Tegen Nadal is hij ook favoriet.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Mee eens hoor, maar dat zijn geen gemakkelijke tegenstanders, Gulbis/Berdych ipv Federer is inderdaad "makkelijker", maar is marginaal. Djokovic heeft een redelijk moeilijke loting maar is uiteraard redelijk ruim favoriet tegen iedereen behalve Nadal.

Tsja, hij heeft hier dit jaar al twee titels gewonnen.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:37 schreef grrrrg het volgende:
Gulbis zegt dat hij van het Franse publiek houdt. Tsjah, je zal wel moeten, hij moet nog een partijtje spelen daar.

Vind het wel jammer want Tsonga was tot een jaar geleden nog een echte top tien-speler die het iedereen moeilijk kon maken. Maar na die blessure tijdens Wimbledon vorig jaar en die drie maanden pauze is z'n eerste service zoek en slaat hij sloten UEs waar hij vroeger parels van winners maakte.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:43 schreef Federer-fan het volgende:
*2-0 al voor Djokovic. Mee eens, Rosario, kan best heel hard gaan.

Morgen, tijd nog niet bekend.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef Mikezor het volgende:
Vraagje, warneer speelt Nadal en hoe laat? want ik ben de aankomende dagen vrij
Danku

Nadal - Lajovic wil je echt niet zien.quote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef Mikezor het volgende:
Danku

in ieder geval morgen, en daarna al hij allemaal wint woensdag vrijdag en zondagquote:Op zondag 1 juni 2014 17:48 schreef Mikezor het volgende:
Danku

Waarom is deze tijd nog niet bekend?quote:

Check morgen rolandgarros.com :pquote:Op zondag 1 juni 2014 17:55 schreef Mikezor het volgende:
[..]
Waarom is deze tijd nog niet bekend?
En warneer is ongeveer die tijd bekend
En wat is de meest logische tijd? :p

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |