https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
En >9000?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eind deze week als het zo goed omhoog gaat
Als Sint Juttemis en Kerst op dezelfde dag vallenquote:
Ik overweeg BC te verkopen met 30% verlies nu... dit lijkt me niet het werk van een walvis namelijk, maar gewoon marktwerkingquote:
Aye, genaamd: what goes up, must come down.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik overweeg BC te verkopen met 30% verlies nu... dit lijkt me niet het werk van een walvis namelijk, maar gewoon marktwerking.
Maar het ging harder down dan up... en de verwachting was dat het vandaag nog wel zou doorstijgen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Aye, genaamd: what goes up, must come down.
Niet gewoon een walvis die houdt van veel plankton hamsteren?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het ging harder down dan up... en de verwachting was dat het vandaag nog wel zou doorstijgen.
Dat dacht ik in het begin ook, maar het blijft zakken nu...quote:Op zondag 1 juni 2014 17:51 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Niet gewoon een walvis die houdt van veel plankton hamsteren?
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar het ging harder down dan up... en de verwachting was dat het vandaag nog wel zou doorstijgen.
DRK gaat dus echt naar bitfinex, is geen photoshop of spelen met element inspecteren > aanpassen in Chromequote:[message=42324177,noline]EJPostema schreef op zondag 01 juni 2014 @ 15:20[/message]:
[...]
DRK gaat naar bitfinex. Staat er nu weer op, voor alle ongelovigen
API: https://api.bitfinex.com/v1/pubticker/drkusd
Pairs: https://www.bitfinex.com/pages/order_book/?pair=drkbtc
Waarom deed je het dan niet?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:56 schreef Nattekat het volgende:
BC bijkopen op 29 zou heel slim geweest zijn...
Gigawinst in de zin van: 0,05?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:57 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit is de laatste keer dat ik hoog heb ingekocht na gigawinst
Wordt straks in BC gepompt.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
DRK: and we have lift-off, terwijl de dev zelf aangeeft dat 100% anonimiteit nooit haalbaar is
Ben benieuwd wat de volgende hype gaat worden.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
DRK: and we have lift-off, terwijl de dev zelf aangeeft dat 100% anonimiteit nooit haalbaar is
Ik ook maar, gisteren werkte het.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:01 schreef DaMart het volgende:
Aandeel in BC verdubbeld... nu hoeft hij nog maar tot 35 te stijgen om er zonder verlies uit te stappen.
Met XC werkte het ook laatst. En anders wordt het verlies in ieder geval wat afgezwakt als hij maar boven de 31 komtquote:
Bron:quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Joosie200 het volgende:
quote:eduffield
Sr. Member
Activity: 322
Darkcoin Developer
View Profile WWW
Ignore
Re: [ANN][DRK] DarkCoin | First Anonymous Coin | First X11 | First DGW | ASIC Resistant
May 31, 2014, 09:21:52 PM
Quote from: MrWHALE on May 31, 2014, 08:59:00 PM
Random FUD
The problems addressed in this were handled hundreds of pages ago. Darksend isn't finished yet and was never promised to be 100% anonymous unless you use great care. Plus RC4 will have great improvements to the anonymity offered.
Kom maar naar 207, heb ik mijn 3 BTC weer terug, koop ik wel weer op 160 ofzo vannachtquote:
haha ik 205 maar ook precies 3 btcquote:Op zondag 1 juni 2014 18:13 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Kom maar naar 207, heb ik mijn 3 BTC weer terug, koop ik wel weer op 160 ofzo vannacht
ARGH!quote:Op zondag 1 juni 2014 18:14 schreef DaMart het volgende:
WTF... dit is gewoon pure manipulatie bij BC, dit kan gewoon geen marktcorrectie zijn.
BTC stijgt nog wel 65 dollar, quitte gespeeldquote:Op zondag 1 juni 2014 18:16 schreef Nattekat het volgende:
BTC
0.35940771
Hoe verlies je in een dag 65$
kijk die buyorders eens trouwensquote:Op zondag 1 juni 2014 18:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
BTC stijgt nog wel 65 dollar, quitte gespeeld
Ik stap altijd te vroeg uit en koop altijd ook te vroeg dus te duur. Ach ja.. ik tik mijn buy nu mooi in op 165 en wacht de daling tzt wel weer afquote:Op zondag 1 juni 2014 18:17 schreef apacalipto het volgende:
[..]
ik zit er nog in, zie nog bijna geen grote sellorders ik wacht nog heel even
Krijgt hij ook een wallet update en word hij anoniemquote:Op zondag 1 juni 2014 18:20 schreef Nattekat het volgende:
BC thread een bende, er gebeurt nu echt precies hetzelfde als met XC
Lekker dan
geduld man het is een uptrendquote:Op zondag 1 juni 2014 18:20 schreef Joosie200 het volgende:
Toch gokje gewaagd.. weer in XC, hopelijk om die laatste 0,13 BTC terug te verdienen
Verkeerd gegokt, hij is alweer uit de 200
We gaan het zien.. sell ook hoger geplaatst nu om 0,5 BTC te verdienen als die uptrend hoog eindigtquote:
ben je weer all in gegaan dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:20 schreef Joosie200 het volgende:
Toch gokje gewaagd.. weer in XC, hopelijk om die laatste 0,13 BTC terug te verdienen
Verkeerd gegokt, hij is alweer uit de 200Stijg eens naar 230 en doe het snel!
Vorige keer ging ik er ook uit op 207, steeg ie doodleuk tot 248. En dat twee keer. Dus twee keer een kans op meer BTC om meer XC te krijgen en dat dan keer twee. Dus ja, ben weer all inquote:
Lopen ze voor of achter?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op andere exchanges is hij alleen wat dichter bij die maan dan op Mintpal.
Poloniex heeft een buy order boven de 32... laagste sellorder in de 34...quote:Op zondag 1 juni 2014 19:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Lopen ze voor of achter?
Des noods ga ik mijn BC naar polinex sturen...
Oh ik check alleen mintpal. Maar even wachten dus.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op andere exchanges is hij alleen wat dichter bij die maan dan op Mintpal.
Ook op de andere exchanges?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:21 schreef DaMart het volgende:
Zelfs BC heeft last van de zwaartekracht... stort veel sneller naar beneden dan dat hij weer opstijgt.
30 secquote:Op zondag 1 juni 2014 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook op de andere exchanges?
Wat is de bc blocktime en minimale benodigd confirmations?
Ik neem maar de gok dat blokken snel genoeg blijven komen. Ik heb PoS nooit begrepenquote:
Ik bedoel vooral dat hij zo gecrasht was en dat het nu lang duurt, dat stijgen naar de 35quote:Op zondag 1 juni 2014 19:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook op de andere exchanges?
Wat is de bc blocktime en minimale benodigd confirmations?
Als op een andere exchange de hoogste sell boven de 34500 is gaan mijn BC daar direct naartoequote:Op zondag 1 juni 2014 19:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral dat hij zo gecrasht was en dat het nu lang duurt, dat stijgen naar de 35.
In de trollbox op Poloniex zag ik vanmiddag nog wel een interessante tactiek langskomen. Iemand spreidt zijn BTC over een aantal exchanges en koopt overal een deel van de altcoin die hij wil hebben. Omdat de een altijd harder stijgt dan de ander, of juist goedkoper is, spreidt hij zo ook zijn verlieskansen... ik vind het wel iets om eens over na te denkenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als op een andere exchange de hoogste sell boven de 34500 is gaan mijn BC daar direct naartoe
Nah, alles stijgt ongeveer evenredig.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
In de trollbox op Poloniex zag ik vanmiddag nog wel een interessante tactiek langskomen. Iemand spreidt zijn BTC over een aantal exchanges en koopt overal een deel van de altcoin die hij wil hebben. Omdat de een altijd harder stijgt dan de ander, of juist goedkoper is, spreidt hij zo ook zijn verlieskansen... ik vind het wel iets om eens over na te denken.
twitter:tuurdemeester twitterde op zondag 01-06-2014 om 12:09:53If history repeats, breakout coming for BTC/LTC? http://t.co/Xv2zesToC6 reageer retweet
Het is mooi weer en lang weekend. Daarbij ben ik een beetje coinmoe aan het worden na de ellende van afgelopen weekquote:Op zondag 1 juni 2014 18:40 schreef Nattekat het volgende:
Waar is Rois? Ik mis de diepgaande gesprekken
Jaja, nu maar weer BC kopen. Kan je meeklagen dat ie niet moon gaat.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is mooi weer en lang weekend. Daarbij ben ik een beetje coinmoe aan het worden na de ellende van afgelopen week
Morgen is het weer gewoon een doordeweekse dag, dan zal ik wel meer online zijn.
Die kocht ik gister op 32 en verkocht op 38quote:Op zondag 1 juni 2014 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jaja, nu maar weer BC kopen. Kan je meeklagen dat ie niet moon gaat.
Nu kan je op 31 kopenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die kocht ik gister op 32 en verkocht op 38
FOK!ken onder werktijd, niet in je vrije tijd?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is mooi weer en lang weekend. Daarbij ben ik een beetje coinmoe aan het worden na de ellende van afgelopen week
Morgen is het weer gewoon een doordeweekse dag, dan zal ik wel meer online zijn.
bitcoin is zijn werkquote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!ken onder werktijd, niet in je vrije tijd?.
Op een koers van 8000 heb ik waarschijnlijk alles er al uitgegooidquote:
Rois heeft een wajong, ik ben nog slechts 9 uur per week bezig. Waarom denk je anders dat het hier zo gezellig isquote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
FOK!ken onder werktijd, niet in je vrije tijd?.
niet buy high sell low?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op een koers van 8000 heb ik waarschijnlijk alles er al uitgegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben te arm om me met pumps bezig te houden atmquote:Op zondag 1 juni 2014 20:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
http://site.anonnet.org/webirc/ocpumps0106
IRC voor de pump van vanavond.
Gewoon eerst uitstappen en op een rustig moment laten uit laten cashenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:57 schreef apacalipto het volgende:
damn ik wou net deel uitcashen via bitonic#tolate
Gaat hij nu weer terug in die downtrend...quote:Op zondag 1 juni 2014 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben te arm om me met pumps bezig te houden atm
Gelukkig is BC eindelijk uit de downtrend gebroken
Hangt af van de volgende low. Als die in de 30 blijft gaan we weer de goede kant op.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gaat hij nu weer terug in die downtrend....
Ik ook... tenzij het BC, FLT of XC is, die heb ik namelijk alquote:Op zondag 1 juni 2014 20:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben te arm om me met pumps bezig te houden atm
Denk het wel.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... tenzij het BC, FLT of XC is, die heb ik namelijk al.
Ik hoop op FLT dus, kan ik die ook eindelijk kwijt na een week.
Overigens ben ik wel benieuwd of het nou echt wat oplevert als je in dat selecte groepje van hem zit. Maar ik vind het weer zonde om daar 0,025 BTC voor te betalen.
Het is beter dan van 42 naar 27 en terug naar 31.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In 1 dag van 620 naar 685 en terug naar 645 kan ik wel mee leven
Het is nog niet voorbij... orderboek is vrij dun naar beneden. Zou me niet verbazen als we nog onder de $600 gaan.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
In 1 dag van 620 naar 685 en terug naar 645 kan ik wel mee leven
Hij blijft erboven...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is nog niet voorbij... orderboek is vrij dun naar beneden. Zou me niet verbazen als we nog onder de $600 gaan.
na 681 of voor 681?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:54 schreef peterselieplukkker het volgende:
Voila, winst en verliezen genomen vandaag en bittonic voor uitbetaling gevraagd
Eerst BC evenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef apacalipto het volgende:
laat iemand xc even reanimeren hij is compleet bevroren.
Is ie daar al 34 geweest?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
Als BC nu niet boven de 32 uitkomt, dan gooi ik mijn BC naar Craptsy, waar de prijs wat minder gedrukt wordt door walvissen.
Veel te laag nogquote:Op zondag 1 juni 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
325 net.
Golfbeweging is ongeveer gelijk, maar de pieken wat hoger.
In 3... 2... 1...quote:Op zondag 1 juni 2014 21:52 schreef apacalipto het volgende:
laat iemand xc even reanimeren hij is compleet bevroren.
34500 bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:17 schreef DaMart het volgende:
ja joh, anders verhogen die logge zeezoogdieren de sellwall op 32 even bij BC.
hij stijgt echt heeel langzaam, mja als hij maar blijft stijgenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Joosie200 het volgende:
Zo en ik heb weer quitte gedraaid met mijn wilde naïeve XC gok 'die stijgt wel door tot 240' dus ik koop lekker duur in op 216.300 > net verkocht op 216.500, genoeg voor de verkoopfeeIk ben weer op 3 BTC
Word ik morgenochtend wakker: XC tikt/heeft de 240 aangetikt, wat ik je bromquote:Op zondag 1 juni 2014 22:31 schreef apacalipto het volgende:
[..]
hij stijgt echt heeel langzaam, mja als hij maar blijft stijgen
Tijdens, ik had m`n besluit genomen, klikte op bitonic maar wilde mijn uitbetaling in 2 delen doen. Tussen eerste en 2e uitbetaling zat maar liefst 20 euro verschil per bitcoinquote:
Zijn je orders aangetikt tot 216? Of heb je ze allemaal >216 staan?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:13 schreef apacalipto het volgende:
[..]
heb men sell orders verspreid tussen 210 en 220, fingers crossed
Cannot see my XC, cannot sync, cannot start/download wallet, cannot [insert rant]quote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef avw1982 het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als zo meteen de nieuwe wallet van XC online komt.
0.5 is aangetikt nog 2.5 staan op 2.7 2.8 en 2.9 maar ben geduldigquote:Op zondag 1 juni 2014 22:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Zijn je orders aangetikt tot 216? Of heb je ze allemaal >216 staan?
Ik denk dat Katje en ik dan weer zuchtend constateren dat we in XC hadden willen zitten, terwijl we vastzitten in BC.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:42 schreef avw1982 het volgende:
Ben benieuwd wat er gebeurt als zo meteen de nieuwe wallet van XC online komt.
Waarom in 2 delen?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:40 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Tijdens, ik had m`n besluit genomen, klikte op bitonic maar wilde mijn uitbetaling in 2 delen doen. Tussen eerste en 2e uitbetaling zat maar liefst 20 euro verschil per bitcoin
Ik weet niet hoe snel we weer 270/280/290 en zelfs 300 gaan zien. Tis in elk geval een lucratieve crypto. Op naar 4 BTC als nieuwe doelstelling dan maar ey?quote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef apacalipto het volgende:
[..]
0.5 is aangetikt nog 2.5 staan op 2.7 2.8 en 2.9 maar ben geduldig
Dan doe ik wat ik eerder heb gedaan: Ik dump BC en maak nog meer winst met XCquote:Op zondag 1 juni 2014 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat Katje en ik dan weer zuchtend constateren dat we in XC hadden willen zitten, terwijl we vastzitten in BC.
Lame feature dan. Proof of stake en een 0% ROI want ze moeten beschikbaar zijn voor de Xpoolquote:Also if your running an XNODE your 1000 XC's will not stake. There is a feature in the wallet - reserve balance - which basically prevents those coins from staking. Xnodes will need to use this feature so that the coins are available for the Xpool.
ATCSECURE
Ene deel kwam van andere site dan de andere :p Anders moest ik het eerst naar één wallet zetten en wachten tot de confirms en dan pas bittonic, maar dan had ik helemaal veel minder gekregen :pquote:
verkopen voor 0.5btcquote:Op zondag 1 juni 2014 22:50 schreef Nattekat het volgende:
Die pumbot video krijgt echt reacties van mensen die het willen kopen
verkoop je hem voor 0.5 en geef je 2 maand ondersteuning heb je geld en nog tijd om er aan te werkenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs ik ben niet zo zwak om iets te verkopen dat niet werkt
Niemand hier heeft geduld met XC. Alleen Edraket is de wijze/rustheid zelvequote:Op zondag 1 juni 2014 22:55 schreef apacalipto het volgende:
ik loog toen ik zij dat ik geduld had met xc
vb.net. Ik ga toch niet 300$ vragen voor dat stukje schrootquote:Op zondag 1 juni 2014 22:53 schreef apacalipto het volgende:
[..]
verkoop je hem voor 0.5 en geef je 2 maand ondersteuning heb je geld en nog tijd om er aan te werkenwaarin heb je je bot eigenlijk geschreven ?
En dat we allemaal veel meer aan belastingontwijking gaan doenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:01 schreef Joosie200 het volgende:
Ik keek vanavond trouwens naar Person of Interest seizoen 2. Ging het om een scholier die zich voordeed als digibeet, maar ondertussen flink wat eigen code had lopen kloppen zonder in de les op te letten. Heeft ie als ware het probleem opgelost dat het huidige internet als maar dicht begint te slibben vanwege alle content en dat ie daarmee de rijkste 18-jarige ooit zal zijn als het een succesvolle start-up zou worden.
Doet me denken aan al die dingen die huidige devvers van crypto's zich voornemen van anoniem betalen, het fiat geldsysteem revolutioneren, het begin van crypto's wordt wel vergeleken met de start van het wereld wijde web. Als iets nieuws wat de wereld gaat veranderen. Moest meteen denken aan de alto's waar ik nu in loop te handelen, dat we daar als pioneers nu al getuige van zijn![]()
Ben je al mee bezigquote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
En dat we allemaal veel meer aan belastingontwijking gaan doen![]()
Ho, ho, ontwijken mag, ontduiken niet. Daar zit verschil tussenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:05 schreef Sands het volgende:
[..]
En dat we allemaal veel meer aan belastingontwijking gaan doen![]()
De overheid kan niet bewijzen dat je aan cryptocurrencies doet.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ho, ho, ontwijken mag, ontduiken niet. Daar zit verschil tussen[/jurist-in-spe]
Ontwijken is de mazen van de wet opzoeken om zo minder belasting te betalen. Ontduiken is opzettelijk de boel anders voordoen dan de zaken zijn, opzettelijk iets niet aangeven etc. In crypto's handelen is net zoals in aandelen handelen, hoort in box 3 thuis.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ho, ho, ontwijken mag, ontduiken niet. Daar zit verschil tussen[/jurist-in-spe]
Ontwijken is de mazen van de wet opzoeken om zo minder belasting te betalen. Ontduiken is opzettelijk de boel anders voordoen dan de zaken zijn, opzettelijk iets niet aangeven etc. In crypto's handelen is net zoals in aandelen handelen, hoort in box 3 thuis.
Dit helaasquote:Op zondag 1 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De overheid kan niet bewijzen dat je aan cryptocurrencies doet.
Ik had vorig jaar 3000 euro uitgecasht via bitonic en later weer geïnvesteerd en toen zijn de belastingdienst bij mijn inkomsten aangifte dat ik nog spaargeld in andere bronnen hadquote:Op zondag 1 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je moet toch ooit via Kraken/BTC-E/Bitonic BTC's gekocht hebben en dat via iDEAL overgemaakt hebben. En de belastingdienst heeft gewoon inzage in je bankgegevens. Dus die zijn ook niet gek als ze iets met BTC in de naam zien terug komen. Dat ze dan niet kunnen bewijzen welke crypto van wie is doet er niet toe.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het niet te vaak doet en niet in één keer zo veel maak je jezelf ook niet echt verdacht.quote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Je moet toch ooit via Kraken/BTC-E/Bitonic BTC's gekocht hebben en dat via iDEAL overgemaakt hebben. En de belastingdienst heeft gewoon inzage in je bankgegevens. Dus die zijn ook niet gek als ze iets met BTC in de naam zien terug komen. Dat ze dan niet kunnen bewijzen welke crypto van wie is doet er niet toe.
Ik ben benieuwd wat de volgende hype is na de dieren, miljarden, landen, X11, kleuren, POS en anonieme coinsquote:Op zondag 1 juni 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
En dat is precies waarom anoncoins niet de toekomst zijn, de openheid van bitcoin geeft het zijn kracht. DRK en XC zijn wel leuk, maar ze hebben verder geen toekomst.
Ik heb nog geen 200 euro aan bitcoinsquote:Op zondag 1 juni 2014 23:12 schreef apacalipto het volgende:
ik heb geen 21000 euro aan bitcoins maar zou ik het wel hebben dan ging ik het toch niet op men rekening zetten moet je nog vermogens belasting betalen ook..
Net de foto's uitgezocht en alweer de volgende trip aan het plannenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 200 euro aan bitcoins.
Maar 21000 euro aan bitcoins, dan zou ik een deel cashen en er een leuke reis van gaan maken.
quote:Op zondag 1 juni 2014 23:16 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Net de foto's uitgezocht en alweer de volgende trip aan het plannen
Nog een reden om wallets te weren tot ze vlot zijn in het verwerken van transacties. Er kan veel gebeuren in die uren tijd dat je moet wachten tot ze uit je wallet naar een exchange zijn en andersom. Kan een verschil zijn van dag en nacht!quote:Hello all,
How much time it take for a xc transfer (from wallet to mintpal)? already 2h for me and it's still in pending with 0conf
komt omdat weinig mensen hem aan hebben staan op momentquote:Op zondag 1 juni 2014 23:17 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Nog een reden om wallets te weren tot ze vlot zijn in het verwerken van transacties. Er kan veel gebeuren in die uren tijd dat je moet wachten tot ze uit je wallet naar een exchange zijn en andersom. Kan een verschil zijn van dag en nacht!
Als XC nou even wacht tot BC naar de maan is, dan kunnen Katje en ik ook XC kopen en zo helpen om naar de maan te krijgenquote:
Van 32 naar 33.7 noem jij gigantischquote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even serieus, BC neemt net een gigantsiche sprong
Als mijn sell in de buurt komt wel. Maar die gigantische rode kaars nu...quote:
Als hij nou even naar de 35 springt... zijn we allebei blijquote:Op zondag 1 juni 2014 23:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even serieus, BC neemt net een gigantsiche sprong
Ik vrees dat we weer heel even een uurtje geduld moeten nemen tot de trendveranderingquote:Op zondag 1 juni 2014 23:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij nou even naar de 35 springt... zijn we allebei blij.
Als iemand nog kans wil maken op gratis 0,02/0,03 of 0,05 BTC, moet je even reageren op zijn tweet met een BTC-wallet. Als ITC dan de nieuwe coin op Mintpal wordt, verloot hij die drie prijzentwitter:originalchilli twitterde op zondag 01-06-2014 om 22:58:26I am still running this prize draw - https://t.co/n93wVA0DIs - Winners announced as soon as Mintpal makes it official. Please RT. TY! reageer retweet
Als ik uit BC ben, dan stop ik denk ik ook even met coins die gevoelig zijn voor walvissen...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vrees dat we weer heel even een uurtje geduld moeten nemen tot de trendverandering
Kutwhales, ik begin ze echt zat te worden.
Wanneer komt de nattekatcoin?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vrees dat we weer heel even een uurtje geduld moeten nemen tot de trendverandering
Kutwhales, ik begin ze echt zat te worden.
En dan is je BTC-wallet adres van Mintpal ook goed of moet ik eerst een Windows-wallet ergens vandaan snorren?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:23 schreef DaMart het volgende:
Als iemand nog kans wil maken op gratis 0,02/0,03 of 0,05 BTC, moet je even reageren op zijn tweet met een BTC-wallet. Als ITC dan de nieuwe coin op Mintpal wordt, verloot hij die drie prijzentwitter:originalchilli twitterde op zondag 01-06-2014 om 22:58:26I am still running this prize draw - https://t.co/n93wVA0DIs - Winners announced as soon as Mintpal makes it official. Please RT. TY! reageer retweet
.
Geen idee eigenlijk... hij heeft het over EEN BTC-adres...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En dan is je BTC-wallet adres van Mintpal ook goed of moet ik eerst een Windows-wallet ergens vandaan snorren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij een brilliant idee geeft en een team zal ik het zo voor je doenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja? Dat schiet meer op dan met al die whale pump en dumps
neeeeequote:
Welkom bij het Natte-Kat-Syndroom aka NKSquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef apacalipto het volgende:
[..]
neeeeeik ben er net uit na 5 dagen erin zitten elke dag hopen dat het weer omhoog komt, ik word gewoon keihard genaaid hier !
Of een Planktonwalletquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef DaMart het volgende:
Misschien moet er gewoon een WhaleCoin komen... met een wallet die alleen transacties ter waarde van minimaal 10 BTC toestaat... kunnen ze lekker elkaar gaan irriteren.
Het hoeft niet briljant te zijn, goed is genoegquote:Op zondag 1 juni 2014 23:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je mij een brilliant idee geeft en een team zal ik het zo voor je doen
Stiekem ben ik al blij als ik die android app afkrijgquote:Op zondag 1 juni 2014 23:28 schreef Sands het volgende:
[..]
Het hoeft niet briljant te zijn, goed is genoegEn jij kan de coin wel coden toch?
Koop je er een van de plank, dat wordt ATsecure ook continu verwetenquote:Op zondag 1 juni 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al blij als ik die android app afkrijg
Een hele coin coderen is voor mij nog even iets te veel.
Gewoon een coin als Motocoin maken maar dan met een andere gamequote:Op zondag 1 juni 2014 23:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stiekem ben ik al blij als ik die android app afkrijg
Een hele coin coderen is voor mij nog even iets te veel.
Ik heb genoeg blackcoins om die koers terug de 20 in te blazen, dat dacht ik ff nietquote:Op zondag 1 juni 2014 23:44 schreef DaMart het volgende:
Uhm, Katje... als het op Mintpal niet hard genoeg gaat....
https://www.bittrex.com/Market/Index?MarketName=BTC-BC
Hoe weinig heb jij dat die ene buyorder genoeg was, en hoe veel hoop in de mensheid heb jij door te denken dat ie er nog steeds zou zijn tegen de tijd dat je coins aan zouden komen?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:47 schreef DaMart het volgende:
Ik ben bang dat die buy order al weg is tegen de tijd dat mijn BC daar is.
Ik heb er 200...quote:Op zondag 1 juni 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe weinig heb jij dat die ene buyorder genoeg was, en hoe veel hoop in de mensheid heb jij door te denken dat ie er nog steeds zou zijn tegen de tijd dat je coins aan zouden komen?
Toen had ik er volgens mintpal 0,12quote:Op zondag 1 juni 2014 23:56 schreef DaMart het volgende:
Volgens mijn Excel heb ik, als ik geen altcoins met verlies verkoop, nu in totaal 0,4 BTC.
Negen dagen geleden waren dat er nog maar 0,319.
Ik ga toch maar in fiat vannacht hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef apacalipto het volgende:
maar ik ga gewoon lekker slapen in btc [ afbeelding ]
Zet je alles over naar btc-e dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga toch maar in fiat vannacht hoor
Good ol' days.
fiat? welke exchange zit je op dan ?quote:Op zondag 1 juni 2014 23:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga toch maar in fiat vannacht hoor
Good ol' days.
Est. Total BTC.quote:Op maandag 2 juni 2014 00:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe zie je dat? Je hebt alles als deposit erheen gegooid?
Daar kan je toch alleen short/long gaan op BTC tegenover USD en LTC/USD?quote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef apacalipto het volgende:
waarom zitten we eigenlijk nog op mintpal, is bitfinex tegenwoordig niet een beetje De exchange aan het worden?
Ja, long time no see dat ze het allemaal goed dedenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:05 schreef DaMart het volgende:
Dit is op zich wel bijzonder... de afgelopen dagen was er telkens een wisselwerking tussen DRK, XC en BC... steeg de een, dan daalden de anderen of ze deden even niets. Nu stijgen ze alle drie tegelijk.
Nee, ik probeer het zo veel mogelijk in dit topic te gooien zodat ik, wanneer ik er ooit weer zin in heb, mijn excel kan updatenquote:Op maandag 2 juni 2014 00:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar maak je elke dag een screenshot van?.
klopt ja zie ik, ik dacht dat ze wel veel meer hadden omdat ze nu ook dark zouden toevoegen ofzo? had bitcoin wel willen shorten met een mooie hefboom van 680 tot 620quote:Op maandag 2 juni 2014 00:04 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daar kan je toch alleen short/long gaan op BTC tegenover USD en LTC/USD?
U ziet het moren in een nieuwe aflevering van Goede Coins, Slechte Coinsquote:Op maandag 2 juni 2014 00:10 schreef Joosie200 het volgende:
Nu de hamvraag: ga ik nu een moon missen door in BTC te blijven vannacht? Trekt DRK/XC door tot 250/300? Zal Cinni halveren en morgen weer verdubbelen? Komt CAIX terug?
quote:Op maandag 2 juni 2014 00:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
U ziet het moren in een nieuwe aflevering van Goede Coins, Slechte Coins.
De walvissen krijgen weinig visquote:Op maandag 2 juni 2014 00:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit... hoger dan 33 mag het blijkbaar niet gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |