Ja wil je nou een goede universiteit of niet.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:17 schreef SiGNe het volgende:
Weet je wat het kost om het allemaal te vernieuwen?
Stel er staan 100PC's in het hele gebouw, met monitoren van ¤200,- zit je dan al aan ¤20.000,- en da's niet het enige dat verangen moet worden.
Plus zo'n project wordt meestal door een extern bedrijf gedaan en die doen het ook niet gratis.
En wat kost het?quote:Op zondag 1 juni 2014 17:19 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Terechte klacht. Ik zit niet al te graag in de UB. Er zijn te weinig computers en het aantal studieplekken is karig te noemen. Op een gewone doordeweekse dag (overdag) mag je al blij zijn als je een plekje weet te bemachtigen.
Aardig duur denk ik, maar ik durf er geen prijskaartje op te hangen. Toch blijf ik van mening dat de UB te klein is. Ik kom er alleen als ik literatuur nodig heb.quote:
Pak er ook eens een boek Nederlands bij, bij een vraag "wat kost het?"zeg je niet "duur" maar "veel"quote:Op zondag 1 juni 2014 17:32 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Aardig duur denk ik, maar ik durf er geen prijskaartje op te hangen. Toch blijf ik van mening dat de UB te klein is. Ik kom er alleen als ik literatuur nodig heb.
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef superdrufus het volgende:
Daarom is het ook handig om een macbook laptop van welk merk dan ook mee te nemen. Weegt nauwelijks iets en is makkelijk mee te nemen naar de UB.
De CRT monitoren zijn een pars pro toto voor de leeftijd van de computersquote:Op zondag 1 juni 2014 17:39 schreef Daffodil31LE het volgende:
En wat is jouw probleem met CRT-monitoren? De computers zijn voor hun prestaties niet afhankelijk van het beeldscherm wat eraanhangt...
Daar zit ik ook wel regelmatig, hij is vandaag helaas niet open, openingstijden zijn er beperkter. De Medische Bibliotheek ziet er idd super uit!quote:Op zondag 1 juni 2014 18:19 schreef Mr.Chow het volgende:
Of jullie switchen allemaal naar geneeskunde en gaan in de nieuwe UB van het EMC zitten!
Geef mij maar een Big Mac. Weegt nauwelijk iets en is makkelijk mee te nemen naar de UB. Heb je ook geen stopcontact voor nodig.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:49 schreef superdrufus het volgende:
Daarom is het ook handig om een macbook mee te nemen. Weegt nauwelijks iets en is makkelijk mee te nemen naar de UB.
Zo, voortaan ga ik daarheen.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Daar zit ik ook wel regelmatig, hij is vandaag helaas niet open, openingstijden zijn er beperkter. De Medische Bibliotheek ziet er idd super uit!
[ afbeelding ]
Weet jij wat stijlfiguren zijn? Hyperbool is er een van.quote:Op zondag 1 juni 2014 18:49 schreef Puntenjager het volgende:
Dude, niks jaren 80. Platte beeldschermen voor computers en tv's zijn pas iets van de laatste 10 jaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |