SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Zhano op 01-06-2014 17:42:27 ]
Ja iets met iemand zijn moeder.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan iemand me trouwens dat verhaal vertellen waarom iemand geen fiets kon kopen door packs?
Voor het zeggen dat je weer een pakje krijgt, ipv dat ik weer die 3 wedstrijden anders voor niks speelquote:
Daar mag je je idool Lindgren voor bedanken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas dat de OP helemaal weg is.. geen OP-chicks en die beschrijvingen van users meer.
Ahquote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Voor het zeggen dat je weer een pakje krijgt, ipv dat ik weer die 3 wedstrijden anders voor niks speel
Zet de OP dan terug teringfries.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar mag je je idool Lindgren voor bedanken.
Quote dan een oude OP jonge dan kun je toch kopiëren en plakken jij bedorven stuk drakenzaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan toch niet, mongool. Dan moet ik al die linkjes gaan kopiëren ofzo. Zak maar in de stront.
Dan moet ik al deze meuk:quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Quote dan een oude OP jonge dan kun je toch kopiëren en plakken jij bedorven stuk drakenzaad.
hij had drugs op denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft Lindgren. die OP veranderd toen hij dronken was ofzo?
Van een pindacolada kun je ook dood gaan hoor!quote:Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alcohol is helemaal niet erg, drugs wel. Daar ga je dood van.
Heb mijn seizoenskaart alweer besteldquote:
Clubliefde, het bestaat nog in dit topicquote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb mijn seizoenskaart alweer besteld
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb mijn seizoenskaart alweer besteld
tis Maver nietquote:Op zondag 1 juni 2014 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het zo omschrijven. Gebrek aan iets beters te doen hebben kan ook.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, ik bedoel jou toch niet dikke stinkzwamaaier.
En dan zit ie ook nog bij gelijkgestemdenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
600 Euro. Heb je 2 knappe plekken voor in de kuip
Ergens wel chill dan als je nooit iets te doen hebt, dan is zo'n wedstrijd echt een uitje. Ik moet helaas vaak in de weekenden werken, en de sociale verplichtingen in de vrije weekenden proppen. Dan is Alkmaar te ver weg om alles te kunnen combineren helaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan zit ie ook nog bij gelijkgestemden
Wat kost een seizoenskaart bij Heerenveen dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Altijd wel mooi dat de seizoenskaarten al voor de transferperiode verlengd moeten worden
Ik betaal 187, maar zit in een hoekvak. Prima zicht verder, daar niet van. Meeste mensen betalen 210 ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat kost een seizoenskaart bij Heerenveen dan?
Wel een stuk goedkoper dan in de Kuipquote:Op zondag 1 juni 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik betaal 187, maar zit in een hoekvak. Prima zicht verder, daar niet van. Meeste mensen betalen 210 ofzo.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Confetti het volgende:
Ik zag laatst een item erover bij Eeenvandaag.
Tering profiteurs![]()
![]()
Ik kreeg geen pakjequote:Op zondag 1 juni 2014 18:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper dan in de Kuip
Ik zit voor 275 aan de lange zijde.
Ik heb het geprobeerd voor je, maar het lukte me niet om 11 random Brazilianen in een team te plempen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Kan iemand zijn fantasie erop loslaten en een Braziliaans team maken voor 100k, formatie maakt niet uit. Ik heb een PS3.
Als je geen team kunt maken met 11 Brazilianen, dan is deze modus van Fifa niks voor je denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Kan iemand zijn fantasie erop loslaten en een Braziliaans team maken voor 100k, formatie maakt niet uit. Ik heb een PS3.
PS4 had natuurlijk een heel ander verhaal geweest. Daar sterft het van de goede Brazilianen die je in 1 team kunt zetten ook nog.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
Net 3x geprobeerd en op de PC en xbox lukte het wel maar op de PS3 kon ik gewoon geen geschikt team voor je vinden sorry.
Je bent klaar met standaard teams maar je wil wel een full brazil teamquote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik wou een keer wat anders als 2e team. Iemand nog tips ofzo? Ben beetje klaar met die standaard teams.
domme gieterteef, jij snapt het ook weer niet hequote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent klaar met standaard teams maar je wil wel een full brazil team
quote:Na de voorbereidingsweek in Portugal verscheen Memphis Depay op de training van het Nederlands elftal in een peperdure Audi R8. De aanvaller van PSV zal blij zijn dat hij zondag niet met die auto naar Oranje is gereden, want hij botste met zijn auto tegen die van ploeggenoot Georginio Wijnaldum.
/
Bij aankomst op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord botste Depay met zijn Audi, een andere Audi dan de R8 dus, tegen de Mercedes van Wijnaldum. Dat meldt De Telegraaf. De schade viel mee en de ploeggenoten van PSV kwamen dus ook met de schrik vrij.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
domme gieterteef, jij snapt het ook weer niet he
En nu wil hij een origineel team?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
wij helpen hem allemaal netjes en jij moet het weer verpesten met je kutopmerkingenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
En nu wil hij een origineel team?
http://www.futhead.com/14/squads/12716947/quote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik wou een keer wat anders als 2e team. Iemand nog tips ofzo? Ben beetje klaar met die standaard teams.
Maar bedankt voor het proberen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
wij helpen hem allemaal netjes en jij moet het weer verpesten met je kutopmerkingen
Ik ga wel even kijken. Maar alsnog bedankt allen, snap dat 100k niet veel is.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/12716947/
Maak zoiets maar dan met IF's oid
Sowieso is FUT WC een soort open huis. Speelde net normaal FUT en daar is het allemaal veel statischer.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Had net het gevoel dat ik FUT WC een beetje onder controle had na 6 wedstrijden op rij zonder tegengoal, maar toen kwam ik tegen the mother of all cross abusers..met Bentiki en Mandzukic in de spits. Meteen 4 tegengoals..allemaal kopballen uit crosses. Gaat echt nergens over..gewoon niet te verdedigen. Op EA forum zag ik ook al een Klose hype om die reden
Wel 5-4 winst
Met 100k haal je dat team makkelijk met SIF Griezmann en SIF Pogba denk ik op PSquote:Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Maar alsnog bedankt allen, snap dat 100k niet veel is.
100K is nu heel veel hoor, nu de markt in elkaar gedonderd is. Plus, spelers als Santana, Ramires, Dante etc , zijn uitstekend, en bijna gratis op te halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Maar alsnog bedankt allen, snap dat 100k niet veel is.
Het is niet echt een glitch, maar normaal is het ook niet dat de keeper uit zichzelf uitkomt waardoor de spits in kan koppen. Daarbij is de "radar" ook weg als je net gescoord hebt waardoor de loopactie niet te volgen is.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Rijst het volgende:
zo zie je maar hoe verrot de community is
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2867329.page
Is het ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik vind het verdedigen van de kick off op de ene manier lastiger in WC dan in FUT
Tot nu toe alleen gemerkt als ik set play nemers in wil stellen in het menu...dan loopt hij 50% van de tijd vastquote:
Ik had toenstraks een tegenstander die het echt tot de perfectie beheerste.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik vind het verdedigen van de kick off op de ene manier lastiger in WC dan in FUT
Je hebt wel LB-Y geprobeerd?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had toenstraks een tegenstander die het echt tot de perfectie beheerste.Kon er niks tegen doen gewoon.
lekker voor jequote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Maver24 het volgende:
ik kreeg net gewoon een error toen ik Offline een potje had gewonnen. op het einde van de wedstrijd een error en werd uit FUT geknikkerd. potje niet gewonnen en kan weer overnieuw beginnen
Dat heb ik al 6 keer gehad, maar dat bij een online wedstrijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Maver24 het volgende:
ik kreeg net gewoon een error toen ik Offline een potje had gewonnen. op het einde van de wedstrijd een error en werd uit FUT geknikkerd. potje niet gewonnen en kan weer overnieuw beginnen
Niet. Bij mij niet. Keeper stopt er altijd wel 10 per wedstrijd tegen mijquote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Met FUT WC vallen die kick off ballen gewoon vaker wat minder diep en dat levert steeds gezeik op. Of een rebound in een leeg doel, of spelers en keeper die over elkaar vallen etc. Is soms gewoon niet te verdedigen.
Valt me ook op dat de finesse echt waardeloos lijkt te zijn. Keepers pakken hem altijd zo ongeveer. Daar staat weer tegenover dat ieder hard schot dat enigszins in de hoek is een goal is. Of het nou van 5 meter of van 25 meter is
En iedere voorzet op een Mandz/Ramos/Klose/Bentiki/Lukaku is een standaard goal.
Diezelfde kick off glitchende tegenstander schoot ook gewoon vanaf 45 meter al, als dat schot dan werd geblokt was het een corner, waaruit hij dan weer scoorde. 0 skill gewoon. Ja, dat kickoff glitchen kon ie goed.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Met FUT WC vallen die kick off ballen gewoon vaker wat minder diep en dat levert steeds gezeik op. Of een rebound in een leeg doel, of spelers en keeper die over elkaar vallen etc. Is soms gewoon niet te verdedigen.
Valt me ook op dat de finesse echt waardeloos lijkt te zijn. Keepers pakken hem altijd zo ongeveer. Daar staat weer tegenover dat ieder hard schot dat enigszins in de hoek is een goal is. Of het nou van 5 meter of van 25 meter is
En iedere voorzet op een Mandz/Ramos/Klose/Bentiki/Lukaku is een standaard goal.
Helemaal mee eens. Net alsof je de community gaat verbeteren door die kickoff glitch niet te doenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb de kickoff glitch ook geperfectioneerd op de PS4in normale FUT dan..
vuur met vuur bestrijden
Scheelt denk ik ook wel dat ik er nu geen TOTY Neuer, TOTY Silva, TOTY Ramos en Desailly heb staanquote:Op zondag 1 juni 2014 19:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had toenstraks een tegenstander die het echt tot de perfectie beheerste.Kon er niks tegen doen gewoon.
Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Dat kan je dan wel voor alles zeggen in deze wereld. Ik wil hier niet klinken als een wereldverbeteraar ofzo, maar dat begrijp je zelf ook wel mag ik hopen. 1 individu kan natuurlijk niets, maar het gaat om al die individuen samen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Net alsof je de community gaat verbeteren door die kickoff glitch niet te doen.
Ik zou het ook niet gebruiken tegen iemand uit dit topic (behalve Ozz dan).quote:Op zondag 1 juni 2014 19:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Net alsof je de community gaat verbeteren door die kickoff glitch niet te doen.
Tegen mensen hier uit het topic zou ik het trouwens niet doen, uit sportiviteit.
Ik zal er niet mee beginnen, maar op het moment dat de tegenstander dat 1x doet, doe ik het ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Dat kan je dan wel voor alles zeggen in deze wereld. Ik wil hier niet klinken als een wereldverbeteraar ofzo, maar dat begrijp je zelf ook wel mag ik hopen. 1 individu kan natuurlijk niets, maar het gaat om al die individuen samen.
Als alle relatief normale FUT spelers die uit frustratie nu ook zijn kick-off glitchen ermee zouden kappen zou het al de helft of meer schelen
Sure, maar in FUT kan ik met ieder team gewoon prima omgaan met cross abuse, maar in deze gamemode niet. Dat ligt gewoon aan dat spel hoor. Het is ook niet voor niets dat je sinds dit wat meer algemeen bekend is ineens veel meer die lompe kopsterke spitsen tegenkomt.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:25 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Scheelt denk ik ook wel dat ik er nu geen TOTY Neuer, TOTY Silva, TOTY Ramos en Desailly heb staan
Ja, en dan gaan we met z'n allen bij het haardvuur Kumbaya zingen.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk echt helemaal nergens op. Dat kan je dan wel voor alles zeggen in deze wereld. Ik wil hier niet klinken als een wereldverbeteraar ofzo, maar dat begrijp je zelf ook wel mag ik hopen. 1 individu kan natuurlijk niets, maar het gaat om al die individuen samen.
Als alle relatief normale FUT spelers die uit frustratie nu ook zijn kick-off glitchen ermee zouden kappen zou het al de helft of meer schelen
Geen last van cross abuse en werkt bij mij zelf ook niet hoor. Ligt dus alleen aan jouquote:Op zondag 1 juni 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar in FUT kan ik met ieder team gewoon prima omgaan met cross abuse, maar in deze gamemode niet. Dat ligt gewoon aan dat spel hoor. Het is ook niet voor niets dat je sinds dit wat meer algemeen bekend is ineens veel meer die lompe kopsterke spitsen tegenkomt.
Al zie ik nu wel dat mijn CB Dante in FUT maar 68 jumping heeft (1.88m lang). Dat zal ook wel niet helpen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Ik wil hier niet klinken als een wereldverbeteraar ofzo
Toch niet alle josties afgevangen met deze zin Tim, jammer.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan we met z'n allen bij het haardvuur Kumbaya zingen.
Ja, dat klopt ook welquote:Op zondag 1 juni 2014 19:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sure, maar in FUT kan ik met ieder team gewoon prima omgaan met cross abuse, maar in deze gamemode niet. Dat ligt gewoon aan dat spel hoor. Het is ook niet voor niets dat je sinds dit wat meer algemeen bekend is ineens veel meer die lompe kopsterke spitsen tegenkomt.
Al zie ik nu wel dat mijn CB Dante in FUT maar 68 jumping heeft (1.88m lang). Dat zal ook wel niet helpen.
Misschien pech gehad met mijn laatste tegenstanders dan. Daarvoor had ik er ook een dag geen last van. Maar het blijft een irritant ding. 2 van de crosses in mijn vorige wedstrijd waren ook echt op volle snelheid met links gegeven door Benteke, perfect op de bakkes van Mandzukic die tussen 3 man raak koptquote:Op zondag 1 juni 2014 19:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Geen last van cross abuse en werkt bij mij zelf ook niet hoor. Ligt dus alleen aan jou
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:35 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Godver![]()
POTS kicked even een topic naar boven
In normale UT beheers ik dat aardig goed. TOTS Toni heeft bij mij iets van 70 goals in 30 wedstrijden en Cuardado rond de 60 assists 😂😂quote:
Niks mis mee. Sta nu 0-9 voor tegen Spanje en ben tegelijkertijd met een chickie aan het chattenquote:Op zondag 1 juni 2014 19:47 schreef The_Yakuza het volgende:
Tweede keer de offline cup winnen heeft dezelfde prijs als de eerste keer winnen
*the_Yakuza speelt met zijn fitness team de offline WC
quote:Op zondag 1 juni 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks mis mee. Sta nu 0-9 voor tegen Spanje en ben tegelijkertijd met een chickie aan het chatten
Mijn team is eigenlijk gewoon prut hoor. Ik weet ook nog niet wat ik van 41212 vind. Ik heb nog steeds niet dé formatie gevondenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jullie spelen al met aardige goldteams. Ik speel nog steeds met Pocognoli en van Rhijn
Tja... Muslera?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:07 schreef Kiid het volgende:
Het is jammer dat SA naar mijn weten geen goede keeper heeft. Die Cesar Alves laat alles door zowat
Jaloersquote:Op zondag 1 juni 2014 20:10 schreef wieisboos het volgende:
Dit is van mij, heb nog niet echt een fatsoenlijke RW gehad, vandaar kdb
[ afbeelding ]
holy mother of shitquote:Op zondag 1 juni 2014 20:10 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
Teringquote:Op zondag 1 juni 2014 20:10 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]
En dan nog klagen over zijn RW hequote:
Alle keepers zijn slecht in deze gamemode voor mijn gevoel. Cesar doet het wel aardig hier.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:07 schreef Kiid het volgende:
Het is jammer dat SA naar mijn weten geen goede keeper heeft. Die Cesar Alves laat alles door zowat
250k ofzo. En mijn rewards steeds opnieuw geïnvesteerd.quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Kwam de keeper van de tegenstander mee bij een corner?
cross abuse?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:27 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
200k + alles wat ik kreeg met het winnen van de toernooien & goldpacks.
Met SA kan ik ook wel een goed team maken alleen is het middenveld zo matig.
Hoog baltempo hanteren werkt ook wel goed in deze mode merk ik. Zit een beetje tegen het pingpongpassen aan eigenlijk, maar met mijn team gaat dat wel goed. Letterlijk iedere speler heeft goede passing en er is echt veel beweging als je hem dan op hoog tempo rond laat gaan. Werkt beter dan met de normale FUT, maar qua gameplay is dat eigenlijk het enige positieve imo.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:32 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nope, gewoon door het midden. Ik wissel Lukaku ook met suarez
Ja, klopt. En een mannetje uitspelen maakt heeeeel veel ruimte. Crossing werkt niet echt zo lekker meer. Iig werkte het beter in de gewonequote:Op zondag 1 juni 2014 20:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hoog baltempo hanteren werkt ook wel goed in deze mode merk ik. Zit een beetje tegen het pingpongpassen aan eigenlijk, maar met mijn team gaat dat wel goed. Letterlijk iedere speler heeft goede passing en er is echt veel beweging als je hem dan op hoog tempo rond laat gaan. Werkt beter dan met de normale FUT, maar qua gameplay is dat eigenlijk het enige positieve imo.
Zo kut dat je alle spelers dan moet vervangen... wat ook nog retetraag is in de world cup modusquote:Op zondag 1 juni 2014 20:39 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Europese team, maar daar heb ik nog niet mee gespeeld (alleen toen ik nog veel slechtere spelers had).
Eerst wel omdat ik nog veel untradeable team fitness had. Maar die zijn nu op. Ga nu maar rouleren met 2 teams denk ik. Zolang het duurt..denk niet dat ik deze mode lang speel.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:40 schreef Zhano het volgende:
Iedereen plempt gewoon fitness op zn spelers ofzo?
Bij mij gaat het crossen nog prima. Negredo heeft 8 keer gescoord in 5 wedstrijden, minstens de helft waren van crosses.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, klopt. En een mannetje uitspelen maakt heeeeel veel ruimte. Crossing werkt niet echt zo lekker meer. Iig werkte het beter in de gewone
Snap gewoon niet waarom ze niet wat extra squad slots hebben toegevoegd..gaat nergens over.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zo kut dat je alle spelers dan moet vervangen... wat ook nog retetraag is in de world cup modus
Ja, ik ben het zoals gezegd ook niet eens daarmee. Crossen lijkt echt makkelijker.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:42 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij gaat het crossen nog prima. Negredo heeft 8 keer gescoord in 5 wedstrijden, minstens de helft waren van crosses.
Ik denk omdat Louis van Gaal ook geen extra squad slot heeft. 23 spelers, daar moet je het mee doen in het WK. Van ronde 1 tot de finale. Dat zal de filosofie geweest zijn.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom ze niet wat extra squad slots hebben toegevoegd..gaat nergens over.
Ik speel met mijn SA team in groepsfase en dan in K.O met Europees team. En kan ook spelers wisselen.quote:Op zondag 1 juni 2014 20:40 schreef Zhano het volgende:
Iedereen plempt gewoon fitness op zn spelers ofzo?
Zwarte kaartjesquote:Op zondag 1 juni 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
bohhhhhhhh De Bruyne. Echt een geniaal schot op de kruising. Zonde zeg..IF De Bruyne zou mooi zijn
[ afbeelding ]
En in normale UT heb je er 15 ofzo terwijl ik er daar altijd maar 1 heb. Deze spelers krijg je toch niks voor en dus hou ik ze in mijn club. Dus dan heb ik wel de behoefte aan meer slotsquote:Op zondag 1 juni 2014 20:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom ze niet wat extra squad slots hebben toegevoegd..gaat nergens over.
IF Layun zou ik zeker kopenquote:Op zondag 1 juni 2014 20:46 schreef Tim86 het volgende:
bohhhhhhhh De Bruyne. Echt een geniaal schot op de kruising. Zonde zeg..IF De Bruyne zou mooi zijn
[ afbeelding ]
De Vrij
quote:Op zondag 1 juni 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Godver the Division nu al weer uitgesteld naar 2016
Dafuq?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zit ook te kijken ja. Krijg er ontzettende jeuk van.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Watn een kutvolk komt er uit dat Rifgebergte![]()
![]()
![]()
Ontvoerd op RTL4
Uit de heuvels van Limburg ook hoorquote:Op zondag 1 juni 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Watn een kutvolk komt er uit dat Rifgebergte![]()
![]()
![]()
Ontvoerd op RTL4
En dat lees je nu pas?quote:Op zondag 1 juni 2014 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ja anders had ik het eerder wel vermeld?quote:
Je moet wel onpoint blijven Trapziequote:Op zondag 1 juni 2014 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja anders had ik het eerder wel vermeld?
Ik hou dat allemaal niet meer bijquote:Op zondag 1 juni 2014 21:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je moet wel onpoint blijven Trapzie
Niet dit soort uitschotquote:
nog ergens op tv?quote:
Waarom kijk je dingen die je zo kwaad maken? Allemaal negatieve energie.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:06 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Niet dit soort uitschot![]()
![]()
Kinderen nep verklaringen af laten leggen voor de camera en ze knijpen om de juiste verhalen te vertellen.![]()
Nee. Wel hier, hele goede stream: http://nieuws.vtm.be/wk2014/94939-livestream-zweden-belgiequote:
Omdat het hopelijk goed komtquote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Waarom kijk je dingen die je zo kwaad maken? Allemaal negatieve energie.
Haha, ik kijk dat soort dingen zelden. Ook omdat ik er kwaad van wordt. En word ik er niet kwaad van, dan word ik agressief door al die aidsreclames tussendoorquote:
Single player?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef Toefjes het volgende:
Disconnect na de gewonnen finale. Mag m overnieuw spelen. Het moment na het laatste fluitsignaal is lastiger dan de wedstrijd zelf
Misschienquote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn team met Ibra verkocht, woensdag alles gekocht en nu ongeveer 400k verlies![]()
Gelukkig is het team dat ik wil bouwen ook flink in prijs gezakt. Wat denken jullie, blijven de prijzen verder zakken of zullen ze binnenkort weer wat aantrekken als de WC hype weer wat weg ebt?
Dit lijkt me de voorlopige bodem eigenlijk, maar ja..valt dit jaar weinig zinnigs over te zeggen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Mijn team met Ibra verkocht, woensdag alles gekocht en nu ongeveer 400k verlies![]()
Gelukkig is het team dat ik wil bouwen ook flink in prijs gezakt. Wat denken jullie, blijven de prijzen verder zakken of zullen ze binnenkort weer wat aantrekken als de WC hype weer wat weg ebt?
thxquote:Op zondag 1 juni 2014 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Wel hier, hele goede stream: http://nieuws.vtm.be/wk2014/94939-livestream-zweden-belgie
Consumables prijzen komen nooit meer goed. Misschien dat de spelersprijzen wat aantrekken als het WK afgelopen is. Deze modus maakt iedereen enthousiaster dan de FUT modus blijkbaar.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Ja. Sta 1-5 voor tegen Duitsland. Na elke goal keihard ssshhhh'en natuurlijkquote:
Moet zeggen dat ik, op mijn starterspack na, nog niet die WC modus heb gespeeld. Is het leuker/fijner dan gewoon FUT? Anders gebruik ik wat coins die overblijven na het bouwen van mijn nieuwe team om daar wat pakjes te kopenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Consumables prijzen komen nooit meer goed. Misschien dat de spelersprijzen wat aantrekken als het WK afgelopen is. Deze modus maakt iedereen enthousiaster dan de FUT modus blijkbaar.
quote:Op zondag 1 juni 2014 21:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja. Sta 1-5 voor tegen Duitsland. Na elke goal keihard ssshhhh'en natuurlijkTyfes Duitsers, ze hebben me fiets gejat
Ik vind de gameplay veel prettiger. Na jarenlang ergernis in FUT is nieuwe ergernis toch verfrissend.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:13 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik, op mijn starterspack na, nog niet die WC modus heb gespeeld. Is het leuker/fijner dan gewoon FUT? Anders gebruik ik wat coins die overblijven na het bouwen van mijn nieuwe team om daar wat pakjes te kopen
Corrupte pestzooi daar.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:16 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ben bang dat het niet goed gaat aflopen daar tussen die Berbers![]()
Hier ook. Finale gewonnen, disconnected. Dat ze allemaal maar mogen sterven daarquote:Op zondag 1 juni 2014 21:20 schreef Patje1987 het volgende:
Weer een fout vieze kanker EA weer wedstrijd voor niets
Ben er nu alweer klaar mee man. De helft al opnieuw kunnen spelen.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook. Finale gewonnen, disconnected. Dat ze allemaal maar mogen sterven daar
Aan Aidsquote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook. Finale gewonnen, disconnected. Dat ze allemaal maar mogen sterven daar
niet tijdens offline mag ik hopenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de app Revontulet met precies hetzelfde euvel. Ook in de finale. Afijn: Als je geen finale mag winnen, dan zijn we mooi klaar met dit kut spel.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben er nu alweer klaar mee man. De helft al opnieuw kunnen spelen.
quote:
Alleen bij offline of ook online?quote:Op zondag 1 juni 2014 21:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op de app Revontulet met precies hetzelfde euvel. Ook in de finale. Afijn: Als je geen finale mag winnen, dan zijn we mooi klaar met dit kut spel.
Irritant zeg. Ik had het eerst ook, maar dan ook tijdens de wedstrijd dat ik er random uit werd getrapt. Afgelopen 2 dagen niet meer gehad. Klik je de filmpjes na de wedstrijd meteen door of wacht je daarop? Want dat was wel de fix voor dit probleem in de normale FUT.quote:
serieus weer fifa 14 halen? wauwquote:
Ik probeer het dan nog 1 keer, met de filmpjes truc van jou dan.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Irritant zeg. Ik had het eerst ook, maar dan ook tijdens de wedstrijd dat ik er random uit werd getrapt. Afgelopen 2 dagen niet meer gehad. Klik je de filmpjes na de wedstrijd meteen door of wacht je daarop? Want dat was wel de fix voor dit probleem in de normale FUT.
Hij is een bosso hequote:Op zondag 1 juni 2014 21:26 schreef ThadCastle het volgende:
Eerste potje met Perisic, meteen een wereldgoal:
http://www.easports.com/u(...)2014/video/191104006
WC zelf moet nog beginnen en dan krijg je die updates. Daarna is het nog 2 maanden waarvan aannemelijk dat een groot deel gewoon WC blijft spelen. Ik denk niet dat de spelers nog heel veel zullen stijgen eerlijk gezegdquote:Op zondag 1 juni 2014 21:09 schreef WezepAFCA het volgende:
Er gaan ook nog miljoenen 5K pakjes opengetrokken wordenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
WC zelf moet nog beginnen en dan krijg je die updates. Daarna is het nog 2 maanden waarvan aannemelijk dat een groot deel gewoon WC blijft spelen. Ik denk niet dat de spelers nog heel veel zullen stijgen eerlijk gezegd
Die rechtsback van Afrika heb ik ook gehad. Kon er echt niks van, was echt afful.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
SA:
[ afbeelding ]
EU:
[ afbeelding ]
AFR:
[ afbeelding ]
Op CAM Keita maar die zit niet in de builder of ik ben scheel
Verwachte de grap al.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die rechtsback van Afrika heb ik ook gehad. Kon er echt niks van, was echt afful.
Ja, consumables hoef je niet meer in te investeren, haha.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Er gaan ook nog miljoenen 5K pakjes opengetrokken worden
Choupo is echt goedquote:Op zondag 1 juni 2014 21:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Verwachte de grap al.
Heb nog niet met die negers gespeeld. Eerst een betere verdediging krijgen
Krijg net Keita als reward voor een potjequote:Op zondag 1 juni 2014 21:38 schreef ThadCastle het volgende:
SA:
[ afbeelding ]
EU:
[ afbeelding ]
AFR:
[ afbeelding ]
Op CAM Keita maar die zit niet in de builder of ik ben scheel
Nicequote:
Rooney op CAM is trouwens echt een aanraderquote:
Ik had hem in een van mijn eerste packs maar hij viel toen wat tegen..maar toen stond hij ook nog in een kutteam. Misschien maar een herkansing geven.quote:Op zondag 1 juni 2014 21:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Rooney op CAM is trouwens echt een aanraderHoopte eerst Iniesta ooit op CAM te mogen hebben, maar die mag van mij gewoon in de packs blijven
mathijsiequote:Op zondag 1 juni 2014 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Weet je wat echt baas is? Dat jij weer eens post.
De Bruyne >>>>>> de restquote:Op zondag 1 juni 2014 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Twijfel tussen IF Mata, NIF Silva of NIF Rooney op CAM in mijn 4-1-2-1-2 BPL team..Spitsen zijn Aguero en UP Suarez.
Lichtsteiner lijkt me wel een bazige back nu. Zelfde workrates ook als Pisvlekquote:
haha ja dat was ik nog vergeten te zeggen. Bij online matches ga je automatisch naar het volgende menu als alle replays 1x zijn afgespeeld. Bij offline wedstrijden blijven ze doorlopen. Na 1 rondje kan je wel veilig doorklikkenquote:Op zondag 1 juni 2014 21:57 schreef Toefjes het volgende:
Alle filmpjes gekeken, de herhalingen ook van de doelpunten, maar toen ik doorhad dat ze zich bleven herhalen toch maar doorgedrukt. En na 3 finales eindelijk mijn 6K coins en 3 packs.
Bedankt voor de tip Tim![]()
Is er een manier om de correcte weak foot en skills te krijgen of zou dat allemaal manual moeten gebeuren?quote:
Kortom; EAquote:Op zondag 1 juni 2014 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha ja dat was ik nog vergeten te zeggen. Bij online matches ga je automatisch naar het volgende menu als alle replays 1x zijn afgespeeld. Bij offline wedstrijden blijven ze doorlopen. Na 1 rondje kan je wel veilig doorklikken
Wat ik erover heb gelezen: Het is een timing issue. Als je wedstrijd te kort duurt dan registreert de server het als een quit, ook als je gewoon braaf de hele wedstrijd hebt gespeeld. Door de wedstrijd wat te rekken voorkom je dat. Als je tussendoor dus gaat afwassen bij 4-0 voor heb je er geen last van want dan duurt de wedstrijd al veel langer omdat goalkicks en inworpen etc lang duren. Bij tegenstanders die online alle filmpjes kijken en pauzeren etc zal je er ook niet snel last van hebben..maar bij een snel potje kan het dus in theorie zo gaan omdat ze die timing shit blijkbaar niet goed (te krap) hebben ingesteld. Zal wel een soort beveiliging zijn zodat mensen wedstrijden niet kunnen versnellen of weet ik veel wat allemaal..
Ik ga ze opsparen denk ik. gewoon kijken tot hoeveel free packs ik ga komen, zit nu op 40. Wel een redelijke pull. 12K volgens futdbquote:Op zondag 1 juni 2014 22:09 schreef Patje1987 het volgende:
Uit 5k pack die ik heb gehad van wk packs
[ afbeelding ]
Dat was nog wat geweest zeg.. vooral omdat hij niet zo goed kan schieten.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Enoh schiet nog bijna de winnende goal binnen van 25 meter met zijn linker
quote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.twitch.tv/alinity
Ben hier nu een tijdje naar aan het kijken.
Veel beter dit dan het zoveelste linkje naar een knakker die 300 gouden pakjes opentrekt. Maar ja, ieder z'n voorkeurquote:Op zondag 1 juni 2014 22:20 schreef Patje1987 het volgende:
http://www.twitch.tv/alinity
Ben hier nu een tijdje naar aan het kijken.
Ja inderdaad, geen idee wat ze speelt en dansen kan ze niet maar ziet er verder prima uit.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Veel beter dit dan het zoveelste linkje naar een knakker die 300 gouden pakjes opentrekt. Maar ja, ieder z'n voorkeur
5$ om te subscribenquote:Op zondag 1 juni 2014 22:27 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, geen idee wat ze speelt en dansen kan ze niet maar ziet er verder prima uit.
Is goedkoper dan de mammie van maver.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:28 schreef Zhano het volgende:
[..]
5$ om te subscribenDit is gewoon prostitutie-light
ekte fappers wetenquote:
Dan heb jij de nieuwe tarieven van MaMaver24 nog niet gezien zekerquote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goedkoper dan de mammie van maver.
Mammie van Maver is F2P in de kelder van Kamikazie.quote:Op zondag 1 juni 2014 22:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is goedkoper dan de mammie van maver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |