is ook weer zo. Ik heb meer uit principe gewoon geen packs geopend, omdat ik het idee heb dat EA deze modus puur heeft verzonnen uit eigen winstbejag. Dat is in zekere mate wel zo, maar ik moet toegeven dat het er wel netjes uitziet, en dat het superfijn speelt.quote:Op maandag 2 juni 2014 07:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
En voor die 12 packs, krijg je al weer zo'n 12k discard value terug
En contracten, fitnesskaarten, chemstyles, etc. Dus zo heel erg verliesgevend is het niet eens.
Ook goedemorgen. Slecht geslapen, of een lange avonddienst gehad?quote:Op maandag 2 juni 2014 07:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit hou je vol tot het moment dat je een team aan het maken bent met Ibrahimovic en Cavani en je er weer eens niks van snapt hoe je zoiets af moet maken.
Jammer dat je niet op mijn post in ging. Je ziet jezelf te graag in de slachtofferrol. Helaas, zo zien wij je niet. Welkom in de harde wereld waarin wij gewoon elke dag bivakkeren. Ik heb het nog voor je opgenomen, maar je hebt het zelf verneukt.
En over de opmerking: "Krijg je thuis niet genoeg aandacht ofzo"? Vraag het eens aan je vriendin, die zich maar moet vermaken terwijl je 75 euro per maand verbrast aan pakjes, computerspelletjes en consoles.
Ja, ik had dat principe dus ook. Toen ik dacht van: schijt aan, ik heb toch maar 30kquote:Op maandag 2 juni 2014 07:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Ik heb meer uit principe gewoon geen packs geopend, omdat ik het idee heb dat EA deze modus puur heeft verzonnen uit eigen winstbejag. Dat is in zekere mate wel zo, maar ik moet toegeven dat het er wel netjes uitziet, en dat het superfijn speelt.
Sterker nog: ik heb nog geen potje verloren (2 gelijkspellen in de poulefase, maar verder alles gewonnen): mijn positiespel voelt aan als herboren in deze modus
Nee, heb redelijk goed geslapen, en ben 2 dagen vrijquote:Op maandag 2 juni 2014 07:49 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook goedemorgen. Slecht geslapen, of een lange avonddienst gehad?
quote:Op maandag 2 juni 2014 07:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb redelijk goed geslapen, en ben 2 dagen vrijMaar baal er wel van dat ik het eerst voor hem opneem, hij zich vervolgens nog geflipter opstelt. En gisteren probeerde ik dat ook weer, en vervolgens roept hij dat iedereen hier idioot is. Nou, sterf dan maar.
Ik zat te bedenken dat het wel aardig is om met een team van ieder continent een keer die cup te winnen...maar misschien is dat wel wat te ambitieusquote:Op maandag 2 juni 2014 07:51 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja, ik had dat principe dus ook. Toen ik dacht van: schijt aan, ik heb toch maar 30kDus ik heb nu de finale ook een keer gewonnen, dat is alles bij elkaar zo'n 15-20 packs. Bijna alleen maar prut, maar goed
. Ik heb een prima basis 11 en wat aardige subs, maar nog niet genoeg om 2 teams te hebben....
Terugkomen met een andere account ookquote:Op maandag 2 juni 2014 07:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, heb redelijk goed geslapen, en ben 2 dagen vrijMaar baal er wel van dat ik het eerst voor hem opneem, hij zich vervolgens nog geflipter opstelt. En gisteren probeerde ik dat ook weer, en vervolgens roept hij dat iedereen hier idioot is. Nou, sterf dan maar.
Waarom zou hij uberhaupt terugkomen als hij ons zo'n idioten vindtquote:Op maandag 2 juni 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terugkomen met een andere account ook
Alsof we hem dan niet zouden herkennen![]()
Omdat wij teams voor hem moeten maken. Dit is al eerder gebeurd natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom zou hij uberhaupt terugkomen als hij ons zo'n idioten vindt
Dat snap ik eigenlijk ook niet. Zo moeilijk is het niet om een team in elkaar te draaien. Met speciale wensen (zoals hij die vaak had) moet je er alleen wat meer tijd voor nemen. En daar had hij nou juist geen gebrek aan.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Omdat wij teams voor hem moeten maken. Dit is al eerder gebeurd natuurlijk.
Naja, heb het een keer voor hem, en toen DS2 opgenomen, op het moment dat iedereen anti was. Wat dat betreft voel ik me wel een beetje genaaid als hij nu die domme dingen post.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef DuTank het volgende:
Kijk, die jongen heeft nou eenmaal psychische problemen.. Hoe je het ook wendt of keert, hij is wel een beetje labiel natuurlijk. Ik vind het daarom ook eigenlijk best wel sneu van iedereen hier om telkens hem belachelijk te maken. Alleen maar omdat hij zwak is en dat soort posts gewoon heel serieus neemt.
Hij kan ook niet heel veel doen aan de situatie waar hij in zit, ik bedoel, ik ga hier toch ook niemand belachelijk maken om zijn pinda-allergie?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar laat ik het dan zo zeggen: hij heeft bij mij de afgelopen maanden met momenten enige irritatie opgewekt. Over de manier waarop hij in het leven staat, en over hoe hij soms serieuze (en goedbedoelde) vragen van anderen leek te negeren omdat die hem even niet uitkwamen.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:13 schreef DuTank het volgende:
Kijk, die jongen heeft nou eenmaal psychische problemen.. Hoe je het ook wendt of keert, hij is wel een beetje labiel natuurlijk. Ik vind het daarom ook eigenlijk best wel sneu van iedereen hier om telkens hem belachelijk te maken. Alleen maar omdat hij zwak is en dat soort posts gewoon heel serieus neemt.
Hij kan ook niet heel veel doen aan de situatie waar hij in zit, ik bedoel, ik ga hier toch ook niemand belachelijk maken om zijn pinda-allergie?
Tuurlijk zouden jullie mij niet herkennenquote:Op maandag 2 juni 2014 07:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Terugkomen met een andere account ook
Alsof we hem dan niet zouden herkennen![]()
Dus moet je hem maar helemaal met de grond gelijk maken?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik kan niet voor anderen spreken, maar laat ik het dan zo zeggen: hij heeft bij mij de afgelopen maanden met momenten enige irritatie opgewekt. Over de manier waarop hij in het leven staat, en over hoe hij soms serieuze (en goedbedoelde) vragen van anderen leek te negeren omdat die hem even niet uitkwamen.
Hij heeft ook meer gepresteerd dan die beiden in goals natuurlijk. Wel op een lager niveau (niet bij Balotelli, bij Benzema wel)quote:Op maandag 2 juni 2014 08:34 schreef DuTank het volgende:
Even heel iets anders. Huntelaar heeft een hogere rating dan bijvoorbeeld Benzema en Balotelli
Balotelli misschien niet helemaal het juiste voorbeeld naar aanleiding van dit seizoen, maar ook een Sturridge, Mandzukic, Diego Costa. Allemaal lager.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:35 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is er zo goed aan Balotelli dan? Benzema oke maar Balotelli![]()
Dat is wel apart ja. Geen idee wat de reden is.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Balotelli misschien niet helemaal het juiste voorbeeld naar aanleiding van dit seizoen, maar ook een Sturridge, Mandzukic, Diego Costa. Allemaal lager.
Gewoon, met mensen buiten fok? Ook buiten je huis enzo? Dat je moest praten?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:45 schreef FCsuarez het volgende:
Morrie![]()
ik heb mij gister en eergister volledig onder de socialen der aardkloot begeven... het was een ervaring.
hier nog spannende dingen gebeurd, zo te lezen had maver weer even kortsluiting.
ja met niet fokkers, buitenshuis in de zon, sociaal enzo je kent het misschien wel van tv.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon, met mensen buiten fok? Ook buiten je huis enzo? Dat je moest praten?
haha, ja, wel eens een programma over gezien. Vond je het leuk?quote:Op maandag 2 juni 2014 08:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja met niet fokkers, buitenshuis in de zon, sociaal enzo je kent het misschien wel van tv.
niet zo leuk als virtuele pakjes met voetbalkaartjes openen maar het was te overlevenquote:Op maandag 2 juni 2014 08:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja, wel eens een programma over gezien. Vond je het leuk?
Bier nóóit combineren met pinda's heb ik ergens gelezen geloof ik.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:50 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet zo leuk als virtuele pakjes met voetbalkaartjes openen maar het was te overleven![]()
nog biertjes gedronken ook, ga je je iets losser voelen. ik kan het jullie allemaal aanraden.
p.s. wel netjes insmeren he.
gewoon de volslagen vreemde uitzoeken en jezelf er in mengen.quote:Op maandag 2 juni 2014 08:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bier nóóit combineren met pinda's heb ik ergens gelezen geloof ik.
Maar misschien dat ik ergens in augustus een weekendje vrij kan maken zoiets. Wel even een contact advertentie plaatsen ergens voor mensen die dan met me mee willen gaan.
Ik heb er idd wel eens over gelezen ergensquote:Op maandag 2 juni 2014 08:48 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ja met niet fokkers, buitenshuis in de zon, sociaal enzo je kent het misschien wel van tv.
quote:
PSYC is toch een serie op Comedy Central?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahah, ja dat is een obsessie voor je zeker, hebben ze ook een behandeling voor bij PSYQ, moet ik even bellen voor je?
bijnaquote:Op maandag 2 juni 2014 09:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
PSYC is toch een serie op Comedy Central?
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Haha, zelf al uitgeschakeld zijn, en dan tegen een Duitser moeten die nog maar 1 puntje nodig heeft.
Keihard 3-0 winnen en sssshhh'en gewoonKut Duitsers.
Als hij de kick off glitch niet had geprobeerd had ik trouwens normaal gedaan.
Die stand is dus ook een echte stand? Want ik dacht eigenlijk dat het gewoon een virtuele onzin was.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Haha, zelf al uitgeschakeld zijn, en dan tegen een Duitser moeten die nog maar 1 puntje nodig heeft.
Ik vraag me af in hoeverre de stand die jij te zien krijgt ook voor die Duitser geldtquote:Op maandag 2 juni 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Toef, gedraag je eens naar je leeftijd, kutvent.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Volgens mij klopt het aantal punten van de tegenstander wel, maar wordt die gewoon gesynct met eerdere uitslagen in je stand. En de laatste wedstrijd is virtuele onzin ja, als de stand verandert in jouw wedstrijd zie je ook heel snel die virtuele veranderenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die stand is dus ook een echte stand? Want ik dacht eigenlijk dat het gewoon een virtuele onzin was.
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Die stand is dus ook een echte stand? Want ik dacht eigenlijk dat het gewoon een virtuele onzin was.
Het is niet dezelfde stand die je tegenstander ziet hoor.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vraag me af in hoeverre de stand die jij te zien krijgt ook voor die Duitser geldt
Ik ben heel benieuwd hoe ze dat precies doen
Ik stond gisteren in de finale 4-0 voor. De enige angst die op dat moment nog had was dat de connectie eruit vloog (mede doordat het spel nog wel eens haperde), dus ik was niet echt meer geconcentreerd aan het spelen. Kreeg ik in de 80e minuut een tegengoal om mijn oren, liep de tegenstander al ssh-end het hele veld overquote:Op maandag 2 juni 2014 09:20 schreef Toefjes het volgende:
Nee maar volgens mij wel het aantal punten dat de tegenstander heeft en het doelsaldo, die kloppen wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[..]
Het is niet dezelfde stand die je tegenstander ziet hoor.
Als ze de replay kijken moet je een berichtje sturen; Wow can you restart the replay please? Such a nice goalquote:Op maandag 2 juni 2014 09:23 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik stond gisteren in de finale 4-0 voor. De enige angst die op dat moment nog had was dat de connectie eruit vloog (mede doordat het spel nog wel eens haperde), dus ik was niet echt meer geconcentreerd aan het spelen. Kreeg ik in de 80e minuut een tegengoal om mijn oren, liep de tegenstander al ssh-end het hele veld over![]()
Ik ga er van uit dat hij nu uitgeschakeld is, want dat is voor mijn beeldvorming leuker.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Klopt. Doelsaldo en punten kloppen wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij wel het aantal punten dat de tegenstander heeft en het doelsaldo, die kloppen wel.
Aangezien ik een quitter tegenkwam met 0-6 doelsaldo en 0 punten in mijn laatste wedstrijd.
Dat doe ik ook. Ik ben de enige hier die de oorlog nog heeft meegemaakt.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:22 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Toef, gedraag je eens naar je leeftijd, kutvent.
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze de replay kijken moet je een berichtje sturen; Wow can you restart the replay please? Such a nice goal
Ja, maar dat wil niet zeggen dat elke Duitser een marcherende Nazi is.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat doe ik ook. Ik ben de enige hier die de oorlog nog heeft meegemaakt.
Echt wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ja, maar dat wil niet zeggen dat elke Duitser een marcherende Nazi is.
Ik druk altijd de replay meteen weg, maar als de tegenstander scoort, ben je verplicht minimaal 1 replay te zien. Als je op A (PS: X?) drukt, dan zou die weg moeten gaan. Alleen soms heb je dus dat dat niet werkt ofzo en dan moet je 3 herhalingen kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als ze de replay kijken moet je een berichtje sturen; Wow can you restart the replay please? Such a nice goal
Such replay, many goal. WOW.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat is een domme vraag, natuurlijk wel.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Klopt, want er zijn ook Duitsers die in een rolstoel zitten.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, want er zijn ook Duitsers die in rolstoelen zitten.
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:25 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zonde, je krijgt 2.5k bonus als je groepswinnaar wordtquote:Op maandag 2 juni 2014 09:28 schreef Kiid het volgende:
Ik vind het zo'n onzin dat je die 3e wedstrijd nog moet spelen als je 2x al gewonnen hebt. Meestal quit ik die 3e gewoon
Volgens mij krijg je die 2.5k als je gewoon doorgaat en hoef je niet per se groepswinnaar te worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zonde, je krijgt 2.5k bonus als je groepswinnaar wordt
Dan kan je beter die pleuris Spanjaarden hatenquote:Op maandag 2 juni 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Duitsers zijn bazen, haat liever op Engelsen, die hebben ons door de eeuwen heen veel meer kwaad gedaan in diverse oorlogen. Zelfs toen ze zogenaamde bondgenoten waren.
Nee die Fransen waren aardigquote:Op maandag 2 juni 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan kan je beter die pleuris Spanjaarden haten
Ik denk dat die in de finale gaan komen met het meest slechte voetbal ooit.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:29 schreef Toefjes het volgende:
Zullen we ons registreren voor een Duits FUT forum, en ze dan daar uit gaan lachen als Duitsland uitgeschakeld wordt?
Ja sorry DSL, de 18e eeuw ligt me toch wat minder helder voor de geest.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:29 schreef DutchSL het volgende:
Duitsers zijn bazen, haat liever op Engelsen, die hebben ons door de eeuwen heen veel meer kwaad gedaan in diverse oorlogen. Zelfs toen ze zogenaamde bondgenoten waren.
Precies. WK finale 2010. Daarin hebben ze ons nog meer beschadigd dan de Engelsen in de afgelopen eeuwen.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dan kan je beter die pleuris Spanjaarden haten
Elk jaar op 1 april vieren wij het dat die we die klote Spanjaarden hebben verslagen
Eigenlijk moeten we gewoon uit de EU stappen met al die klootzakken om ons heen.quote:
Als je 2de wordt krijg je 750quote:Op maandag 2 juni 2014 09:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je die 2.5k als je gewoon doorgaat en hoef je niet per se groepswinnaar te worden.
Denk dat ze vroegtijdig naar huis gaan. Brazilie, Argentinie, Spanje allen beter.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de finale gaan komen met het meest slechte voetbal ooit.
Het is en blijven Duitsen.
*zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 09:31 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ik denk dat die in de finale gaan komen met het meest slechte voetbal ooit.
Het is en blijven Duitsen.
POTS grossiert de afgelopen tijd ook in de nodige foutjesquote:Op maandag 2 juni 2014 09:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Duitsers *
En nu weer opsodemieteren Pots. Kuthomo.
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Precies. WK finale 2010. Daarin hebben ze ons nog meer beschadigd dan de Engelsen in de afgelopen eeuwen.
Oh, was me nog niet eens opgevallen. Maar werd toch bijna altijd alsnog gewoon eerstequote:
Pots weet niet wat Pokemon isquote:Op maandag 2 juni 2014 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is dit weer een nieuwe tekenfilmserie waar ik me in moet verdiepen ofzo?
En nu zie je die kut Spanjaarden op de foto in de add-on. Dat hadden wij gewoon kunnen zijnquote:
Die komt niet boven de voet van Casillas uitquote:Op maandag 2 juni 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu zie je die kut Spanjaarden op de foto in de add-on. Dat hadden wij gewoon kunnen zijn![]()
![]()
Maar nu hebben we Clasie die ons naar de titel gaat schieten.
Clasie en Depayquote:Op maandag 2 juni 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
En nu zie je die kut Spanjaarden op de foto in de add-on. Dat hadden wij gewoon kunnen zijn![]()
![]()
Maar nu hebben we Clasie die ons naar de titel gaat schieten.
quote:Op maandag 2 juni 2014 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die komt niet boven de voet van Casillas uit
Als die zijn naaldhakken aanheeft wel jaquote:Op maandag 2 juni 2014 09:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die komt niet boven de voet van Casillas uit
De Engelsen en Amerikanen hebben ons in die 2e wereldoorlog ook helemaal kapot gebombardeerd.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:31 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ja sorry DSL, de 18e eeuw ligt me toch wat minder helder voor de geest.
Ja, ik weet niet hoe oud je bent (waarschijnlijk ouder dan de meeste mensen hier behalve Toefjes) maar je mist echt iets.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zometeen ga je me ook nog vertellen dat ik dus echt iets mis in mijn leven![]()
Clasie met een Pirlo-achtige steekbal op Depay die vrij doorloopt en de bal over de keeper heen wiptquote:Op maandag 2 juni 2014 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Clasie en Depaydie gaan het brengen.
Hadden ze maar niks gedaan he?quote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Engelsen en Amerikanen hebben ons in die 2e wereldoorlog ook helemaal kapot gebombardeerd.
Zeker hier in Nijmegen hebben ze meer dood en verderf gezaaid dan de Duitsers in vijf jaar tijd.
De Engelsen zijn zelf ook flink gembombardeerd door de Duitsers.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
De Engelsen en Amerikanen hebben ons in die 2e wereldoorlog ook helemaal kapot gebombardeerd.
Zeker hier in Nijmegen hebben ze meer dood en verderf gezaaid dan de Duitsers in vijf jaar tijd.
Ik had wel Duits willen praten hoor. Gezellig de hele dag met een rode band om mijn armen lopen en de technologische hoogstanden van de ons Rijk aanbidden.quote:
Misschien een misverstandje, omdat ze dachten dat ze al in Duitsland zaten. Dat kun je ze niet kwalijk nemen, aangezien de grens 20 km verder ligt. Schoonheidsfoutje.quote:Op maandag 2 juni 2014 09:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |