Ben je niet goed wijs?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef grrrrg het volgende:
Kunnen we bij de les blijven? Federer heeft onze steun nodig!
Betrap jij jezelf er ook wel eens op dat je van die Engelse internettermen 'vernederlandst'? Dat je bijvoorbeeld per ongeluk 'inbijvier' zegt?quote:
Dat ze maar eens verdwijnt van de commentaarpositie en Sierd De Vos het laat overnemenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Marcella is ook niet een klein beetje pro-Fedje he
Kijk anders op Sporza. Daar is het commentaar neutraal.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Roelfs dan. Bij die finale van 2009 was dat echt niet normaal hoor.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
Geneeskunde studerenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook geen fysiotherapeut overigens, verkapte gymleraren.
Sjeng Schalken had hem geslooptquote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Rosario het volgende:
Gulbis drie holds verwijderd van de beste overwinning uit z'n carrière.
ik verwacht dat hij gaat chockenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Rosario het volgende:
Ook nietquote:Op zondag 1 juni 2014 16:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geneeskunde studerenVerkapte hbo-opleiding.
gaat echt wel lukkenquote:Op zondag 1 juni 2014 16:51 schreef Rosario het volgende:
Cool.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Specifieker wordt het niet omdat ik momenteel de enige man in Nederland ben die dit studeert. (Sowieso zijn er maar 3 Nederlanders momenteel mee bezig.)
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op zondag 1 juni 2014 16:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Specifieker wordt het niet omdat ik momenteel de enige man in Nederland ben die dit studeert. (Sowieso zijn er maar 3 Nederlanders momenteel mee bezig.)
Je kloont beesten?quote:Op zondag 1 juni 2014 16:54 schreef -0- het volgende:
[..]
Ook niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |