SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Zhano op 01-06-2014 17:42:27 ]
Ja iets met iemand zijn moeder.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kan iemand me trouwens dat verhaal vertellen waarom iemand geen fiets kon kopen door packs?
Voor het zeggen dat je weer een pakje krijgt, ipv dat ik weer die 3 wedstrijden anders voor niks speelquote:
Daar mag je je idool Lindgren voor bedanken.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie nu pas dat de OP helemaal weg is.. geen OP-chicks en die beschrijvingen van users meer.
Ahquote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Voor het zeggen dat je weer een pakje krijgt, ipv dat ik weer die 3 wedstrijden anders voor niks speel
Zet de OP dan terug teringfries.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
Daar mag je je idool Lindgren voor bedanken.
Quote dan een oude OP jonge dan kun je toch kopiëren en plakken jij bedorven stuk drakenzaad.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Zhano het volgende:
[..]
Kan toch niet, mongool. Dan moet ik al die linkjes gaan kopiëren ofzo. Zak maar in de stront.
Dan moet ik al deze meuk:quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Quote dan een oude OP jonge dan kun je toch kopiëren en plakken jij bedorven stuk drakenzaad.
hij had drugs op denk ikquote:Op zondag 1 juni 2014 17:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heeft Lindgren. die OP veranderd toen hij dronken was ofzo?
Van een pindacolada kun je ook dood gaan hoor!quote:Op zondag 1 juni 2014 17:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alcohol is helemaal niet erg, drugs wel. Daar ga je dood van.
Heb mijn seizoenskaart alweer besteldquote:
Clubliefde, het bestaat nog in dit topicquote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb mijn seizoenskaart alweer besteld
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb mijn seizoenskaart alweer besteld
tis Maver nietquote:Op zondag 1 juni 2014 18:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt het zo omschrijven. Gebrek aan iets beters te doen hebben kan ook.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jonge, ik bedoel jou toch niet dikke stinkzwamaaier.
En dan zit ie ook nog bij gelijkgestemdenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
600 Euro. Heb je 2 knappe plekken voor in de kuip
Ergens wel chill dan als je nooit iets te doen hebt, dan is zo'n wedstrijd echt een uitje. Ik moet helaas vaak in de weekenden werken, en de sociale verplichtingen in de vrije weekenden proppen. Dan is Alkmaar te ver weg om alles te kunnen combineren helaas.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
En dan zit ie ook nog bij gelijkgestemden
Wat kost een seizoenskaart bij Heerenveen dan?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Altijd wel mooi dat de seizoenskaarten al voor de transferperiode verlengd moeten worden
Ik betaal 187, maar zit in een hoekvak. Prima zicht verder, daar niet van. Meeste mensen betalen 210 ofzo.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat kost een seizoenskaart bij Heerenveen dan?
Wel een stuk goedkoper dan in de Kuipquote:Op zondag 1 juni 2014 18:14 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik betaal 187, maar zit in een hoekvak. Prima zicht verder, daar niet van. Meeste mensen betalen 210 ofzo.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:04 schreef Confetti het volgende:
Ik zag laatst een item erover bij Eeenvandaag.
Tering profiteurs![]()
![]()
Ik kreeg geen pakjequote:Op zondag 1 juni 2014 18:16 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wel een stuk goedkoper dan in de Kuip
Ik zit voor 275 aan de lange zijde.
Ik heb het geprobeerd voor je, maar het lukte me niet om 11 random Brazilianen in een team te plempen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Kan iemand zijn fantasie erop loslaten en een Braziliaans team maken voor 100k, formatie maakt niet uit. Ik heb een PS3.
Als je geen team kunt maken met 11 Brazilianen, dan is deze modus van Fifa niks voor je denk ik.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Kan iemand zijn fantasie erop loslaten en een Braziliaans team maken voor 100k, formatie maakt niet uit. Ik heb een PS3.
PS4 had natuurlijk een heel ander verhaal geweest. Daar sterft het van de goede Brazilianen die je in 1 team kunt zetten ook nog.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef Patje1987 het volgende:
Net 3x geprobeerd en op de PC en xbox lukte het wel maar op de PS3 kon ik gewoon geen geschikt team voor je vinden sorry.
Je bent klaar met standaard teams maar je wil wel een full brazil teamquote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik wou een keer wat anders als 2e team. Iemand nog tips ofzo? Ben beetje klaar met die standaard teams.
domme gieterteef, jij snapt het ook weer niet hequote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je bent klaar met standaard teams maar je wil wel een full brazil team
quote:Na de voorbereidingsweek in Portugal verscheen Memphis Depay op de training van het Nederlands elftal in een peperdure Audi R8. De aanvaller van PSV zal blij zijn dat hij zondag niet met die auto naar Oranje is gereden, want hij botste met zijn auto tegen die van ploeggenoot Georginio Wijnaldum.
/
Bij aankomst op Landgoed Duin & Kruidberg in Santpoort-Noord botste Depay met zijn Audi, een andere Audi dan de R8 dus, tegen de Mercedes van Wijnaldum. Dat meldt De Telegraaf. De schade viel mee en de ploeggenoten van PSV kwamen dus ook met de schrik vrij.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
domme gieterteef, jij snapt het ook weer niet he
En nu wil hij een origineel team?quote:Op zondag 1 juni 2014 18:38 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
wij helpen hem allemaal netjes en jij moet het weer verpesten met je kutopmerkingenquote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
[..]
En nu wil hij een origineel team?
http://www.futhead.com/14/squads/12716947/quote:Op zondag 1 juni 2014 18:45 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
Ik wou een keer wat anders als 2e team. Iemand nog tips ofzo? Ben beetje klaar met die standaard teams.
Maar bedankt voor het proberen.
quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Zhano het volgende:
[..]
wij helpen hem allemaal netjes en jij moet het weer verpesten met je kutopmerkingen
Ik ga wel even kijken. Maar alsnog bedankt allen, snap dat 100k niet veel is.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/14/squads/12716947/
Maak zoiets maar dan met IF's oid
Sowieso is FUT WC een soort open huis. Speelde net normaal FUT en daar is het allemaal veel statischer.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef Tim86 het volgende:
Had net het gevoel dat ik FUT WC een beetje onder controle had na 6 wedstrijden op rij zonder tegengoal, maar toen kwam ik tegen the mother of all cross abusers..met Bentiki en Mandzukic in de spits. Meteen 4 tegengoals..allemaal kopballen uit crosses. Gaat echt nergens over..gewoon niet te verdedigen. Op EA forum zag ik ook al een Klose hype om die reden
Wel 5-4 winst
Met 100k haal je dat team makkelijk met SIF Griezmann en SIF Pogba denk ik op PSquote:Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Maar alsnog bedankt allen, snap dat 100k niet veel is.
100K is nu heel veel hoor, nu de markt in elkaar gedonderd is. Plus, spelers als Santana, Ramires, Dante etc , zijn uitstekend, en bijna gratis op te halen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:50 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Ik ga wel even kijken. Maar alsnog bedankt allen, snap dat 100k niet veel is.
Het is niet echt een glitch, maar normaal is het ook niet dat de keeper uit zichzelf uitkomt waardoor de spits in kan koppen. Daarbij is de "radar" ook weg als je net gescoord hebt waardoor de loopactie niet te volgen is.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:48 schreef Rijst het volgende:
zo zie je maar hoe verrot de community is
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2867329.page
Is het ook.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik vind het verdedigen van de kick off op de ene manier lastiger in WC dan in FUT
Tot nu toe alleen gemerkt als ik set play nemers in wil stellen in het menu...dan loopt hij 50% van de tijd vastquote:
Ik had toenstraks een tegenstander die het echt tot de perfectie beheerste.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:59 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik vind het verdedigen van de kick off op de ene manier lastiger in WC dan in FUT
Je hebt wel LB-Y geprobeerd?quote:Op zondag 1 juni 2014 19:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik had toenstraks een tegenstander die het echt tot de perfectie beheerste.Kon er niks tegen doen gewoon.
lekker voor jequote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Maver24 het volgende:
ik kreeg net gewoon een error toen ik Offline een potje had gewonnen. op het einde van de wedstrijd een error en werd uit FUT geknikkerd. potje niet gewonnen en kan weer overnieuw beginnen
Dat heb ik al 6 keer gehad, maar dat bij een online wedstrijd.quote:Op zondag 1 juni 2014 19:17 schreef Maver24 het volgende:
ik kreeg net gewoon een error toen ik Offline een potje had gewonnen. op het einde van de wedstrijd een error en werd uit FUT geknikkerd. potje niet gewonnen en kan weer overnieuw beginnen
Niet. Bij mij niet. Keeper stopt er altijd wel 10 per wedstrijd tegen mijquote:Op zondag 1 juni 2014 19:18 schreef Tim86 het volgende:
Met FUT WC vallen die kick off ballen gewoon vaker wat minder diep en dat levert steeds gezeik op. Of een rebound in een leeg doel, of spelers en keeper die over elkaar vallen etc. Is soms gewoon niet te verdedigen.
Valt me ook op dat de finesse echt waardeloos lijkt te zijn. Keepers pakken hem altijd zo ongeveer. Daar staat weer tegenover dat ieder hard schot dat enigszins in de hoek is een goal is. Of het nou van 5 meter of van 25 meter is
En iedere voorzet op een Mandz/Ramos/Klose/Bentiki/Lukaku is een standaard goal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |