SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:
zekerquote:
Nee, we zijn allemaal gewoon FUT blijven spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eindelijk mijn ps4 is binnen , spelen jullie ook fut world cup ?
En ook mooi lichaam, die tetten holy fuckquote:
Daar is een ander topic voor.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:34 schreef Kun-Aguero het volgende:
Eindelijk mijn ps4 is binnen , spelen jullie ook fut world cup ?
Dit vind ik eigenlijk ook wel sneu.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Tyf op met die Topic Titel, echt jullie kunnen ook tever gaan. Allemaal uitschot hier.
Doe normaal manquote:Op zondag 1 juni 2014 22:38 schreef Maver24 het volgende:
Tyf op met die Topic Titel, echt jullie kunnen ook tever gaan. Allemaal uitschot hier.
Jullie kunnen beter normaal gaan doen.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Doe normaal man
Of ga je me nu weer een kopje kleiner maken?
Topic titel is flauw en niet relevant. Terechte klacht.quote:
Trek het je niet aan, ik ben trots op je.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja jonge, wie begint er nou met die trieste dingen. Kijk maar eerst naar jezelf
Ofnietquote:
Wie reageert; Opgetyft met je grafkop zal ik hem een koppie kleiner maken?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja jonge, wie begint er nou met die trieste dingen. Kijk maar eerst naar jezelf
Heb je Alexis toevallig? Aguero + Alexis = jizzfestquote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Reemi het volgende:
Aguero en Cavani in een packToch maar iets met die Zuid-Amerikanen maken.
Daarom is hij er nu. Iedere dag even zijn naam sherlocken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gehoopt. Heb dat er letterlijk net vanmiddag ingezet omdat je hier noooooooit meer kwam.
Gelukkig kwam hij hier nooit meer.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
Gehoopt. Heb dat er letterlijk net vanmiddag ingezet omdat je hier noooooooit meer kwam.
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik weet niet wat ik hier van moet vinden
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daarom is hij er nu. Iedere dag even zijn naam sherlocken.
Sorry jongensquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gelukkig kwam hij hier nooit meer.
Helaasquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je Alexis toevallig? Aguero + Alexis = jizzfest
Schrijnend is het wel, maar blijkbaar is het voor hem een erg gevoelig onderwerp..Dat kan zoveel oorzaken hebben.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.
Waarom niet eens beginnen met vrijwilligerswerk een paar uurtjes per week dat zou al een hele goede stap in de juiste richting zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op inhoudelijke zaken: bijvoorbeeld niet kunnen werken, maar wel willen onderzoeken of een baantje naast de uitkering kan, dan is het terecht dat je de wind van voren krijgt. "je moeder" , dan denk ik toch een beetje aan de basisschool. Dat niveau. Maar ook schrijnend als je daardoor al zo uit je pannetje vliegt.
Hazard daarom ook altijd als LW gebruiken, ook in normale fut overigensquote:
als je allerlei sociale angsten hebt zal vrijwilligerswerk doen ook lastig zijnquote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom niet eens beginnen met vrijwilligerswerk een paar uurtjes per week dat zou al een hele goede stap in de juiste richting zijn.
Ja, maar je moet wel een scheiding maken van wat echt is en wat niet. Als ik tegen iemand zeg: Je moeder (zei het 2 nachten geleden toevallig voor de grap, maar dat lag er heel dicht bovenop), bedoel ik natuurlijk niet écht zijn moeder. Die ken ik namelijk niet. En dat is waar je een onderscheid moet maken.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schrijnend is het wel, maar blijkbaar is het voor hem een erg gevoelig onderwerp..Dat kan zoveel oorzaken hebben.
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hazard daarom ook altijd als LW gebruiken, ook in normale fut overigens
Het blijft natuurlijk wel gissen en we zullen de waarheid nooit weten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
als je allerlei sociale angsten hebt zal vrijwilligerswerk doen ook lastig zijn
Ik zit gewoon naar die stream te kijken en geen idee wat ze speelt, geluid is ook gemute.quote:
alsof jij ooit leertquote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur naar die kut stream aan het kijken ipv leren, dank patje
Na 10 minuten afgezet. Ze gaat toch niet d'r punani laten zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:58 schreef poker4lifee het volgende:
halfuur naar die kut stream aan het kijken ipv leren, dank patje
Baasquote:
quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef Patje1987 het volgende:
Ze las het voor en ik heb het opgenomen haha
Beste 60 cent ooit besteed.quote:
quote:
Ik heb in de 7 potjes die ik gespeeld heb 5 kopgoals tegen/voor gehad.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
Haha, Tim. Weer ff potje over de vleugels gedaan met Neymar op rechts. 8-0 en 6x Gomez 😂😂
Rot op met je incapabele kankersmilies.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Kiid het volgende:
Haha, Tim. Weer ff potje over de vleugels gedaan met Neymar op rechts. 8-0 en 6x Gomez 😂😂
hahaha iddquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef Patje1987 het volgende:
HAHAHAHAHA zag je die kat omflikkeren met doos en al?
Ik ook niet, maar begin meer moeite te krijgen om door het midden te spelen. Klote 1st touch en de passing is vaak ook ruk. Hoe minder vaak je de bal heen en weer speelt, hoe groter de kans is dat je voorin komt.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:21 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik heb in de 7 potjes die ik gespeeld heb 5 kopgoals tegen/voor gehad.
In totaal dus.
Ik ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:35 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga just dance kopen voor PS4 en dan streamen.
Tot morgenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weg hier. Het was gezellig tot voor kort. ik ben er nu helemaal klaar mee. Misschien kom ik ooit nog eens terug maar dan onder een andere naam zodat niemand weet wie ik was. Triest volk hier allemaal. echt heel erg triest. Dom volk hier. en nog om lachen ook. ik zat bij PSYQ maar daar horen jullie hier ook allemaal bij. Het was gezellig (denk ik). Tot nooit meer
Als je al zo van slag kunt geraken van een aantal internethooligans ga je het nog zwaar krijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben weg hier. Het was gezellig tot voor kort. ik ben er nu helemaal klaar mee. Misschien kom ik ooit nog eens terug maar dan onder een andere naam zodat niemand weet wie ik was. Triest volk hier allemaal. echt heel erg triest. Dom volk hier. en nog om lachen ook. ik zat bij PSYQ maar daar horen jullie hier ook allemaal bij. Het was gezellig (denk ik). Tot nooit meer
net braddie met weggaanquote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Maver noooooquote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Wat staat er op jouw CV dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Weet je, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik ben gewoon klaar met jullie. wees er maar trots op, kan je mooi op je CV zetten. Internethooligan of wat het ook mag wezen. Applaus. Nou jongens, ik ben weg hier. Heb er geen zin meer in
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:43 schreef Maver24 het volgende:
Weet je, ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken. Ik ben gewoon klaar met jullie. wees er maar trots op, kan je mooi op je CV zetten. Internethooligan of wat het ook mag wezen. Applaus. Nou jongens, ik ben weg hier. Heb er geen zin meer in
twitter:TheDarkRider12 twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 09:22:22Nog ff dit..Toch met de fiets naar school. Wat denk je . Lekkeband !!!!..Godver wat is dit voor een kloteweek zeg !!! Ben er nu al klaar mee reageer retweet
28k is ze voor een nachtje van jou.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wie reageert; Opgetyft met je grafkop zal ik hem een koppie kleiner maken?
Kan je zielig gaan doen maar een opmerking over iemands mam verdiend niet zon reactie
Hier niet eens meer op reageren, je bent een apart geval.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Ga ergens anders janken man.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben het spuugzat hier. Probeer een beetje gezellig te zijn ofzo maar neehoor, altijd weer zuigen en treiteren. Krijg je thuis niet genoeg aandacht ofzo? beetje remy alleen op de wereld ofzo?
Wat loop je Reemi nou te zieken...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
Ik ben het spuugzat hier. Probeer een beetje gezellig te zijn ofzo maar neehoor, altijd weer zuigen en treiteren. Krijg je thuis niet genoeg aandacht ofzo? beetje remy alleen op de wereld ofzo?
Trek het je niet zo aan. Litmanen is nu zelfs redelijk "aardig" tegen mij. Als je er zo op reageert, wordt het er echt niet beter op. En met een kutgevoel ergens weggaan is al helemaal vervelend(vaak alleen voor jezelf).quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Maver24 het volgende:
quote:
hahahah, ja dat is een obsessie voor je zeker, hebben ze ook een behandeling voor bij PSYQ, moet ik even bellen voor je?quote:
Blijf alsjeblieft.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:48 schreef Maver24 het volgende:
Ik kan jullie wel uitkotsen. liever kwijt dan rijk. wees er maar trots op
Kan niet man, ik moet werken.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hahahah, ja dat is een obsessie voor je zeker, hebben ze ook een behandeling voor bij PSYQ, moet ik even bellen voor je?
Ik heb er geen zin meer in. Elke dag probeer ik het wel weer maar heb er geen zin meer in. kan je iemand anders gaan pestenquote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb er geen zin meer in. Elke dag probeer ik het wel weer maar heb er geen zin meer in. kan je iemand anders gaan pesten
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:45 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
[..]
Hier niet eens meer op reageren, je bent een apart geval.
Haha jeweet ik ben 3x gebanned geweest maar de aanhouder wint.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha jeweet ik ben 3x gebanned geweest maar de aanhouder wint.
Packception.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Lol. Een WC pakje in een 5k pakje dat ik had uit een WC pakje.
Bakkes houwe dikkopquote:Op zondag 1 juni 2014 23:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan. Litmanen is nu zelfs redelijk "aardig" tegen mij. Als je er zo op reageert, wordt het er echt niet beter op. En met een kutgevoel ergens weggaan is al helemaal vervelend(vaak alleen voor jezelf).
Nee.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit hele halfzakken forum gewoon niet serieus neemt?
Lees mijn reacties eensquote:Op maandag 2 juni 2014 00:09 schreef el-blanchito het volgende:
Ben ik nou de enige hier die dit hele halfzakken forum gewoon niet serieus neemt? Bij Maver klinkt het alsof mensen hem elke dag de tering in schoppen terwijl ik toch echt denk als iemand me iets toewenst ofzo ik hem gewoon uitlach omdat diegen zelf miss wel een zieke loser is. Tering zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |