SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:
zekerquote:
Nee, we zijn allemaal gewoon FUT blijven spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eindelijk mijn ps4 is binnen , spelen jullie ook fut world cup ?
En ook mooi lichaam, die tetten holy fuckquote:
Daar is een ander topic voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eindelijk mijn ps4 is binnen , spelen jullie ook fut world cup ?
Dit vind ik eigenlijk ook wel sneu.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Tyf op met die Topic Titel, echt jullie kunnen ook tever gaan. Allemaal uitschot hier.
Doe normaal manquote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Tyf op met die Topic Titel, echt jullie kunnen ook tever gaan. Allemaal uitschot hier.
Jullie kunnen beter normaal gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe normaal man
Of ga je me nu weer een kopje kleiner maken?
Topic titel is flauw en niet relevant. Terechte klacht.quote:
Trek het je niet aan, ik ben trots op je.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja jonge, wie begint er nou met die trieste dingen. Kijk maar eerst naar jezelf
Ofnietquote:
Wie reageert; Opgetyft met je grafkop zal ik hem een koppie kleiner maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja jonge, wie begint er nou met die trieste dingen. Kijk maar eerst naar jezelf
Heb je Alexis toevallig? Aguero + Alexis = jizzfestquote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Reemi het volgende:
Aguero en Cavani in een packToch maar iets met die Zuid-Amerikanen maken.
Daarom is hij er nu. Iedere dag even zijn naam sherlocken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gehoopt. Heb dat er letterlijk net vanmiddag ingezet omdat je hier noooooooit meer kwam.
Gelukkig kwam hij hier nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gehoopt. Heb dat er letterlijk net vanmiddag ingezet omdat je hier noooooooit meer kwam.
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom is hij er nu. Iedere dag even zijn naam sherlocken.
Sorry jongensquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij hier nooit meer.
Helaasquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Alexis toevallig? Aguero + Alexis = jizzfest
Schrijnend is het wel, maar blijkbaar is het voor hem een erg gevoelig onderwerp..Dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.
Waarom niet eens beginnen met vrijwilligerswerk een paar uurtjes per week dat zou al een hele goede stap in de juiste richting zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.
Hazard daarom ook altijd als LW gebruiken, ook in normale fut overigensquote:
als je allerlei sociale angsten hebt zal vrijwilligerswerk doen ook lastig zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet eens beginnen met vrijwilligerswerk een paar uurtjes per week dat zou al een hele goede stap in de juiste richting zijn.
Ja, maar je moet wel een scheiding maken van wat echt is en wat niet. Als ik tegen iemand zeg: Je moeder (zei het 2 nachten geleden toevallig voor de grap, maar dat lag er heel dicht bovenop), bedoel ik natuurlijk niet écht zijn moeder. Die ken ik namelijk niet. En dat is waar je een onderscheid moet maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schrijnend is het wel, maar blijkbaar is het voor hem een erg gevoelig onderwerp..Dat kan zoveel oorzaken hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hazard daarom ook altijd als LW gebruiken, ook in normale fut overigens
Het blijft natuurlijk wel gissen en we zullen de waarheid nooit weten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je allerlei sociale angsten hebt zal vrijwilligerswerk doen ook lastig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |